Οι μέρες περνάνε βαρετά εδώ και μια εβδομάδα. Με τον Αλέξ δεν έχουμε μιλήσει και είμαστε πολύ απότομη ο ένας με τον άλλον. Σήμερα είναι Σάββατο και το βράδυ στις 9 έχουμε πορείας και θα πάμε με την Μαρίνα μισή ώρα νωρίτερα. Εκεί θα είναι τα παιδιά ο Νίκος Ο Σταύρος Ο Θωμάς ο Δημήτρης Η Τζούλια η Ντινα και εμείς. Είμαστε μια ομάδα από το γυμνάσιο, τα παιδιά είναι 1 χρόνο μεγαλύτερα από εμάς και για αυτό μένουν μόνα τους ενώ εμείς είμαστε κατάδικασμενοι με τους μαλακές.
Ι:"Αναστασία κατέβα για φαγητό και πες και στον Αλέξ"λεει έξω από την πόρτα.
Ν:"με λένε ΝΑΣΤΙΑ γάμω.και κατεβενω σε 5 "πάω δίπλα.
Ν:"Αλέξ έλα για φαγητό." λέω απότομα και βάζω το κεφάλι μου μέσα. Εκείνος είναι μόνο με μια φόρμα. Όσες φορές και τον έχω δει έτσι είναι όπως την πρώτη φορά.
Α:" τώρα "λεει και βάζει μια μπλούζα. Απογοήτευση εμφανίζεται στο πρωσοπο μου και διστιχος το καταλαβενει
Α:" τι έγινε γατάκι... Μας αρέσει αυτό που βλέπουμε?!?" λειε με έναν τόνο ειρωνείας
Ν:"πολύ θα ήθελες να μου αρέσει αλλά εγώ δεν είμαι σαν το πουτανακια σου" λέω και κλείνω την πόρτα με δύναμη πίσω μου.
Πάω κάτω και κάθομαι. Εκείνος κάθεται δίπλα μου. Η ώρα περνάει βαρετά και όταν πάω πάνω φοναζω στην μαμά μου ένα.
Ν:"το βράδυ 8:30 θα πάω με την Μαρίνα στην θάλασσα βόλτα . "
Ι:" καλά. Αλλά να προσέχεις γιατί θα έχει πορεία και θα είναι και αναρχικοί εκεί. Να τους αποφ-"
Ν:"που ρε μαμα έλεος. Ναι θα προσέχω.... Μήπως έχεις βάρδια σήμερα??!!"λέω με ενα αγχως
Ι:"Όχι εδώ θα ειμαι. γιατί? "αφινω μια ανάσα ανακούφισης και λέω
Ν:"οκ "λεω και παρατιρω τον Αλέξ στην άλλη άκρη της σκάλας που τόση ώρα απλά παρατηρούσε την συζήτηση να ανακουφίζεται με την άρνηση της μαμάς μου. Περίεργο.
Α:" κι εγώ θα βγω κατά τις 7 με τον Τεο "
Μ-Ι :" το ώρα θα γυρίσετε παιδιά?"
Ν-Α:"μια"
Ι-Μ:"οκ"
Πάω πάνω βγάζω τα πράγματα από το πίσω μέρος της ντουλάπας που δεν αφινω ποτέ να δει κάποιος και βάζω σε μια τσάντα τις μολότοφ την κουκούλα τις φόρμες σπρέι τσιγάρα κτλπ. Κλείνω την τσάντα μου και την αφινω στην ακτή. Πάω να κάνω μπάνιο και μόλις είμαι έτοιμη βάζω ένα κολάν και μια μπλούζα. Ανεβενω στην μηχανή και πάω να πάρω την Μαρίνα και να πάμε στην Τζούλιας να αλλάξουμε ρουχα.
ESTÁS LEYENDO
Anarchy Stepbrother
RomanceΠεριέχει σκηνές βίας καθώς και υβριστικό περιεχόμενο! Μην αντιγράφετε! Τι θα γίνει όταν ο πατέρας του Αλέξ και η μητέρα της Ναστιας αποφασίσουν να παντρευτούν και να συγκατοικισουν.? Πως θα είναι η συμβιοση δύο αναρχικών στο ίδιο σπίτι? Πως θα αντ...