Έχουν περάσει περίπου 5 μέρες και τα μηνύματα έχουν συνεχισει να έρχονται . Έχουμε ένα παιδί στο σχολείο το οποίο αποφεύγουμε γιατί είναι πάντα στην χειρότερη στιγμή μπροστά. Έχουμε παρακολούθηση το σπίτι του αρκετές φορές και ευτυχώς δεν μας έχει καταλάβει. Στο σχολείο έχουν γραφτεί και τα παιδιά και πάμε όλοι μαζί για σιγουριά ενω έχουμε ενημερώσει τους γονείς μας πως θα μείνουν εδώ για λίγο καιρό.
...
Σήμερα είναι μεγάλη μέρα..
Έχουμε ανακάλυψει ότι θέλουμε για το που βρίσκετε και το πως θα μπούμε μέσα οπότε σε περίπου 5 ωρες από τώρα θα είμαστε στο σπίτι του για να ξεκινήσει το σχέδιο.Έχουμε κανονίσει μια συνάντηση στην οποία θα είμαι, οπλισμένη για παν ενδεχόμενο αλλά θα είναι και τα παιδιά γύρο από το κτίριο , λάθος και για να μπορέσουμε να ''διαπραγματευτουμε" για τις φωτογραφίες τα βίντεο και γενικά ότι δικό μας έχει και θα καταλήξουμε στο ότι θα τα κρατήσει όλα και εγώ θα δουλεύω για αυτόν οστε να μην διαρρεύσει το οτιδήποτε .
Ο Κομνηνός σε οποιαδήποτε συζήτηση έχει πρέπει να συνοδεύεται από ένα ποτήρι κρασί μέσα σε αυτό εγώ θα ριξω μια σκόνη δηλητηρίου και θα φανεί όλο αυτό σαν μια απλή καρδιακή προσβολή την οποία θα πάθει 1 ωρα αφού φύγω από εκεί για να μην γίνουμε και στόχος.
Στα ρούχα μου θα υπάρχει μικρόφωνο οστε να ακούν τα παιδιά την συζητηση και αν γίνει κάτι θα μου τηλεφώνησει ο Αχιλλέας και θα ακολουθήσουν εναλλακτικες.
...
5:00 το απόγευμα
Τώρα ετοιμάζομαι για την περιβόητη συνάντηση την οποία θα έχω με τον μαλακα.
Έχω φορέσει αν μπλε τζιν με μαύρο διχτιοτο καλσόν, ένα μουστάκι με δαντέλα και το δερμάτινο τζάκετ μου.
(όσοι βλέπετε riverdale αυτά που φόραγε η Αλισον Κούπερ στο flash back όταν ήταν λύκειο)Α:"μωρό μου είσαι έτοιμη" λέει και μόλις μπενει τελειώνω και το μακιγιάζ μου έχω βάλει eyeliner mascara και ένα nude Κραγιόν
Ν:"ναι ναι έτοιμη... Ουφ" λέω και ξεφυσαω από το αγχως μου ενω ο Αλέξ με κοιτάει καλά καλά "δεν σου αρέσω? Να αλλάξω?"λέω φοβισμένη
Α:" ο-όχι είσαι τέλεια... Αλλα γιατί τοση περιπηση για αυτόν... Και αυτό το μουστάκι να στο βγάλω θέλω.." λέει και με πλησιάζει και με φιλάει.
Ν:"ρε Αλέξ... Σεμνά.. Λοιπόν πάμε κάτω να φιγουμε μην αργισω και δνε μας σιμφερει να νευριάσει" λέω και άπω κάτω που είναι τα παιδιά και βάζουν το μηκροφονο στο τζακετ σε σημείο για να μην φένετε.
STAI LEGGENDO
Anarchy Stepbrother
Storie d'amoreΠεριέχει σκηνές βίας καθώς και υβριστικό περιεχόμενο! Μην αντιγράφετε! Τι θα γίνει όταν ο πατέρας του Αλέξ και η μητέρα της Ναστιας αποφασίσουν να παντρευτούν και να συγκατοικισουν.? Πως θα είναι η συμβιοση δύο αναρχικών στο ίδιο σπίτι? Πως θα αντ...