Bölüm - 4

22 9 0
                                    

Dökülen Son Yaprak

Oliver zar zor kendine geldi. Emily için kilisede bir cenaze töreni verdirtti. Herkes Emily'nin ölmesine çok üzülüyordu. Oliver Emily'nin bukadar seveni olduğunu bilmiyordu. Kilise ağzına kadar dolup taştı. Oliver son dileklerini Emily için etti.

Oliver: ''Emily umarım orda mutlusundur. Her zaman senin sözlerine inandım. Kurtuluşa erdiğine inanıyorum. Tanrı her zaman yanında olacağına inanıyorum. Bir gün bende senin yanına gelerek kurtuluşa ericeğim. Seni çok seviyorum Emily. Huzur içinde yat Emily.''

Kiliseden tam çıkacak iken kiliseye Emily'nin doktoru girdi. Doktor üzgün bir ifadeyle ''üzgünüm oliver. Emin ol Emily huzur içinde yatacak.'' dedi. Oliver doktora çok öfkeliydi. Oliver her şeyin suçlusunun doktor olduğunu düşünüyordu. Oliver doktora bağırarak ''senin burada ne işin var herşeyin suçlusu sen iken ne yüzle buraya gelebiliyorsun?'' dedi. Doktor biraz şaşırdı. Şaşkın bir ifadeyle ''Ben görevimi yaptım elimden hiç bir şey gelmezdi yapabileceğim her şeyi yaptım buna emin olabilirsin.'' dedi. Oliver o öfkeyle doktora omzuyla çarparak kiliseden çıktı. Doktor bu davranış karşısında biraz da olsa kendini suçlu hissetti. Emily'nin tabutunun yanına giderek ''umarım tanrı cennetine kabul etmiştir seni.'' dedi. Doktor kiliseden yavaşça çıkıp hastahaneye geri dönmek için yola koyuldu. Oliver bu zaman içerisinde evine geri döndü ve doktor için kötü planlar yapıyordu. Oliver doktorun suçlu olduğuna kendini çok inandırmıştı. İçinden onu öldürmek bile geçiyordu. Fakat fazla düşündükten sonra Emily'nin mektubu aklına geldi. Artık kendi amacının acı çekenleri kurtuluşa erdirmek olduğunu hatırladı. Doktoru bu yönde kullanabilirdi. Çok hasta depresyonda olan insanları doktor sayesinde bulup onlara yakınlaşabilir hatta onlara düşüncelerini anlatıp fikirlerini değiştirip kurtuluşa erdirebilirdi. Doktor için çok iyi bir plan yaptı. Bir gün boyunca doktoru izledi. Doktorun iş ten çıkış saatini öğrendi ve ev adresini öğrendi. Oliver'ın planı doktora küçük bir oyun oynamaktı. Doktoru bayıltacak onu kendi evinin bodrumuna getirip bir tabuta koyup üstüne ağır bir cisim koyarak açmasını engelleyecekti. Kısacası doktorun canlı canlı gömüldüğünü hissetmesini sağlayacaktı. Eğer anlaşmayı kabul ederse tabuttan çıkarıcak ve bodrumda olduğunu ve bunun biir oyun olduğunu açıklayacaktı. Fakat anlaşmayı kabul etmezse edene kadar tabuttan çıkamayacak bir süre sonra açlıktan yada susuzluktan ölmüş olacaktı. Oliver bu planı uygulamak için ilk önce evindeki buzdolabını zar zor taşıyarak bodruma indirdi. Planı tabutun üzerine buzdolabını koyarak tabutu açmasını engellemekti. Yarın sabah erken kalkıp bir tane tabut almaya gitti. Erken saatte yapmasının amacı dikkat çekmemekti. Tabutu aldıktan sonra hızlıca evinin bodrum katına indirdi. Planı uygulamak için tüm materyalleri edinmişti. Şimdi tek yapması gereken doktordan özür dileyerek onu evine davet etmekti. Oliver doktorun iş çıkış saatini çok iyi ayarladı. Tam çıkmadan yarım saat önce hastahaneye gitti. Doktoru buldu ve yanına gitti. Oliver doktora seslendi.

Oliver: ''Doktor bey rica etsem bir bakarmısınız?''

Doktor: ''Tabikide. Oliver burda ne işin var?''

Oliver: ''Kilisede fazla üstüne geldiğimi farkettim. Cidden seni suçlayarak hata yaptım. Bu konuda pişmanım. Özür dilemek için iş çıkışı kahve içmeye ne dersin?

Doktor: ''Böyle düşünmen içimi rahatlattı Oliver. Biraz işim vardı fakat bu kibarlığın için sana zaman ayırıcam.''

Oliver: ''Çok teşekkür ederim. Ozaman iş çıkışı buluşalım. Hastahane kantininde bekliyor olacağım.''

Doktor: ''Pekala orada olacağım.'' dedi.

Oliver'ın tüm planları takır takır işliyordu. Her şeyi kusursuzca planlamıştı. Oliver kantine gitti ve orada beklemeye başladı. Doktoru beklerken gelecek hamleleri planlıyordu.

İntihar MevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin