4// Paparazzi

2.9K 71 0
                                    

Pov Brooklynn Marshall

Die ochtend, sta ik vroeg op. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Het blijft maar door mijn hoofd spoken. De deal, het feit dat ik ga trouwen en dat mijn vader me gewoon verkocht heeft. Alsof ik een of ander ding ben. Ik kleed me gauw om en loop dan naar beneden. Met tegenzin maak ik het ontbijt klaar. De kok heeft meestal op deze ochtend vrij dus dan mag ik het altijd doen.

'Baby.' hoor ik vanuit de kamer komen. Ik loop er naar toe. 'Wat is er Abi?' vraag ik. Ik wil niet dat ze vader en Leah wakker maakt. 'Ik heb besloten, het samen te doen. Als jij het niet leuk vind, dan ben ik er voor je.' Ik lach even. Zo lief. Ik trek een stoel naar achter en trek haar dan op schoot. 'Lieve Abi, hoe lief ik het ook vind, je kan me hierbij niet bij helpen.' 'Maar we kunnen toch samen naar die man gaan?' 'Ik beloof je Abigail, dat ik je de volgende keer mee neem. Dan kan je hem ontmoeten en de man heet Blaze.' zeg ik. Ze lacht even en steekt haar pink omhoog.

'Pinky promise?' Ik haak mijn pink in die van haar. 'Pinky promise!' 'Kan ik helpen met het ontbijt?' vraagt ze. 'Je kan het beleg op tafel leggen.' zeg ik. Ze springt van mijn schoot af en rent naar de keuken. Ik loop achter haar aan en samen maken we het ontbijt klaar voor vader en Leah daarna eten we gezellig met z'n tweeën een broodje.

***

In de loop van de morgen, is de dienstvrouw er. Ze komt op Abigail passen terwijl ik weg ben. Vader heeft het te druk en Leah is alweer geld aan het spenderen. Ik zucht. 'Bent u zenuwachtig mevrouw?' Ik kijk haar aan. 'Het is Baby, Maria.' zeg ik. 'Dat weet ik, maar dat is niet u echte naam.' 'Dan gebruik je mijn echte naam.' 'Maar als u vader dat hoort dan wordt ik ontslagen.' 'Vader is niet in de buurt Maria.' Ik kijk haar aan. 'Ik ben dadelijk weg. Let goed op Abigail. Ze is alles wat ik nog over heb.' mompel ik. 'Natuurlijk Brooklynn.' Ik glimlach naar haar. 'Ik wilde dat het anders kon mevrouw.' Ik knik. 'Ja, dat had ik ook gewild Maria.' 'Het is wel een goed opgevoede jonge man.' 'Dat zullen we zien.'

Ik weet dat hij dat niet is. Blaze Powell staat erom bekent met veel meisjes te slapen. Hij is een arrogante zak die niks geeft of een meisje's hart gebroken worden, het is iemand die niet kan lief hebben. Een koud en kil persoon. Precies zoals mijn vader. 'Mevrouw, er is iemand voor u.' zegt Maria dan. Ik kijk op. Daar staat hij dan met zijn arrogante kop. Ik was zo in gedachte verzonken dat ik de bel totaal gemist had. 'Baby wacht.' roept Abigail. Ze komt aangerend met een rolletje. 'Ik heb een cadeautje.' zegt ze. Ik lach even en pak het rolletje papier van haar over. 'Dankjewel Abi! Maria let vandaag op je. Lief zijn he?' Ze knikt en geeft me een knuffel.

Ik werp een snelle blik naar Blaze, die ongeduldig staat te wachten. 'Tot vanavond Abi.' zeg ik en loop dan naar Blaze toe. 'Klaar om te gaan?' Ik knik als Maria mij mijn spullen heeft aangegeven. 'Ja, dat ben ik.'  zeg ik. Hij knikt en ik loop dan achter hem aan naar buiten. Stil stap ik met hem in de auto. De rit was stil. Blaze lette vooral op de weg. Hij stapt uit en loopt naar de andere kant van de auto waar hij de deur voor me open doet. Het zal waarschijnlijk alleen wel voor de paparazzi zijn. 'Gewoon doorlopen en niks beantwoorden.' zegt hij en ik knik gehoorzaam. 'Blaze Powell, wie is dit mysterieuze meisje?' 'Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?'

De lichtflitsen van de camera's verblinden me. Ik hou mijn hand omhoog. 'Is dit Baby Marshall?' Ik kijk opzij en zie een bekende journalist. De journalist die zes jaar geleden het artikel over mijn moeder heeft geschreven. Blaze gaat voor me staan. 'We zijn gesteld op onze privacy maar morgen zullen we het een en ander ophelderen.' zegt Blaze en we lopen door het hotel in. 'Wie was dat?' vraagt hij als hij de bezorgde blik op mijn gezicht ziet.

'De reden waarom ik niet meer voor de media verschijn.'

—————————

Heyhoi,

Ben ik weer met een nieuw hoofdstuk! Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Mocht je nou vragen hebben of je wil gewoon gezellig even kletsen, je mag me altijd een berichtje sturen!

Liefs Ayella❤️

The deal (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu