Pov Brooklynn Marshall
Ik ga in de sofa zitten en trek mijn benen omhoog. Morgen is de grote dag en ik kan de zenuwen niet meer aan. Morgen trouw ik met iemand waar ik eigenlijk helemaal niet mee samen wil zijn. Ik leg mijn kin op mijn knieën en haal diep adem. Een maand aan voorbereidingen, bezoekjes aan locaties, uitzoeken van een jurk en talloze kaarten verzonden naar gasten die morgen mijn bruiloft bijwonen. Alleen een speciaal iemand is er niet bij.
Ik knipper snel om tranen te voorkomen. Als zij er nog was, was er morgen geen bruiloft. Dan kon ik wachten tot de ware en met hem trouwen. De tranen nemen hun eigen loop en stromen over mijn wangen. Dit is een grote nachtmerrie alleen ben ik klaar wakker en is alles realiteit. Het is ontzettend kloten dat mijn emoties me zo in de weg zitten. Als ik bij Blaze ben, laat ik mijn hoede vallen. Alleen hij heeft zo'n effect op me.
Als ik de knal van een deur hoor, weet ik niet hoe snel ik de tranen van mijn gezicht af moet vegen. 'Gaat het wel?' Zijn rauwe stem dringt tot in mijn botten door. 'Ja hoor.' lieg ik gauw, maar ik hou hem niet voor de gek. Zelfs van een kilometer afstand valt er nog te zien dat het niet goed met me gaat. 'Lieg niet.' zegt hij streng en komt naast me zitten. Het blijft even stil. Een ongemakkelijke kille stilte.
'Waarom ik?' floep ik er dan uit. Hij haalt diep adem en draait zijn gezicht weg. Ik raak een gevoelige snaar bij hem als ik erover begin. Precies de reden waarom ik dat de afgelopen weken niet gedaan heb. Niet dat ik wat aan de situatie kan veranderen maar ik heb er recht op. Ik wil het weten waarom ik degene ben met wie hij wil trouwen. 'Dat is niet jou last om te dragen.' zegt hij en ik kan me herinneren dat hij dat op de eerste dag ook tegen me zei. 'Blaze alsjeblieft. Ik trouw morgen met je. Ik heb er recht op. Ik wil het weten.' 'Ik kan er niet te veel over kwijt okay? Ook ik heb een contract getekend.' mompelt hij.
Niet begrijpend kijk ik hem aan. 'Laten we het erop houden dat ik je liever hier zie dan bij je vader.' Alsof hij afweet van wat er thuis speelde. Hij trekt me tegen zich aan. 'Het gaat zwaar worden okay? Maar we maken er het beste van. Althans ik zal alles er aan doen om je zoveel mogelijk op je gemak te stellen. Mijn ouders mogen je graag en dat zelfde geld voor Victoria. Ik mag je graag.' zegt hij dan, de laatste vier woorden zachter dan alle andere. Ik weet dat het niks betekend en hij me alleen maar op mijn gemak wil stellen.
Zijn cologne dringt mijn neus binnen en het ruikt lekker en vertrouwd. Ik sluit mijn ogen en alles om me heen valt even weg. Alsof ik in de wolken ben. Ik voel zijn hand op mijn wang en een warm gevoel verspreid zich van binnen. Ik open mijn ogen en merk dat hij naar voren leunt. Dan voel ik twee zachte lippen op die van mij. Een bom van vlinders verspreid zich weer door mijn lichaam, net zoals ze dat bij elke zoen doen. Hij trekt na korte tijd zijn hoofd terug. Ik staar recht in zijn hazel bruine ogen. Met zijn duim wrijft hij over mijn wang.
'Je moet de spanning loslaten Brooklynn. Het komt wel goed. Ik ben er morgen. Grace staat achter je samen met Victoria.' Ik knik en dat weet ik ook wel, maar dat neemt bepaalde feiten niet weg. Ik laat mijn hoofd tegen zijn schouder aan rusten. 'Ik ben gewoon niet klaar voor al die aandacht.' 'Dat snap ik maar het komt wel goed.' Hij kan zo denken maar ik niet. 'Ik ga maar eens slapen. Ik hoef geen wallen morgen op mijn bruiloft.' mompel ik zachtjes. Ik kijk naar de ring om mijn vinger die ik een paar dagen geleden van Blaze heb gekregen.
Ik sta op en buig voorover. Zachtjes geef ik Blaze een kus op zijn wang. 'Slaap lekker meneer Arrogant.'
————————-
Heyhoi,
Hoofdstuk 26 alweer en bijna de 5K reads! Super bedankt.
Helaas merk ik dat ik door mijn opleiding steeds minder tijd heb voor schrijven wat ik erg jammer vind. Ik schrijf wel maar steeds maar kleine beetjes. Dus echt opschieten doet het ook niet. Ik hoop in ieder geval dat ik over een paar weekjes het nieuwe boek kan publiceren.
Stay save y'all😘
Liefs Ayella❤️
JE LEEST
The deal (Voltooid)
Romance'Is dit het dienstmeisje?' vraagt hij. Ongemakkelijk sta ik erbij. 'Nee, dit is mijn dochter.' Ik wrijf zenuwachtig met mijn handpalmen over mijn benen. 'Ik heb een deal.'