Epiloog

2.6K 70 12
                                    

Pov Brooklynn Marshall

'Geen club op Ibiza maar dit komt er toch verdomd dichtbij!' roep ik vrolijk. 'Krijgen we Grace er altijd bij?' grapt Blaze. Ze slaat hem vol tegen zijn arm. 'Niet altijd, wel vaak.' maak ik hem duidelijk. We schieten in de lach. Vandaag is de eerste avond dat onze nachtclub open gaat. Met behulp van Blaze hebben we onze droom kunnen vervullen.

Ik geef Blaze een kus. Anderhalf jaar geleden is het sinds Blaze en ik elkaar hebben leren kennen en we samen dit avontuur in zijn gestapt. Wellis waar om de verkeerde redenen maar we zijn er goed uitgekomen en dat is waar het me om gaat. Ik merk dat Grace weg is gelopen. 'Je vader's rechtszaak is morgen.' zegt Blaze. Ik knik. 'Dat weet ik. Ik hoop dat hij lang moet zitten. Dat verdient hij gewoon.' Ook hebben Blaze en ik besloten legale actie te ondernemen tegen mijn vader.

Morgen wordt hij hopelijk veroordeeld voor fysieke mishandeling, witwassen van geld en nog wel een hele lijst meer. Ik heb voogdij gekregen over mijn zusje en ze woont nu bij mij en Blaze.  Alles gaat voor een keer goed in mijn leven en ik ben gelukkig voor het eerst sinds zij uit mijn leven verdween.

'Ik hou van je.' Hij legt zijn hand op mijn wang. 'Ik ook van jou. Heel veel.' Wie had dat durven dromen? Mijn droomprins en een gelukkig einde. De beste deal die ooit is gemaakt.

—————-

Heyhoi,

Super bedankt voor het lezen van The Deal! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs Ayella❤️

The deal (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu