Pov Brooklynn Marshall
Ik loop langs hem heen. 'Brooklynn wacht nou even.' Ik draai me woest om. 'Ik zweer het je Blaze! Laat me met rust.' 'Het spijt me okay! Ik wilde het zo niet maar ik verlies af en toe de controle. Ik wil dat je me leert hoe ik met je om moet gaan. Hoe ik liever kan zijn voor je.' Ik bijt op mijn lip. Vraagt hij dat nou serieus? Ik loop naar hem toe.
'Niet doen.' 'Wat?' vraag ik. 'Op je lip bijten.' Ik ga met mijn vingers over zijn blote armen. Hij spant zijn spieren aan en ik merk dat hij kippenvel krijgt. Dan pakt hij mijn handen vast. Hij sluit me op tussen de muur en zichzelf. 'Ik verlang zo erg naar je.' geeft hij toe. Ik slik. Ik ook naar hem maar of ik er klaar voor ben dat weet ik niet. Ik wil me compleet aan hem overgeven maar ik heb geen enkel idee wat er dan gaat gebeuren.
'Blaze.' zeg ik hees. Mijn gevoelens zijn all over the place. In bedwang houden lukt me niet meer en ik word langzaam gek, maar ik weet ook dat ik hem zijn zin zou geven als ik nu toe ga geven aan die gedachtes en gevoelens. Dan laat hij me los. Snel schiet hij weg en verdwijnt hij uit mijn zicht. Niet begrijpend kijk ik naar de lege gang waar Blaze zojuist in verdween. Ik haal even adem en besluit dat ik het advies van een vrouw nodig heb.
Ik gris de autosleutels van de tafel en loop naar de lift. 'Waar ga je naar toe?' hoor ik in de verte. De lift springt open en ik stap er snel in. 'Baby!' hoor ik hem nog roepen maar de liftdeuren sluiten zich al snel.
***
Ik sla de autodeur dicht en loop naar de voordeur waar ik aanbel. 'Baby! Wat een verrassing kom er in meisje.' Ik groet haar en stap dan naar binnen. 'En hoe voelt het?' 'Eerlijk gezegd heb ik wat advies nodig Barbara. Ik weet soms niet helemaal hoe ik met Blaze om moet gaan.' geef ik eerlijk toe. Ze begint te lachen. 'Dat weet bijna niemand lieve schat.' Ik loop haar achterna naar de woonkamer, waar we algauw wat thee ingeschonken krijgen.
'Blaze is nooit de makkelijkste geweest. Hij is erg complex.' 'Hij is af en toe zo moeilijk te begrijpen dat ik soms de handdoek in de ring wil gooien.' 'Dat begrijp ik meisje maar een ding is zeker, ik heb Blaze nog nooit zo naar een meisje zien kijken zoals hij naar jou kijkt. Ik ken mijn zoon door en door en ik weet hoe hij meisjes behandelt tot mijn teleurstelling maar ik heb hem nog nooit zo gezien. Alsof de knop eindelijk is omgeslagen.' zegt ze. Ik haal even adem. Als zelfs zijn eigen moeder het zegt, dan moet hij wel de waarheid spreken.
'Ik weet het niet Barbara.' 'Geloof me maar meisje. Hij zal alles voor je doen. Hij is echt verliefd op je.' Bij die woorden hap ik even naar adem. Hoe kan hij nou verliefd op mijn zijn? Blaze is een man die geen liefde kent, geen affectie kan geven aan iemand anders dan zijn eigen moeder. 'Is ze hier?' hoor ik uit de gang komen. Ik herken die stem uit duizenden. 'Ja ze is hier.' Hij komt de woonkamer in. 'Ik was zo ongerust.' hijgt hij. 'Je had een berichtje kunnen doen. 'Kijk je telefoon. Ik heb je helemaal dood gegooid met berichtjes.' Ik trek mijn telefoon uit mijn kontzak en merk dat de batterij leeg is.
'Laat me nooit meer zo schrikken. Wat als je wat overkomt?' Ik werp een snelle blik op Barbara die weet dat ze gelijk heeft. 'Ik laat jullie even alleen.' Ze staat op en loopt de woonkamer uit. 'Was je echt zo ongerust.' 'Meer dan dat.' geeft hij toe. 'Wat dan?' 'Ik was bang dat ik je kwijt was.' Ik kan er niet meer tegen vechten. De muur is neergehaald en de gevoelens hebben mijn hart bereikt. Ik ben gevallen voor hem en hard ook. Letterlijk en figuurlijk. Hij pakt mijn hand en trekt me uit de sofa mee naar buiten.
De tuin staat prachtig in de bloei. Hij neemt me mee naar het bruggetje over de vijver waar mooie vissen in zwemmen. Ik kijk even naar een stelletje vogels dat razendsnel in het vogelhuisje verdwijnt. Als ik me weer terug naar Blaze draai schrik ik. Hij zit op een knie en houdt een zwart fluweel doosje vast. 'Lieve Brooklynn. Zou je met me willen trouwen, en deze keer voor het echt?' Ik kan mijn oren niet geloven. Ik sla een hand voor mijn mond en tranen nemen de vrije loop. 'Ja heel graag.' mompel ik dan.
'Je hebt mijn hart veroverd zoals niemand dat eerder heeft gedaan Baby. Ik hou van je.' Ik schrik. Nooit had ik durven dromen dat ik zijn affectie voor me zou winnen. Ik sla mijn armen om hem heen. Deze deal heeft me meer goed gedaan dan slecht. Hij heeft me gered van mijn vader. Hij heeft me gered van mezelf en dat ben ik hem voor eeuwig dankbaar. Ik leg mijn hand op zijn wang en kijk hem diep in zijn hazel bruine ogen aan.
'Ik ook van jou Blaze. Geen deal meer. Gewoon jij en ik voor altijd.'
———————-
Hey hoi,
Een tijdje geleden dat ik heb gepost. Dit is helaas het laatste hoofdstuk van dit boek! Ik vond het erg leuk om te schrijven en ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te lezen!
Er zal nog een epiloog online komen van dit boek en daarmee sluit ik het boek af.
Helaas weet ik niet wanneer ik terug zal komen met een nieuw boek want mijn leven is een beetje chaotisch op het moment maar daar horen jullie binnenkort meer over!
Liefs Ayella❤️
JE LEEST
The deal (Voltooid)
Romance'Is dit het dienstmeisje?' vraagt hij. Ongemakkelijk sta ik erbij. 'Nee, dit is mijn dochter.' Ik wrijf zenuwachtig met mijn handpalmen over mijn benen. 'Ik heb een deal.'