Karanlık sesiz bir ıssız bir ormanın ortasında 4 yakın Arkadaş ormanın belirsiz bir yerinde gözlerini açıyor etraf karanlık ışık yok , telefonlarına bakıyor fenerlerini açıyorlar ama telefonların şarj az, birilerini aramaya çalışıyorlar , telefonlar çekmiyor. Gök gürültülü sesi geliyor bulutlu hava hareket etmezlerse sırılsıklam olacaklar Emirhan "ileriye doğru gidelim yoksa ıslanacağız " Ormana doğru hareket etmeye başladılar. Yağmur yağmaya başladı. Islanıyor hepsi aynı anda ileride kulübe var! Kulübeden ışık gelmiyordu Berk "girelim" dedi. Emirhan "bence giremeyelim başka insanın evine" Durdukça ıslanacaklar hemen kulübe ye doğru koştular kapıyı çaldılar ama açan kimse olmadı ittiler kapı açıldı. İçeride ışık yok kumsal "şömine var içinde odun var kibrit bulup yakalım" Kibrit arıyorlar evde kumsal buldu. Geldi. Yaktılar üstleri sırılsıklam değiştirmeleri gerek Tuğba ve kumsal içeride eşya ararken Emirhan ve Berk eşya arıyordu. Kumsal , Tuğba eşyalar buldu ıslak olanları astılar eşyalar büyük geliyordu. Hepsi ateşin başına oturdu Emirhan " nasıl buraya geldik" berk "bilmiyorum ki " kumsal " içeride yiyecek var mı. ? ona bakalım biz " Tuğba mutfağa yemek bakmaya gitti. Bir anda aaa! "çığlık sesi geldi. içerden bağıran Tuğba idi yerde bir adam yatıyordu. mutfakta yerde ölmüştü. çocuklar içeri geçti düşünüyorlar ne yapabiliriz diye Emirhan "yetkilileri arayalım" dedi. Berk "ararsak bize sorular sorarlar hem telefon çekmiyor" dedi. Kumsal "bence hiç dokunmayalım" Tuğba tır tır titriyordu. Emirhan ateşin başına geçti. Şömine ye bakarken dışarıdan iki el ateş sesi geldi. Yakınlardan kumsal ile Tuğba orta alana geldi. Berk cama doğru yaklaştı dışarı baktı bir adam var eve doğru bakıyor "ışığı kapatın" dedi. Dikkatlice bir daha baktı Berk adam gidiyor biraz daha bekledikten sonra ateşi yakıyor Emirhan Tuğba "buradan gitmemiz gerek " Berk "gidemeyiz dışarısı tehlikeli ve karanlık " dedi Emirhan "sorun var içerde ceset dışarıda eli silahlı biri var. Nereye gidebiliriz ki " Kumsal "uyuyalım sabah karar verelim " İçeri ye battaniye bulmaya gitti. Mutfaktan "çatt" kırılma sesi geldi aynı anda başka bir odadan "aaa! " kumsal çığlık attı. Berk ve kumsal odaya Emirhan ile Tuğba mutfağa gitti. Yerde Taşların üzerinde kağıtlar var birinde evi terk edin yazıyor ötekinde "oyuna başla oyuncu" yazıyordu. bu ne demekti oyuna başla oyuncu içerideki koltuklara oturdular şöminenin önünde düşünüyorlar Berk ile kumsal uyumak için yatakları ayarlıyor Tuğba kağıtta ki yazının ne anlama geldiğini anlamaya çalışıyor Emirhan ateşe bakıyor kumsal yataklar hazır diyor Berk "nöbet tutalım" Emirhan "ilk nöbeti ben tutarım" dedi. berk "ben tutayım sonra sen tutarsın" Emirhan "tamam " herkes uykuya daldı . Berk hariç sessizlik oldu. Dan dan! bir anda kapıya vurma sesi geldi. herkes uyandı , dondu kaldı. adam geldiyse diye korkuyor Emirhan "camdan yavaşça baktı kimse yok sakın olun " tak tak! bir daha geldi Emirhan kapıya yaklaştı. Ve Açtı yavaşça üzerine bir köpek atladı. Köpek Emirhan ı yalamaya başladı gülüyordu "alın şunu üzerimden" kumsal üzerinden aldı. köpeği sevdi içeri aldılar köpeği köpek şömine önünde uyuya kaldı. Berk dışarı baktı kimse yok dedi uyuyun devam edin dedi uyumaya giderlerken çat ! cam kırılma sesi geldi yine Emirhan dışarıdan Berk ile kumsal içeriye doğru koştular içerde yine taş vardı evi terk et oyuncu yazıyordu. Emirhan geri geldi kimse yok dedi dışarıda her kimse bizim evden ayrılmamızı istiyor. Ama terk edersek öldürebiliriz .evi korumaya almalıyız. Camları korumaya aldık . kapıyı kilitledik önüne eşyalar koyduk. Oturuyoruz şömine önünde kumsal , Berk uyudu Emirhan Tuğba uyanık ayak sesleri geliyor kapıya vuruyor biri sertçe uyandı herkes hemen ayarladıkları gizli yere girdiler. Kapı kırıldı içeri girdiler 2 kişi gibiler ayak sesleri her yerde bizim bulunduğumuz odaya girdiler geziyor odada kırılma sesleri geliyor her yeri dağıtıyorlar yavaş yavaş sesler gidiyor uzaklaşıyor kimse çıkmak istemiyor yavaşça Berk bakıyor kimse yok diyor Emirhan kumsal Tuğba sıra ile çıkıyor kumsal artık burada kalamayız Berk evet diyor gidiyorlar hızlıca ormana karanlık kulübeden aldıkları eşyalara bakıyorlar yiyecek el feneri bir de battaniye var ormanda yola devam ediyorlar 1 saat gittikten sonra ilerde bir ev görünüyor kapıyı çalıyorlar açan yok ilk kumsal yardıma ihtiyacımız var dedi kapıyı bir kadın açtı "hemen içeri girin" dedi hemen girdik siz nereden geliyorsunuz dedi ormandan dedik. Siz yeni oyuncularsınız dedi. Emirhan biz neyiz dedi. Siz buraya oyunu bitirmek için getirdiler buraya oyunu bitirmek için berk biz buradan nasıl çıkarız dedi kadın imkansız dedi oyunun bitmesi gerek nasıl bitiririz dedi Berk oyun derenin öbür tarafında 2 aslanın orada bitiyor ama oraya gidinceye kadar çok engel var ve oraya varan kimse olmadı her gece biri ölüyor dedi yaşamak için oraya gitmeliyiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Player : Start Game
AventuraKitap 4 arkadaşın orman uyanması ile başlıyor Berk,kumsal, emirhan, Tuğba sonra ormanda ki diğer insanlar ile tanışıyorlar ve bir oyunun içinde olduklarını anlıyorlar ve hikaye başlıyor...