Işıklar gelmişti. Bütün herkes koltukta oturuyordu beyin fırtınası yapıyorlardı.kumsal "Böyle oturup bekleyecek miyiz. birinin bize ihtiyaç duymasını dedi. Berk 'evet bekleyeceğiz 2 saat te 2 gün de" dedi. yapacağız Kaybettik oyunu kumsal "hayır etmedik fark ettiniz mi oyun bu oyunlar kazanabilmek için bir ipucu verir bize de verdi dedi. Oyunun en başında nerde uyandık ve ne görmüştük. Gök gürültüsü bide sesler görmüştük kumsal yanlış cevap siz fark etmediniz ama ağaçlar garipti ok gibi bir yolu gösteriyor gibiydi. Ney gösteriyordu dedi. Meriç kumsal gök yüzünü buradaki en yüksek yer neresi ? tanrı dağları dediler. yani diyorsun ki orada birşey olabilir tapınak vb. Kumsal evet dedi. Orada birşey buluruz başkada ipucu yok Meriç haklı olabilir dedi. Sabah erkenden gideriz uyuyalım şimdi. Dedi Sude herkes odalara dağıldı. Etrafı sessizlik ve karanlık aldı. Gece saat 2:45 çığlık geldi. Sude'nin odasından yardım edin diye kumsal gözleri ni açtı. Ayağa kalktı.Ne oluyor dedi. Berk ile Meriç kapıyı açmaya çalışıyordu. Kapı kilitlenmiş içeriden Sude yardım edin diye bağırıyordu. Meriç kırmalıyız dedi. Kapıyı doğru koşup vurdular kapı ile birlikte yere düştüler Sude odanın kenarına doğru çekilmiş titreyerek oturuyordu. Başı önce doğru eğik kumsal noldu dedi. Oda karanlıktı Işığı açtı. Sude duvarı işaret etti. Duvarlar da kırmızı boya vardı yazılar yazıyordu. Çizimler vardı. burada ne oldu dediler Sude "bilmiyorum ama biri vardı o çizdi" dedi. buraya kimse giremez ki girdi ise hala burada olmalı dediler ikiye ayrılıp evi aramaya koyuldular Berk ve kumsal yukarıya Sude ve Meriç aşağıya inip aramaya başladılar. Berk ve kumsal odalara bakmaya başladılar. Kumsal "harbiden evde biri olabilir mi" dedi. Berk "olabilir ama buraya nasıl girdi ki" dedi. İlk odaya girince patlama sesi geldi. Elektrikler gitti kumsal "ne oluyor" dedi. Berk "patlama oldu" dedi. Elektrik trafosu patlamıştı. Sude ile Meriçten ses yoktu. Kumsal "aşağıya inelim" dedi. Berk ilk el fenerleri ni bulalım silahları alıp inelim olur mu" dedi. Kumsal "tamam hadi hızlı" dedi. Ortak salona geldiler etraf karanlık ve sessizdi. Meriç ile Sude diye sesleniyorlardı. Meriç burdayız diye bağırıyordu. Kumsal 'sese doğru gidelim" dedi. Sese doğru ilerlemeye başladılar. Kumsal bir şeye vurdu bağırdı. Berk "sehpa,sakin ol birşey yok" dedi. Kumsal "korkmadım zaten" dedi. Evde biri varsa kim olabilir diye düşünüyorlardı. Merdivenlere geldiler yavaş yavaş iniyorlar Sude "gelin!" diye bağırdı. Kumsal hızlanır iken Berkin ayağına takıldı. Birlikte merdivenlerden aşağı yuvarlandılar yan yana yerde kaldılar kumsal "noldu nasıl düştük biz Bacağım ağrıyor" dedi. Berk "kolum" diyordu. Berk yavaşca doğruldu ayağı kalktı. Kumsalı da kaldırıldı omzuna girdi. koltuğa oturttu. Ayağını uzattı. Işıklar geldi. Bir anda Meriç ve sude ortaya çıktılar şaka diye bağırdılar Berk "gel buraya Meriç" dedi. Meriç "gelmeyim ben" dedi. Berk "tebrik edeceğim vallahi birşey yapmayacağım" dedi. Meriç yavaş yavaş yanaştı. Berk vurmaya başladı. Sonra "kolum" Dedi. "Lan şaka yapacaksanız insan gibi yapın bune kolum ağrıyor" dedi. berk kumsal "bende varım bacağım" dedi. Zor bela üst kata çıktılar kumsal in bacağına krem sürüp sardı Sude meriç te Berk in kolunu Meriç bilgisayar a geçti. Bildirim vardı bir mesaj açtı. Okumaya başladı. Mesaj söyle idi.
" Dağ yamacı krallığı saldırı altında dağ içine sığındık yardım edin krallığımız yağmacıların saldırısı altında" yazıyordu. Ne yapacaklardı Şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Player : Start Game
AventuraKitap 4 arkadaşın orman uyanması ile başlıyor Berk,kumsal, emirhan, Tuğba sonra ormanda ki diğer insanlar ile tanışıyorlar ve bir oyunun içinde olduklarını anlıyorlar ve hikaye başlıyor...