Araba kapısından yere kan damlıyordu. Berk "bu kan yeni Üstünde daha kabarcık var" dedi. Sude "Şuraya bak burada kargaşa Çıkmış sanki biri birini zorla götürmeye çalışmış gibi" dedi. Sude arabaya girip incelemeye başladı. Berk etrafı kontrol etmeye gitti. Berk "koş buraya çabuk gel" dedi. Sude koşarak yanına gitti. Berk bir ağacın önünde dik bir şekilde telefon buldu etrafında asılı garip ürkütücü şekilde ağaçtan simgeler vardı. Sude bunlarda ne dedi. Berk "telefonun burada ne işi var" dedi. Sude "belki telefonda birşey" olabilir dedi. Berk "aynen" dedi. Telefonu açtılar Sude "oha bune olamaz" dedi. Berk "bu nasıl bir şey kim bu" dedi. Video yu biri çekiyordu. Meriç sanki birinin kontrolünde gibi hareket ediyordu. Önde Meriç arka o kişi berk bu sefer büyük "taşa vurduk" dedi. Sude "hayır bu kim ise büyük bir lokma yedi benim arkadaşımı yakaladı intikamını alacağız Hadi gidiyoruz" Berk "nereye gidiyoruz hava kararacak burası daha çok tehlikeli olacak gece araştırması için ikimiz varız yani gündüz araştıracağız gece kalacak bir yer bulalım" dedi. Etraf kapkaranlık oldu soğuk ve tehlikeli bir orman Berk minik bir kulübe yaptı. Sude ateş yaktı. Berk "yine eski günler ki gibi ormanda uyuyoruz" dedi. Sude "aynen katılıyorum ama bi fark ile bu sefer arkadaşımızı arıyoruz" dedi. Göz gözü görmüyor sadece ateş in yaydığı ışık var Berk "hadi uyuyalım" dedi. Uydular yattıkları yere biri yaklaşmaya başladı. Sude ayak sesleri fark etti yaprak çıtırtıları Sude Berk'e seslendi ikisi de uyandı silahlarını ellerine alıp sesin geldiği yöne doğru silahları doğrulttular Berk "kamerayı al çalıştır arka tarafatan çık" dedi. Sude arka taraftan çıktı. Berk yavaş yavaş ileriye sesin geldiği yöne doğru çıktı. Bir iri hayvan suliet'i görünüyordu. Berk örtüyü araladı çok güçlü bir kürkleme duydu üzerine gelen bir aslan benzeri bir canavar silahını çekerek ateş etmeye başladı. Canavarı vurdu. Canavar hemen yön değiştirdi ağaçların arasında kayboldu. O anda Sude bağırmaya başladı. Berk koşarak yanına gitti. Bembeyaz kesilmişti. berk "Ne oldu" dedi. sude "Bir Kameranın önünde bir anda bir kadın belirdi. Kameraya bağırdı çok ürkünç" Dedi. Berk "emin misin burada birinin yaşayacağını sanmıyorum kayıt ettin mi" dedi. Sude "evet onu bir daha görmek istemiyorum" dedi. Berk "gidip kamp da bakalım dedi. Sude leptop u açtı kayıt ettiği görüntüyü oynattı. Görüntü bu idi.
Berk "Buda ne böyle boşuna bağırmamışsın" dedi. Sude "ayrıca göğsüme vurdu" Dedi. O gece uyuyamadılar
Gündüz olunca Sude "hadi Meriç i bulup eve geri dönelim" dedi. Berk "tamam hadi arabanın yanına gidelim ayak izi veya patika varsa takip edelim" dedi. Arabanın yanına giderken onları birinin izlediğini fark ettiler Berk "hiç fark etmemiş gibi devam et birazdan yakalayacağız" dedi. Berk arkasına döndüğünde karşısında Meriç vardı. Ağaç arasında duruyordu. Kaçmaya başladı. Berk "koş"dedi. Sude arkasından koşmaya başladı ormana doğru daldılar Berk Meriç in üstüne atlayıp yakaladı. Meriç çırpınıp vurmaya başladı. Bağırıyordu. Sude durdu. Ve izledi. Meriç çok garip davranıyordu. Sanki o değil gibiydi. Üstü yırtılmış ve kanıyordu. Meriç Berk suya düştü. Meriç "neredeyiz noldu Bana siz nasıl buldunuz beni" dedi. Berk "en son ne hatırlıyorsun" dedi. Meriç "en son ormana girmiştim bir el hissettim arkamı döndüm bir çift göz gördüm sonra işte senle suda beni tutuyordun" dedi.İç titreten Güçlü bir kürkleme duyuldu. Meriç "burada ne var ise tek bir canavar değil burada bir kadın var" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Player : Start Game
AvventuraKitap 4 arkadaşın orman uyanması ile başlıyor Berk,kumsal, emirhan, Tuğba sonra ormanda ki diğer insanlar ile tanışıyorlar ve bir oyunun içinde olduklarını anlıyorlar ve hikaye başlıyor...