Meriç "şimdi ne yapacağız" dedi. Sude "gelin" dedi. Geldi ekip burada cam var dedi. Yeşil den dışarıya bakın burası dağın diğer tarafı olmalı 3. Bölge olmalı dediler. Kumsal masayı kurmuş yemekler hazırdı. Yemekten sonra yeni ekipmanlar ile dışarı çıkalım dedik. Araç ile haritada ki köye gidelim dedik. Berk ile Meriç ekipmanlara bakmaya gitti. Silah vardı. 7 tane elektrik silahı aldılar Araç a bakmaya gittiler full elektronik araç efsane bir şeydi nitro var kumsal ve sude geldi Meriç ve berk kızlara baka kaldı. "Kızlar muhteşem olmuşsunuz" dediler. Araç a bindiler Berk kunlanıyordu kumsal öne geçti Meriç sude arkaya araçın düğmesine bastı. Hoş geldin oyuncu dedi. Gaza bastı garaj kapısı açıldı. Dümdüz patika yolunu takip ettiler. Berk nitro kunlandı. Dümdüz uçurumdan aşağı düştüler Berk kanatları açtı. Kumsal o arada küfür ediyordu. Köye kadar uçtular köye vardıklarında herkes oyuncular geldi. Diyordu hoşgeldiniz yeni oyuncular biri ordan bunlar daha genç dediler bunlar mi bizi kurtaracak dedi. Güldü Berk evet dedi. şerif in yanına gittik bize oyun hakkında bilgi verdi ne zaman başladığı ni anlattı bundan "100 yıl önce dedi. İlk oyuncular geldiği zaman da çok yakın 11 arkadaşlar gelmiş bunlar oyunu kurmuş oyun ilk başlarda çok güzel bir oyunmuş ama 11 arkadaş oyunun yönetime ihtiyacı var demiş. Ve 10 arkadaşı öldürmek istemiş on arkadaş bunu anlayıp karşı çıkmış ama çok geç kalmış 9 arkadaşı öldürmüs çoktan kalan 1 arkadaş ona karşı koymaya başlamış ama başaramamış her seferinde anlayıp yeni oyuncuları oyuna getirmiş onlara eğitim vermiş ve oyun böyle devam etmiş" ama "bize kimse eğitim vermedi" dedik. Şerif "o zaman ilk oyuncu öldü" dedi. 100 yaşında idi çok yaşlanmıştı Dedi. Ama siz buradasınız kurucuyu yenin bizi kurtarın dedi. Bir anda siren sesleri gelmeye başladı. Şerif burayı terk edin dedi. Neden dedik. Geliyorlar sizin için dedi. Berk araba ya dedi hemen gaza bastı merkeze gidiyoruz dedi. Hayır hapishaneler e gidiyoruz dedi. Kumsal neden dediler çünkü orada ki kişileri merak ediyorum Berk "hay hay" dedi uçuş moduna geçti. Meriç '3. Bölgeye geç" dedi büyük ayının oraya in dedi. Kumsal dikkatli olun dedi hapishane orası suçlular ve canavarlar olacaktır Sude ben arabada kalsam dedi. Berk Meriç sende kal arabayı koruyun dedi. Kumsal Berk indi arabadan tabela vardı "gizli bölge oyuncu dışında girilmez" yazıyordu. Şifreli kapı vardı. Kumsal şifre var dedi. 10 haneli Berk tarih dedi. 7.5.1991 00:13 dedi Girdi Açıldı. Berk "silahını çıkar" dedi. Kumsal hapishane salık suçlu olabilir mi. Berk kapıya vurdu açtı elektrik açıktı. Bir adam koluna dokundu. Hoşgeldin dedi. Berk geri atladı yere düştü. Kekeleyerek se-n ki-mm s-in dedi. Ben hapishane görevlisiyim 90 yıldır burdayım dedi. Oyuncu gelecekti. Siz kimsiniz bir genç oyuncularız dedi. Buraya geldik suçluları görmeye hoşgeldiniz dedi ben sizi oraya götüreyim dedi kumsal "güldü" Berk "noldu" dedi "korkak seni" dedi. "Sadece ayağım kaydı" dedi Berk 'evet evet" dedi yol baya korunaklı idi. 3 tane güvenlik kapısı geçtiler sonunda geldiler kumsal 'oha burda binlerce canavar varBizde yakalayacak mıyız" dedi. Berk "evet galiba" dedi çok uzun bir depo gibi kafesler kapalı odalar zincirli canavarlar vardı. Kumsal "buradan çıkalım" dedi. Berk "şimdi kim korkak imiş" dedi güldü kumsal Berke sımsıkı sarıldı tir tir titriyordu görüşürüz dedi. Berk kumsalı araba ya bindirdi. Meriç nasıl içerisi dedi. Binlerce canavar var dedi. Meriç ne kadar çok yakalamışlar dedi Sude kumsal iyimisin dedi meriç i ittirdi. Arabadan öne geç dedi. Kumsal arkaya geçti Sude sarıldı iyi ol dedi. Meriç gidelim merkeze dedi. Kalkışa geçtiler uçarken birşeyi fark etti Meriç elektrik ünitesi zorlanıyordu. Berk inişe geçiyoruz dedi. Ama motor durdu. Düşüyorlar di araç takla atıyordu. Berk Meriç diye bağırıyor du kızlar bağırıyor du hızla düşüyorlar di Meriç motor a giden bölümü açtı ve kabloyu değiştirdi motor çalıştı. Hâlâ düşüyorlardi berk nitro yu açtı ve yüklendi aracı dengele di. Garaja indiler sonunda dedi. Kumsal ev gibisi yok Sude kustu iner inmez Berk "ekipmanları çıkarıp oturmak istiyorum d Ölüyorum yorgunluktan" dedi. Kumsal a yemek yapabilirmisin diye yalvardı. Sonunda kabul etti Meriç ile Berk oyun oynuyordu. Sude kumsal yemek yapıyordu. Ne güzel dedi Berk olay yok soğukluk yok dedi bir anda kapı açıldı. Herkes silahları aldı kumsal şom ağzlı dedi. Silahları kapının oraya doğru tuttu. Bir kızdı. Bu kimsin dediler. Ben Hanife dedi. Oyuncuya baktım dedi. Yok herhalde dedi. Oyuncu yok dediler. genç oyuncular var dedik. Berk sen kimsin ben oyunculardan biriyim dedi. 2 yıldır burdayım dedi. Gözetleme kulesinden geliyorum dedi. Berk "bizim ile kalmak ister misin" dedi. Berk Hanife tamam dedi. Berk oyun kurallarını yeniden yazacağız dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Player : Start Game
AventureKitap 4 arkadaşın orman uyanması ile başlıyor Berk,kumsal, emirhan, Tuğba sonra ormanda ki diğer insanlar ile tanışıyorlar ve bir oyunun içinde olduklarını anlıyorlar ve hikaye başlıyor...