Meriç i alıp kamp alanına gittiler. Ateş yakıp başına oturdular Meriç başından geçenleri anlattı. "Berk bir ağaç hatırlıyor musun" dedi. Meriç "ne ağacı" dedi. Sude ağacın orada buldukları telefondaki videoyu gösterdi. Meriç başını öne eğik 1 saat durdu. Sude "Meriç iyi mi" dedi. Berk "hadi çadırlara girip uyuyalım sabaha araştırma yapacağız" dedi. Meriç gece uyandı. Ama çadırında değil ormanın ortasında Meriç "ben buraya nasıl geldim" dedi. Saat 6 oldu ve güneş ufuktan doğmaya başladı. Berk çadırından çıktı . ilerde meriç bir odun parçasının üstünde oturmuş duruyordu. berk yanında gitti. " günaydın" dedi. meriç " dün gece ormana gittim" dedi. berk "neden" dedi. meriç " bilmiyorum ormanın ortasında yerde uyandım kafamı kaldırdım etrafımda ağaç dallarına asılı semboller vardı" dedi. 1-2 saatin ardından Sude'de uyandı. berk konuştukları anlattı. berk "bilgisayarda kaç saat kaldı yazıyor" dedi. Sude " son 14 saat 11 dk " dedi. Meriç "kitapta bununla ilgili bir şey yazıyor mu acaba" dedi. berk kitapta aramaya başladılar ama hiç bir şey yoktu. tek akılarına gelen ormanda araştırma yapmaktı. etraftan çıtırtı sesleri geliyordu. Meriç sessizce silahları alın ve sırt sırta dönün dedi. Sude şuraya bakın önlerinde arkadaşları ve yanlarında biri vardı. berk "bu oyun kurucu" dedi. kurucu "sizi tebrik ediyorum buraya kadar gelen olmamıştı ileri giden de olmayacak kitabı bana verin bende sizi ve arkadaşlarını evinize yollayım" dedi. berk "neden kitabı istiyorsun" dedi. kurucu "çünkü orada oyunu nasıl ele geçireceğimin yolu var dedi. ya kitabı ver eve git yada dur öl" dedi. Sude " sanırım 3'ümüz 2 yolu seçiyoruz dedi. kurucu kendi adınıza konuş ufak kız hiç fark ettin mi arkadaşın meriç neden ormanda uyanıyor diye çünkü onu ben kontrol ediyorum" dedi. berk "yalan söylüyorsun çünkü artık edemiyorsun meriç dün gece ormana giderken bende onu izliyordum ve onu kontrol ettiğin çip i boynundan çıkardım " dedi. kurucu "kendini çok zeki sanıyorsun oyuncu ama ben hep bir adım öndeyim onu çip ile kontrol etmiyorum hipnoz olmuş durumda bak yardımcım gel yanıma" dedi. Meriç kurucunun yanına doğru yürüdü. Sude Berk'i dürttü berk yanında duran ipi çekip koşmaya başladı. kurucunun ve diğerlerinin üstüne etrafı kayalı tuzak düştü. berk "kurucunun bahsettiği oyunu ele geçirme sayfasını buldum. Ama oraya yürüyerek gitmek 1 ay sürer" dedi. Sude "yürümeye ne gerek var "dedi. arabayı işaret etti. Meriç in buraya geldiği arabayı aldılar ve hızla oyunun sonuna doğru yola çıktılar. yol 2 gün sürdü kasırga yağmur ve sıcaklıkların ardından oyunun son bölgesine vardılar Sude arabanın kanatları bir yere sürtüyor dedi berk dışarı baktı. görünürde bir şey yoktu. 1-2 dk sonra araba sanki duvara çarpmış gibi durdu. sarsıldı. Sude sanırım geldik dedi. berk" tek biz gelmedik" dedi. Sude şimdi ne yapacağız dedi. kurucu " oyun bitti oyuncu sona geldin " dedi. berk "doğru söylüyorsun oyun bitti ama senin için oyunun son haritasındayız ve kitap benim elimde son sözleri söylüyorum" dedi. kurucu hayır diye bağırdı. corpue levritar diablo daminium mando vicium etraf sessizliğe büründü. berk" niye bir şey olmadı" dedi. kurucu" yanlış mı söyledin sözleri" dedi. Sude" yok oluyorsun" dedi kurucu yavaş yavaş siliniyordu. son kez şunu dedi. kurucu "hala senden bir adım öndeyim oyuncu yeni oyuncular yolda" dedi. ve yok oldu sonunda oyun bitmişti. ama hala oyunun içindeydiler ve arkadaşları da yok oldu. kurucu son hamlesini de yaptı. berk kazandık ama. Sude belki onlarda eve geri dönmüştür. dedi. berk "biz niye bu oyunun içinde kaldık" dedi. Sude" galiba biz oyuncu olduk kitap ta öyle bir yazı var birin buraya göz kulak olması lazım ama elinde sonunda buradan çıkacağız berk " dedi. berk "o zaman hazır mıyız " ? oyuncular ...
To be continued
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Player : Start Game
AventuraKitap 4 arkadaşın orman uyanması ile başlıyor Berk,kumsal, emirhan, Tuğba sonra ormanda ki diğer insanlar ile tanışıyorlar ve bir oyunun içinde olduklarını anlıyorlar ve hikaye başlıyor...