Hava kararmıştı. Köşk'e doğru yola çıktılar. Kumsal ya öldürdüler ise dedi. Ağlamaya başladı. Berk ölmedi. Diye teselli etmeye çalıştı. Bak köşk e yaklaştık lütfen ağlama dedi. Sude siz burada kalın dedi. Kumsal ile Meriç ile Berk köşk e girdiler el fenerini açtılar Meriç bayıldı. Berk arkasına döndü Tuğba idi Meriç'i kafasına tava vurmuş idi Tuğba "siz miydiniz" Dedi. "Yoo uzaylıyız bir sen bize bakma dedi Tuğba diye birini kaçırmaya geldik" dedi. Berk "yardım ette taşıyalım" dedi. Meriç i çalılıkların oraya götürdüler Sude Meriç ile ilgilendi kafasına buz koydu. Kumsal Tuğbaya sımsıkı sarıldı. Bir daha böyle yapma berk arkadaşlar hâlâ bir arkadaşımız kayıp onun ile ilgilensek.
Kumsal "haklısın" dedi. Berk "nerede arayacağız" dedi. Tuğba "ben Emirhan ı gördüm" dedi. En son şu uzun iki ağacın orada görmüştüm sonrasını hatırlamıyorum hemen ikiz ağaca doğru yola çıktılar. Bence bize tuzak kurmuş olabilirler gibi Emirhan ı arayacağımızı biliyorlar. Kumsal "mecburuz o bizim arkadaşımız" dedi. Ağaçlar görünüyor du çok yükseklerdi. Gökyüzüne yakındı ağaçlar garipti. Meriç "hadi hızlı yürüyün" dedi. Göründü ağaçların gövdeleri biri vardı orada kumsal "Emirhan" diye bağırdı. Berk hemen kumsalı çalılıklar a doğru çekti ağızını.
Kapattı. "Eli ile sessiz ol" dedi. O Emirhan değil. Dedi sessizce Meriç yavaşça baktı. "Kimse görünmüyor" dedi. Berk hadi bakalım kim ise o ne arıyorsa bakalım ağacın yanına geldiler Emirhan yoktu. Ağacın etrafında gezerken oyuk fark ettiler. Ağaç oyuğuna baktılar kumsal "burada zarf var" dedi. Berk e verdi Oku dedi. Açtı okumaya başladı.
"Oyuncu siz fazla oldunuz arkadaşınız artık benim misafirim olacak merak etmeyin iyi bakacağım öteki arkadaşınız benim ile birlikte oyunu kazanmanız artık çok zor bir şey umut etmeyin teslim olun eğlenceli oluyor böyle devam edin. Solda ki yerde işaret tabancası var. Yerini işaret edin yoksa hepiniz öleceksiniz etrafınızda 10 tane arayıcı varmak üzeredir. Oyun bitti oyuncu kaybettiniz" yazıyordu.
Meriç dışarıda 10 tane adam var. Napacağız dedi. Tuğba teslim olalım dedi. Berk hayır yapacağımızı biliyorum dedi. Meriç el feneri ni ver dedi yere koydu. Açtı. İleri doğru havayı fişeği ileri doğru ateşledi kıpkırmızı olmuştu etraf "koşun" dedi. Berk hepsi ne kadar hızlı koşa biliyorsa koşmaya başladı. Arayıcılar peşlerinden koşmaya başladı. Kumsal takıldı. Yere düştü Berk siz devam. Edin dedi. Meriç sude Tuğba koşmaya devam ettiler Berk kumsalı aldı. "Koşabilir misin" dedi. Kumsal "ayağıma basamıyorum"dedi. Berk ikisine çalılıklara itti. Arayıcılar onları fark etmedi. Devam etti ötekilerin peşinden koşmaya Tuğba siz saklanın dedi. Ben onları peşime takacağım dedi. Meriç ve sude ağaç ın arkasına saklandı. Tuğba "salaklar buradayım" diye bağırdı. Arayıcılar onu takip etmeye başladı. Berk yürüye "bilecek misin" dedi. Kumsal "hayır kalkamıyorum" dedi Berk kumsalı kaldırdı dedi. Yavaş yavaş ilerlemeye başladılar. Sude" geri dönelim kumsal ve Berk orada kaldılar" dedi. Meriç "evet" dedi. İleriden gelir birileri geliyordu. Saklandılar Sude baktı Berk ve kumsal dedi. Sakin ol dedi Meriç e kumsal bileğini bükmüş dedi. Berk "bir yer bulmalıyız dedi. Burada uzun bir zaman kalacağız" dedi. Kumsal "aynen" dedi. Gizli olmalı haritayı çıkardı Berk çantadan 2. Bölgedeyiz dedi ay ışığı haritaya vuruyordu. Garip bir şekilde yazılar göründü. Söyle yazıyordu. Bizden sonraki oyuncuya bunu buldunuz ise biz kaybetmiş olmalıyız ama bu size yardımcı olacaktır. İşaretli yerler bizim gizli sığınaklarımız en ortadaki.
İşe merkez bölgesi orada bir kitap olacak onda her şeyi anlattım sana güveniyorum oyuncu diyordu. "İlkler biz değiliz" dedi. Berk Meriç " ne bekliyoruz gidelim dedi. Berk yola koyulalım dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Player : Start Game
AventuraKitap 4 arkadaşın orman uyanması ile başlıyor Berk,kumsal, emirhan, Tuğba sonra ormanda ki diğer insanlar ile tanışıyorlar ve bir oyunun içinde olduklarını anlıyorlar ve hikaye başlıyor...