genç oyuncular

11.8K 37 0
                                    

Kumsal "hemen gitmemiz gerekiyor kasaba halkı tehlikede" dedi. Hemen giyinmeye koştular.ekipmanları giyerken kumsal "nasıl bu canavarı yeneceğiz" dedi. Gelen bildirimde 4 kanatlı goblin yazıyordu. Yani 3 seviye bir canavar ile karşı karşıyayız araç a hadi dedi. Araç a binerken Berk Meriç e sen kunlan dedi. Ve yola çıktılar yolda dışarıyı izliyorlardı kumsal çığlık attı Berk "noldu" dedi. "Orda bir cisim var dedi üçgen şeklinde kubbe gibi" dedi. Meriç araç ı  yavaşlattı. Durdurdu Berk ve kumsal indi kumsal koşmaya başladı. Gördüğü tarafa doğru Berk kolundan tuttu. Bekle dedi sesiz ol diye işaret etti. Konuşmalar duyuluyordu. Berk yavaşça baktı Ömer di. Yanında bir adam vardı. Kumsal dal kırılma sesi çıkardı. Yanlışlıkla Ömer kim var orada diye seslendi. Çıksın yoksa ölür dedi. Hemen koşmaya başladılar araç a Berk silahı çıkardı ve geriye doğru ateş etti 2 defa ilki ağaca geldi  2. Vuruşta vurdu Ömer'i Ömer yerde düştü aracın yanına geldiler derin derin nefes aldılar Sude "neyi bekliyorsunuz araç a binin" dedi. Berk araç a bindi. "hemen kayalık kasabasına"dedi. Meriç son gazla kasabaya sürdü. Kasabaya vardıklarında gördüklerine inanamadılar her yer yıkılmıştı. Araba bir anda havaya kalktı.
Berk goblin diye bağırdı. Aracı yere attı. araçtan çıktılar. Sude baygın yatıyordu. Berk diz çöktü hedef aldı. 4 el ateş etti. Goblin yere yığıldı Kaldı. Sude yi hemen eve taşıdılar eve saklandılar Berk "kumsal benimle gel arka taraftaki goblini alalım" dedi. Meriç Sude'nin başında kaldı. Berk ve kumsal  evin arka tarafına gitti. Gobli'nin önüne geçtiler ateş etmeye başladılar goblin eli ile vurdu. yanlarındaki ev yerle bir oldu. Berk ateş etmeye devam etti. Goblin evlerin üstüne düştü. 4 ev yok oldu. Geriye 3 goblin kaldı. Berk ayrılalım dedi. Kumsal kasaba merkezindeki goblin e gitti. Berk kasaba girişindeki ne  kumsal vardı Saklandı goblin i gördü ateş 4 el ateş etti. Goblin e birşey olmadı. Ateş ettme ye devam etti. Şarjı bitti. Silahın kumsal koşmaya başladı. Berk girişteki goblin'e vardı. Yere çöktü silahı son güce ayarladı ve ateş etti. Goblin olduğu yere yığıldı. Kumsal Berk in yanına koştu arkasına geçti. Goblin üzerlerine doğru geliyordu. Berk "çantayı ver" dedi  elektrik bombasını attı goblin'e  goblin pişmiş tavuk oldu. Berk "iyimisin" dedi. "Evet" dedi. kumsal gidelim dediler Meriç sude onlara doğru geliyordu. Kasabalılar saklandıları yerleden çıktılar. Ve teşekkür ettiler bizi kurtardınız dediler. Berk "araç a dönelim yorgunluktan ölüyorum şuraya yığılacağım" dedi.  Berk  kumsal arkaya bindi. Meriç sude öne yola çıktılar eve dönüş Berk kumsal birlikte uyumuş arkada Sude "çift i rahatsız etmeyelim" dedi güldü sessizce Meriç hak ettiler 4 dev goblin yendiler hakları dinlenmek dedi Sude meriç in omuzuna yaşlandı. Yol karanlık sesiz di. 3 saatin ardından vardılar eve Meriç aracı garaja soktu Sude Berk ile kumsalı dürttü hadi uyanın uyuyan güzeller dedi. Kumsal "noldu geldik mi" dedi. Sude "geldik geldik" dedi. Berk güldü hadi gidelim acıktım dedi. Yukarı çıktılar Berk koltuğa oturdu. Meriç kızlara yemeğe yardım etti. Tabakları koydu masaya Berk flim beğendi film izleriz dedi. Yemekten sonra yemeğe oturdular Berk "bugün baya korktum özellikle o goblin in üzerime koşarken" dedi. Kumsal aynen  enerji si bitti silahın onları unutmayın her mücadele sonrası full edin sarjları dedi. Doyduk dedi. Meriç ve Berk masa toplamasına yardım etti. Hızlıca film izlemeye geçtiler koltuğa oturttular filmi açtılar izlemeye geçtiler mısırlar önlerinde 10- 20 dk sonra baktılar Berk  kumsalın omzuna yatmış uyumuş çok geçmeden kumsalda uyudu. Meriç sude "baktılar uyumuşlar bırakalım uyusunlar" dedi. Meriç sude içerde uyudular.

Player : Start GameHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin