kurucunun oyunu

13.4K 38 2
                                    

Kurucu dron'u kırdı. Bağlantı koptu. Berk hadi en son nerde bağlantı kurduk diye sordu. Meriç bilmiyorum bu harita da görünmüyor tamam kendimiz harita yapacağız. Harita nerde bitiyorsa ona göre harita yapalım konum ayarlıyoruz emirhan ı bulacağız Berk delirmiş gibi davranıyordu. Kumsal yanına geldi omzuna dokundu. Bulacağız onu dedi. ya bulamazsak ya ya ölürse o zaman kendimi asla affetmem ben kumsal "öyle deme sen elinden geleni yapıyorsun" dedi. Berk "hayır daha fazlasını yapmam gerekiyor bu yetmez" dedi. meriç soluk soluğa yanlarına geldi. Arkadaşlar konum olarak ayarladık ama 19. Bölgeyi geçiyor bu yer sonrasında ne ile karşılaşacağımızı bilmiyoruz gidecekmiyiz oraya Berk evet mecburuz emirhan ı bulacağız bilgisayardan ses geldi konuşurlarken bir Gmail idi. Berk mouse yavaştan kaydırıp açtı. İsim yoktu. Bir video vardı. Oynatma ya bastı. Kumsal 5 ten geriye sayım vardı. Berk noluyor bune dedi. 5,4,3,2,1,0 video başladı. Siyah bir cisim vardı. Video da kumsal bu kurucu mu Berk evet evet o kurucu bu benim oyunum ve ben ne istersem o olacak ve eğlence lazım demi aksiyon macera istiyorum ben canım sıkıldı emirhan a çevrildi kamera emirhanın eli kolu bağlı bantlı idi. Arkadaşınızı bırakacağım canım sıkıldı gelip alırsınız dedi. Ölüsünü hayır diye bağırdılar o zaman bırakın peşimi oyuna devam edin yoksa arkadaşınız ölür bu benim oyunum kuralları ben koyarım Berk bırakıyoruz peşini sadece oyuna devam edeceğiz. Berk sinirli bir şekilde içeri gitti. Bütün herkes etrafa dağıldı Üzgündü hepsi sağ solda oturuyorlardı. Ne yapacaklardı. Şuanda koltukta sessizce oturuyorlardı. Kimse birşey demiyordu Berk yoktu yanlarında gök gürültüsü ve sağanak yağmur vardı. kumsal "nerde bu" dedi. Kumsal evi aramaya başladı. Odalara bakmaya başladı. Hava karanlık gök gürültülü idi. yağmur ve gök gürültüsü sesleri duyuluyordu. Kumsal odalara baktı yoktu. Nerede bu çocuk diye söylenmeye başladı. Büyük bir Yıldırım düşme sesi geldi. Yer sallandı. O anda Elektrikler gitti. Her yer karanlık olmuştu. İçeriden çığlık geldi. Kumsal içeri koştu. Noldu dedi Sude bağırmış elektrik bir anda gidince bağırdım o yüzden dedi. El fenerlerini aldılar kumsal "ben Berk e bakmaya garaja iniyorum" dedi. Garaja doğru ilerledi. Merdivenlere geldi. Işık yoktu garajdan yavaş yavaş inmeye başladı. O anda gök gürültülüsü geldi. Yine yer salladı. Dengesi ni kaybetti. İleri doğru düştü birinin üstüne Berk idi. İkisi de yerde kaldı. Üst üste Berk kumsal'a bakmaya başladı. Yavaş yavaş sanki ufuklar a bakıyordu. kumsal da ona bakıyordu. Öylece yerde kaldılar Işıklar geldi. İyi misin dediler aynı anda kumsal ayağa kalktı. İtti berk'i hemen azar çekti. nerdesin sen napıyorsun burada niye haber vermiyorsun demeye başladı. berk "sakin ol  Burdayım iyiyim önemli olan bu değil mi" dedi. Kumsal " evet  merak ettim seni iyisin napıyorsun burda sen gece gene" dedi. Berk düşünüyorum ne yapabilirim  diye düşünüyorum kurucunun oyunudayız ve kurallar onun ne yapacağımı bilmiyorum ama şunu biliyorum oyunu kazanmalıyız.

Player : Start GameHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin