Hati sunyi

10 1 0
                                    

Chapter 2

      Aku berasa boring dan tak ada orang sudi dengan aku.Semua pelajar perempuan tak nak kawan dengan aku.

Ain,ashiki dan atirah

"Sebabnya,rupa tak cantik,tak pandai dan tak aktiviti sukan"

     Aku berjalan seorang sendiri.Aku sedang fikir sampai arah kelas aku di kelas 1 lestari.

cikgu melayu

"pikah dan nora ambil beg dan kemas buku,pikah dan nora bawa masuk beg di kelas sebelah di kelas cemerlang"cikgu melayu cakap tegas dan panggil aku dan kawan aku.

     Aku dan kawan aku bawa beg dan buku pergi masuk dalam di kelas cemerlang,aku rasa tak sedap hatiku.

     Kali pertama aku masuk dalam di kelas cemerlang.Aku terpaksa berlakon dengan muka tak bersalah dan senyum depan semua pelajar perempuan dalam di kelas cemerlang.

suara hati

     Tak baik ku fikir bukan-bukan pada semua pelajar kelas cemerlang
pelajar perempuan ni.Aku cakap berhati-hati dengan pelajar di kelas cemerlang ni apa sikap sebenarnya.

     Hatiku sepi tak ada teman bual-bual dengan aku.Aku sedar diriku,tak cantik dan tak pandai seperti wanita lain.

    Aku cuba gembira seorang diri dan sakit hati,ku menangis tak gunanya semua orang bukan kasihanku.Orang tak ada perasaan hobi hina.

-----------------------------------------------------------

Kenangan ManisWhere stories live. Discover now