Chapter 32
Saya minta maaf awak semua,saya ialah hamster,mesti awak semua pening kepala.Tapi,saya tak guna dah nama hamster ni.
Saya tukar nama saya rabbit,awak semua boleh panggil saya novel rabbit,saya minta maaf buat ayat tak betul.Saya ubah cerita novel ni dan gambar baru.
Novel pertama tajuk kenangan cinta ceritakan tentang cinta zaman sekolah.Kisah seorang gadis baik hati,mangsa buli dan sopan santun nama pikah.
Keluarga aku orang susah dan tak ada duit mana,ayah aku setiap hari kena kerja.Kalau,ayah aku tak kerja dan tak makan.
Ibu aku kerja suri rumah tangga dan jaga anak-anaknya,aku tak cerita mana pada orang tua aku.Aku tak nak orang tua aku risau padaku.
Aku selalu kena mangsa buli di sekolah aku sk berangan 2,aku paling benci kelas 1,2,3,4 lestari kata lain kelas akhir.Rakan kelasku zaki dan kawannya setiap hari buli aku.
Aku rasa tak percaya cikgu melayu mengajar kelas cemerlang panggil aku dan kawan aku nama nora masuk kelas 5 cemerlang.Tak sedap hati aku dengan rakan kelasku seperti pelajar perempuan benci padaku.
Seorang lelaki sikap baik hati dan cakap jujur nama muharram cinta pertama,muharram tak cinta kepada aku.Tapi,dia anggap aku kawan bukan kekasih.
Aku rela korban cinta aku dan hati aku hancur,aku terpaksa bagi kepada muharram untuk kawan aku nama amira.Sebabnya,dia suka muharram.
Dua orang peajar lelaki nama muhammad aiman dan syafie gelar guru matemetik mengajar aku matemetik.Muhammad aiman sikap baik hati dan kecewa.
Sekian,
Terima kasih baca novel rabbit
Selamat baca buku novel.
----------------------------------------------------------