Chapter 27
Masa aku dalam kelasku tingkatan 5A3,aku cakap dengan rakan kelas aku dan kawan.Semua rakan kelasku ketawa dan senyum padaku.
Hati aku sedih dan kecewa seorang sendiri kenangan pahit seumur dalam hidup aku.
"aku sedar tak cantik"
Semua rakan kelasku jahat pelajar lelaki jahat sama dengan pelajar perempuan lain kecuali dua pelajar perempuan tak jahat nama aishah dan farhana.
Rakan kelasku tak berkata kepada harijadi aku.Sebelakangnya rakan kelasku ketawa dan hina aku.
ashikin
"tak penting perempuan tak cantik seperti dia"
aku
"apa,biarlah tuhan balas berbuatan orang tak bersyukur cantik dan tampan"
Aku benci dan tengok rakan kelasku jahat,paling aku benci group pelajar perempuan koya cantik dan selfish ialah hawa,siti natasha,ashikin(super star).
Kumpulan lelaki koya tampan nama
-iqram,syafiq,azhar,zulhafizan dan shahibul.
-affendi,syafiq,nasarudin dan muhd faiz.
-muhd faris,hafizullah dan amirullah.
-zulfatah,syaiful,ikhwan dan amir.Kalangan paling comel pelajar lelaki
nama.-shahrul nizam,zulfatah dan muhammad aiman.
Paling pelajar lelaki popular ialah nama.
-aiman farhan,nik amirul,amirul ikhwan dan hadi adha.
-syafie,azhar,hasbi,aniq,muharram dan shahir.Paling pandai nyanyi dan suara merdu dan pandai buat lawak semua
orang ketawa ialah nama.-ilham,hadi adha dan amirul ikhwan.
Aku benci dan tengok azlinda sifat pelik batu api,seorang gadis muka cantik nama shida sikap,gatal pelik dan pura-pura baik.Marissa sifat cakap jujur.
Tapi,aku tak tahu sikap sebenarnya marissa.
-----------------------------------------------------------