Telefon baru

1 1 0
                                    

Chapter 21

    Rakan kelasku pelajar perempuan nama siti natasha sikapnya,pura-pura baik,cantik juga,pandai tipu dan janji manis.Siti natasha sikap suka tunjuk
telefon mahal pada orang lain.

   Orang tua siti natasha beli telefon  untuk anaknya siti natasha sikapnya sombong telefon mahal,anak muda zaman sekarang kalangan pelajar perempuan lain soal.Kalau,nak bayar getar tangan yuran sekolah,yuran tambahan dan buku latihan.

    Kalaupun,pelajar perempuan lain boleh beli mekaup dan prepaid,setiap kali pelajar perempuan mari kelas tambahan ambil gambar comel dan cantik.

     Rakan kelasku siti natasha senyum manis dalam hatinya devil.

siti natasha

"pikah tak ada media sosial contohnya:facebook,whatsapp dan lain-lain"sikap sombong dan ego.

suara hati

"aku benci siti natasha sombong harap comel,kulit putih dalam hati devil"

siti natasha berkata

"pikah dalam gua,tak ada ke"

"pikah kena ambil tahu media sosial deh"nada sombong.

    Selepas itu,aku tak berduli dengan siti natasha,lebih baik aku fokus depan cikgu mengajar.Biarlah aku tak media sosial facebook,whatsapp dan lain-lain.

    Lebih baik aku fokus peperiksaan daripada aku layan rakan rosak masa depan aku,aku tak berduli dan malas layan siti natasha ni.Kalaupun,aku dalam gua dan boleh bayar hutang sekolah daripada dia siti natasha soal bayar hutang sekolah getar tangan dia siti natasha.

     Harapkan,siti natasha muka cantik luar.Tapi,dalam hati dia busuk dan selfish.

    Aku tahu dah sikap dia siti natasha sengaja cakap tu padaku sakit hati dan malu muka di depan rakan kelasku.

suara hati

"aku sedar,aku tak cantik dan tak sempurna"
 
"aku tak pandai dan tak aktiviti"

    Aku tak tahu rakan kelasku pelajar perempuan lain guna muka cantik dan pandai cakap pekat hati semua pelajar lelaki lain.

-----------------------------------------------------------





     

Kenangan ManisWhere stories live. Discover now