Chapter 31Akhir
Hatiku berat tinggal di sekolah smk berangan.Dalam hatiku sedih,sakit hati dan kecewa.
Tak ada berbeza dua sekolah.Tak ada kenangan dalam hidup aku.
*sekolah rendah sk berangan 2
*smk berangan.Semua pelajar tamat tingkatan 5,pelajar lain tak pernah rasa mangsa kena buli.Dalam hati aku rasa tak gembira,mangsa buli,tekan dan tamat sekolah.
Masa tu,dalam hati aku berdebar-debar.Lalu aku ambil keputusan peperiksaan aku tak bagus.
"hatiku sedih"
Sebabnya,aku latihan peperiksaan sungguh matemetik,matemetik tak bagus.Akhirnya,aku kekal lulus keputusan spm.
"nasib aku tak bernasib baik"
Mesti dua orang pelajar lelaki nama muhammad aiman dan syafie sedih dan kecewa mengajar aku matemetik.Muhammad aiman dan syafie takut jumpa aku marah.
Aku tak marah,tak benci dan tak kecewa.Terima kasih guru mengajar matemetik muhammad aiman dan syafie ikhlas mengajar.
Kalaupun,keputusan peperiksaan spm aku matemetik tak bagus.
"hatiku gembira"
Aku tengok dua orang pelajar lelaki nama muhammad aiman dan syafie keputusan peperiksaan spm tingkatan 5.
Aku doakan dua orang pelajar lelaki nama muhammad aiman dan syafie berjaya terus sambung belajar dapat keputusan cemerlang dan dapat kerja bagus.
Akhirnya cerita dalam buku novel pertama,kenangan zaman sekolah tak ada kenangan manis.Kenangan manis bertukar kenangan pahit.
Tak ada berbeza dua sekolah.
Sk berangan 2 dan smk berangan.Tak ada kenangan manis seumur dalam hidup aku.Bye!!!.
-------------------------TamaT-----------------------