Rokok

1 1 0
                                    

Chapter 15

    Aku geram dan benci bau pelajar lelaki ni hisap rokok.Pelik anak muda zaman sekarang ni terutama pelajar lelaki hisap rokok bukan kenyang.

    Muka tak malu tak apa terutama pelajar lelaki kaki hisap rokok.Pelajar lelaki kaki hisap rokok minta gula dengan pelajar perempuan kelasnya.

Bila taubat pelajar lelaki kaki hisap rokok berhenti hisap rokok tak mati.

    Kalangan remaja lelaki masih bersekolah bawah umur 13,14,15,16 dan 17.Kebanyakan remaja berkawan orang dewasa hisap rokok.

   Remaja terutama lelaki pandai pilih cari kawan baru sihat,remaja lelaki jauh daripada penyakit dan bau asap rokok.Rokok ni bawa mati.

   Jangan anda dekat lelaki kaki hisap rokok,jangan sekali anda cuba dekat lelaki kaki hisap rokok.Kalau,anda bau asap rokok cepat mati daripada orang hisap rokok.

Lelaki pelajar senior berkata
Smk hutan harimau

"kalau,ada siapa lelaki tak hisap rokok.Tak lelaki betul kata lain lelaki tak sejati"

"kalau,lelaki hisap rokok.Baru betul lelaki sejati dan cool"

"tampan ke lelaki ni hisap rokok"

"sebenarnya tak tampan lelaki hisap rokok"

Jangan sekali kita cuba hisap rokok.
Jangan kita buang duit untuk beli rokok tak ada gunanya.
Sayang nyawa kita dan tak ada ganti nyawa.

-----------------------------------------------------------








Kenangan ManisWhere stories live. Discover now