~ 🌹Seoyeon pov 🌹~
Borzalmasan éreztem magam a tegnapi nap után. Hagyom, hogy játszadozzon velem. Emiatt szomorúnak kellene lennem , de én még így is annyira boldog vagyok, hiszen érzem, hogy foglalkozik velem, bár tudom , hogy ezt nem szerelemből csinálja. Milyen ironikus nem? Több mint barátság, de kevesebb, mint szerelem.
Éppen suliba indultam, amikor Yuna felhívott, hogy hatalmas gáz van, és nem tartják meg az iskolában a bált, helyette Jeon Jun- ho tóparti telkén lesz az összejövetel. A tó hatalmas. Ha jól emlékszem a kerülete legalább kétszáz kilométer. Erdős rész, a háttérben pedig hatalmas sziklák törnek az ég felé. Mint akár egy érintetlen paradicsom.
Ha jól tudom egy óriási nagy vendéglő is működik ott. Gondolom most a mai nap zártkörű rendezvény lesz, így nem fogadnak más vendégeket a bálozókon kívül.
Takarítottam, elmentem a mamához, mivel manapság nem nagyon volt rá időm a suli illetve a Jungkook tanítása miatt.
Elmentem a bankba, hogy megnézzem mennyi pénz van a kártyámon. Majd nem hátraestem amikor kimutatta az összeget. 25000000 won. Te jó ég! Sosem láttam még ennyi nullát egymás után. Ennyire fontos a Jeon családnak , hogy a kisebbik fiúk ne bukjon meg? Ha én ezt tudtam volna hamarabb is , hogy ennyit lehet keresni tanítással , eskü , már milliárdos lennék.Ennek levettem a felét és egy hatalmas bevásárlást tartottam. Vettem zöldséget, gyümölcsöt, különféle húsféléket és egy csomó édességet illetve háztartási cikkeket, ami nem volt otthon.
Ruhára és cipőre nem volt szükségem hála Ji-heon asszonynak. Vettem egy újságot amiben albérleteket néztem. Muszáj volt egy új helyre költöznöm ugyanis a régi házunk hát, már nagyon régi alapotú , és azon is csodálkozom , hogy még nem dőlt ránk. És amiatt is el akarok költözni , mivel nem szeretek egyedül lenni ekkora lakásban .
Főztem pár finomságot, de csak csínján ettem belőle, ugyanis még bele kell férnem a ma esti ruhámba. Úgy döntöttem, elmegyek egy sminkeshez és fodrászhoz. A boltokban összesen alig költöttem valamit, és a maradéd pénzből , gondoltam hogy elmegyek szépítkezni.
Elmondtam a fiatal nőnek, hogy milyen ruhám lesz és, hogy milyen eseményre szeretnék eljutni. Ő bólintott, majd megkezdte az átalakulásom. Szemöldök szedés, sminkelés, manikűr és pedikűr, már csak azért is, hogy lássam, Jungkook vajon józanon is olyan-e mint részegen.
A fodrászatban befestettem a hajamat szőkére. Úgy voltam vele, kell egy kis újítás és ha annyira akarom, akkor, majd visszafestettem, de egyenlőre nagyon jó nekem így is.
Meglepődtem, hogy mennyire olcsón dolgoztak. Alig költöttem valamit ,amit nem is igazán bánom. Nem kell egyből elkölteni az egészet , jobb ha rakunk félre is ,mivel nem lehet tudni mit hoz a jövő , és lehet valamikor nagyobb szükség lesz rá.
Miután hazaértem a lakásba megnéztem az időt a mobilomban és ijedten tudatosult bennem, hogy már hatóra is elmúlt. Gyorsan megfürödtem olyan óvatossággal, hogy a fejemhez semmi ne érjen. Felöltöztem és már háromnegyed nyolcat mutatott az óra. Még egy ideig nézegettem magam a tükörben. Még mindig nem tudom felfogni , hogy ez tényleg én vagyok. Hisz sosem volt még rajtam ilyen elegáns ruha. De egy valami aggasztott. Méghozzá a szemüvegem. De ha levenném , akkor talán...
Gondolataimat az odakintről jövő duda hang zavarta meg , ami azt jelentette , hogy Chan megérkezett. Gyorsan lesietem , bezártam magam után az ajtót, majd beszálltam mellé az autóba.
- Nagyon csinos vagy! - jegyezte meg. Éreztem, hogy minden porcikámon végig nézett. - Tetszik a szőke hajad.- mosolygott rám. - Jobban kiemeli a szemedet.
- T...Tényleg? - mondtam egy kicsit félénken , mivel senki sem mondott nekem ilyeskit. - De te sem panaszkodhatsz. - mondtam neki elismerően . Hiszen nagyon jól nézet ki benne. Egy egyszerű fehér ing és fekete farmer volt rajta , ami nagyon kiemelte a felső alatt lévő kockáit. Uramisten ...Mennyi idejében telt elérnie? Nem is csodálom , hogy Jungkook mellett ő is a lányok kedvence lett .
ESTÁS LEYENDO
Impossible love / Jungkook f.f{Átírás alatt}
FanficAz emberek sok mindenről álmodnak. Hírnév, siker, gazdagság, boldog család stb. Én életemben nem vágytam ilyesfélére. Bár az igazat megvallva nagyon nehéz, ha az emberen keresztülnéznek és semmibe veszik. Mint például engem, Min Seoyeon-t. Kicsi kor...