~🌹12. rész🌹~

552 31 11
                                    

~🌹 Seoyeon pov🌹~

Már egy hete , hogy beköltöztem az új lakásomban , és nagyjából sikerült megszoknok az új helyet. A szomszédokkal hamar jó barátságot alakítottam , főleg Lisie - vel , aki a szembe szomszédom is egyben. Mindössze csak két évvel idősebb nálam , és ha jól emlékszem egy kávézóban dolgozik . Mivel elég kevés a korkülönbség köztünk , így elég hamar megtaláltuk a közös hangot.

Miután suliban kicsengettek az órámról , úgy gondoltam , hogy ma meglepem magam valami finomsággal . Emiatt sütöttem és főztem.

Csirkemellet pirítottam, és öntöttem rá valami szószt, amit a boltban vettem. Főztem ki mellé rizst és még a kedvenc édességemet is sikerült megcsinálnom , ami nem mint  csokis muffin.
 
Megterítettem az asztalt, amikor csöngettek az ajtón. Fogalmam sem volt arról kilehetett ezért óvatosan nyitottam ki. Meglepődtem , mikor megláttam Jungkook-ot egy kicsit részegen az ajtómban.

-          Bemehetek? – kérdezte, amikor már a nappalimban volt.

-          Hát hogyne. – zártam be az ajtóm. – Kérsz enni? – udvariasságból föltettem neki a választási lehetőséget.

-          Miből lehet választani? – ült le az asztalhoz.

-          Igen vagy nem. – elmosolyodott majd bólintott. Szedtem neki is egy tányérral, majd eléje tettem és leültem vele szemben. Már szidásra nyitottam volna a számat, amikor legyintett.

-          Tudom-tudom! Részeg vagyok! De normálisan sose tudnám magam rávenni, hogy idejöjjek és szeretkezzünk , de nagyon hiányzol nekem. – fölállt, otthagyva az ételt a székemmel együtt kihúzott, fölkapott és bevitt a szobámba. Olyan gyorsan történt minden, hogy még reagálni sem volt rá időm.

-          Tegyél le! – utasítottam. Lerakott az ágyamra, majd megcsókolt. Istenem, olyan régóta vágytam már erre.

-          Nem vagyok olyan részeg, mint aminek gondolsz. – éreztem, hogy igazat mond. Valami oknál fogva átkaroltam a nyakát, és magamra húztam.

-          Nem azt beszéltük meg, hogy vége? Hisz nekem  alapból ott van JooE.– néztem a szemeibe.

-          Lehetsz a szeretőm. – fölnevettem

-          Hányadik?

-          Az első! – majd ajkaink találkoztak. Odakint föltámadt a szél és a csöndet egyedül az ágyam nyikorgása és sóhajaink törték meg.

Reggel, amikor fölkeltem ő már nem feküdt mellettem. Kikószálódtam az ágyamból és  felvettem egy fehér pólót és indultam a konyhába.  A konyhában pirítós és kávé illat lepett el mindent. A konyhapult mögött a tegnap esti vendégem ügyeskedett.

-          Jó reggelt! – ültem le az asztalhoz. Felém fordult és a szája széle tejes volt. Felnevettem. Elém rakott egy tányért két szelet pirítóssal és egy gőzölgő forró kávét . Magának is ugyan ezt csinálta.

-          Jó étvágyat! – állt fölöttem.

-          Mit szeretnél - kíváncsiskodtam. Lehajolt és mielőtt adhattam volna egy csókot lopott ő magának, majd visszaült a helyére. – Suliba kell mennünk. – jegyeztem meg.

-          Mit számít? – kérdezte , mivel ez már csak 3 nap van hátra a suliból.

-          Azt tudom, hogy téged nem érdekel, de engem eléggé. Te maradhatsz, de én bemegyek. – mondtam , és hozzá kezdtem a reggelihez. Ettem egy pár falatot és gyorsan megittam a kávémat. - Megyek átöltözök. - mondtam , majd felálltam az asztaltól és mentem is a szobámba. Útközben eszembe jutott egy pompás ötlet , hogy nem lenne rossz , ha ma is átjönne és újból együtt töltenénk az estét.- Jungkook...- kiabáltam ki a szobából.
- Igen Jagi? - hallottam meg a hangját a nappaliból.
- Nem lenne kedved este átjönni?- jöttem ki a szobából , majd a fürdő felé vettem az irányt.
- Ezt komolyan kérdezted? - fogta meg a kezemet , és maga felé fordított. - Szívem szerint el sem engednélek ma suliba , így az egész napot együtt tölthetnénk.- puszilta meg a homlokom. - De te úgysem hagynál ki egy napot sem suliból. - kuncogott fel.
- Nem vagyok stréber , ha erre akarsz kilyukadni Mr. Szarom le a sulit Jungkook. - húztam fel idegesen az egyik szemöldökömet. - Attól még, hogy kitűnő vagyok , nem azt jelenti.
- Ha te mondod Jagi. - mosolygott rám . Olyan aranyos ilyenkor , hogy lehetlen nem szeretni. - De mivel suliba kell mennünk , így kérek cserébe valamit.-  mondta egy perverz mosoly kíséretében. Hát úgy tűnik eddig tart a cuki nyuszi Jungkook , de már kezdtem megszokni.
- És mit szeretnél ? - néztem rá , de már tudtam , hogy mit fog rá mondani , így egyből cselekedtem. A kezemet a nyaka köré fontam és egy gyors csókot hintettem az ajkaira. - Nos remélem megfelelt , mert már késésben vagyok. - ezzel mentem is fürdőbe.
- HÉ!!- förmedt rám , mire én kénytelen voltam nem elnevetni magam. Gyorsan megmostam a fogamat és az arcom. A hajamat kontyba raktam és már készen is álltam a mai napra.
- Itt van a kulcs , majd zárd be az ajtót. - adtam a kezébe a kulcsot , majd egy futó puszi után rohantam a suliba.
                          
                              ******

Impossible love /  Jungkook f.f{Átírás alatt}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang