~🌹 Jungkook pov🌹~
Egyre több dolgot nem értek. Az a kisfiú Seo házában és anyám… Mit keresett vajon ő ott? Persze mindig is tisztában voltam azzal, hogy sokkal jobban szereti azt a lányt, mint JooE-t, ezt tudtomra is adta évekkel ezelőtt. Apám volt az, aki mindenáron azt akarta, hogy ez a házasság megtörténjen. Persze akkor fiatalon bele is mentem.
A nászéjszakát egy bárban töltöttem és csak arra emlékszem, hogy reggel a szállodai szobában ébredtem fel. Semmi kedvem nem volt lefeküdni vele. Nem vitt rá a lélek. Magamban azt gondoltam, hogy nem kívánom eléggé ezt a nőt. Bár az is lehet, hogy valaki más után sóvárgott a szívem.
Seo kedves kalandnak indult az elején. A pápaszemes büdöske az osztály strébere. Amikor megtudtam, hogy ő fog engem tanítani bizony undorodtam tőle. Még törölközőt is tettem a kanapéra, bár látszott rajta, hogy zavarja elfogadta a döntésemet. Nem mintha más választása lehetett volna. Itt jön a képbe édesanyám. A kedves és bűbájos Jeon Ji-heon. Mindenáron szeretett volna egy kislányt, de mikor apám előtt felhozta a témát, ő elzavarta. Egy Jeon nem szülhet lányt. Ezzel a kifogással élt.. Fogalmam sincsen mit csinált volna velünk, vagy esetleg anyával, ha nem fiúknak születünk.
Ő volt az, aki megváltoztatta a Seo-ról való véleményemet. Első nap láttam a csillogást a szemeiben, annyit foglalkozott vele, és annyit szeretgette, hogy emberrel nem törődtek annyit, mint ezzel a lánnyal. Ruhákat vett neki, enni adott és foglalkozott vele akárcsak egy jó anya. Szebbnél szebben öltözködött és látszott rajta a változás szele.
Amikor JooE-t a házunkba hoztam, persze teljesen más szándékkal, mint eddig Seo-val összebalhéztak, aminek anya vetett végett. Apám irodájában közöltem, hogy nem szívesen venném el ezt a lányt, főleg azért mert nem akarok nősülni. Ideges lett, összebalhéztunk, ami azzal járt, hogy fölszakadt a szám. Visszamentem a szobába és az a barna hajú törékeny lány aggódó pillantásokat vetett felém. Gyöngéden kezelt, akárcsak egy kisbabát, én pedig egész életemben feléje nyújtott bántásomat megbántam. Ittam, rengeteget, majd rámásztam. Tudtam, hogy nem fog nemet mondani, már csak a viselkedéséből is. Először csókolózhatott, olyan kis ügyetlen volt. Viszont hevességével engem nagyon is feltüzelt. Egy érintetlen gyöngyszem volt.
Másnap megkérdeztem tőle a mosdóba, miután JooE-nak betörte szinte az orrát, hogy mi történt ezelőtti nap. Ő büszkén letagadott mindent. A tekintete elárulta, hogy csalódott volt, de senki nem tudta volna rábizonyítani, hogy hazudik. Végül is, inkább csak kihagyott pár részletett. Igazi nőnek tartottam, a felemelt fejjel járt az úton, és megszépítette mások mindennapját. Idővel mindenki megszokta új külsőjét és többen felfigyeltek rá. Többen oda akartak menni hozzá udvarolni és sorolhatnám milyen mocskos dolgokkal álltak elő, de akkor szépen, vagyis ördögien közöltem velük, ha kedves az életük nem foglalkoznak vele.
Többször is akadt, hogy többet ittam a kellenél már csak azért is, mert tiszta fejjel képtelen lettem volna a közelében maradni annyira kíváncsivá tett, mit rejthet a csendes külső mögött.
A bál napján Chan-nal jött. Az elején is elárulta, hogy meg akarja dönteni Seo-t. Közöltem vele, hogy az életével játszik, ha akár egy mocskos ujjával is hozzá mer érni. De nem értette meg. A kocsinál letámadta és olyat akart vele tenni, amire ő még nem készült fel. Vagyis vele biztosan nem! Szétvertem a gyerek fejét, majd úgy éreztem, nekem kell ennek a lánynak megadnom azt, amit kell. Persze lelkem mélyén mindig is tisztában voltam vele, én leszek az, aki bevezeti őt ebbe a világba. A gyönyör világába.
Kaland? Nem ez annál sokkal több volt, vonzalmat éreztem iránta, és csak is magamnak akartam kisajátítani, még ha tudtam nősülnöm kell.
Az aznap éjszaka számomra felejthetetlen marad. Kéjes sóhajai, amikor megölelt, igazi férfinak éreztem magam mellette. Nem olyan volt vele, mint másokkal. Már akkor többet éreztem iránta, csak saját magamnak is alig mertem bevallani. Elvittem Tokióba, fogalmam sincs milyen indokból, csak ideges voltam, hogy el kell válnunk. Ott egy félre értés miatt csúnyán összevesztünk , majd kirohant a szobából. Először csak néztem a hűlt helyét , majd később utána induktam. Nagyon féltettem,mert ha baja esett volna az az én hibám lett volna. Idővel később a hotel közelében lévő kis parkban találtam rá. Ott bevallottam neki mindet , és szerelmet vallottam neki. Másnapra pedig mindent elszúrtam , mivel hallotta , hogy JooE-val beszélek telefonon. És ezzel eljátszottam nála egy újabb esélyt , csak is azért mert beszari voltam és féltem apámtól.
VOUS LISEZ
Impossible love / Jungkook f.f{Átírás alatt}
FanfictionAz emberek sok mindenről álmodnak. Hírnév, siker, gazdagság, boldog család stb. Én életemben nem vágytam ilyesfélére. Bár az igazat megvallva nagyon nehéz, ha az emberen keresztülnéznek és semmibe veszik. Mint például engem, Min Seoyeon-t. Kicsi kor...