:Zeynep kızım, sen biraz mutfağa in. Faruk ile konuşun. Anneme korkak bakışlarımı gönderdim. Oda gözlerini evet anlamında kapatınca çaresizce indim.
Mutfak masasında Faruk oturuyordu. Aslında Faruk abi. Yıllardır tanıdığımız insanların oğlu. Biz köyde oturuyorduk onlar ilçede. Bir dükkanları var her ilçeye indimizde babam uğrardı. Birkaç kez evlerine gitmişliğimiz vardı öyle ağam şaham bir yakınlık söz konusu değil.
-merhaba. Annemler dedi de ben o yüzdenBiliyorum. Biraz konuşalım mı
Karşısında ki sandalyeyi çekip oturdum.Biliyorsun ki senin için buradayız. Usulca başımı salladım. Normalde konuşan insanların gözüne bakardım ama bu sefer gözlerimi masadan alamıyorum.
-Benim için daha çok erken. Bu sene üniversite için hazırlandım ve gideceğim.Benim için sorun değil.
Ayağa kalktım.
-Öyleyse konuşmamıza gerek yok ben çayları tazeleyeyim.Okumanda sorun yok demiştim. Yani evlendiğimizde falan sorun olmaz.
-hı hık diye kaldım. Yavaşça kalktığım yere oturdum.
-yine de çok erken benim için.Zeynep yaşın ya da okulun sorun değil. Ayrıca isteme olacak zaten. Şaşkınca baktım ona.
-hemen mi? Ama ama bize sormadan olmaz. Yani biz istemezsek olmaz.Biz tanışıp anlaşalım diye bu akşam toplandık. . Neyse. Ben İslam dışına çıkmadığın sürece bir şey demem. Okuldan eve evden okula gider gelirsin. Ben zaten çalışıyor olacağım. Öyle çevre falan da yapma. Erkek kimseyi istemem. Bir mevlüt yaparız biter. Şaşayı sevmem
Zaten gerginim iyice sinirlendim.
-sen evlenmeden önce kendine hizmetçi bul. Benden sana ikisi de olmaz. Hadi eyvallah. Sinirle merdivenleri çıkıp annemlerin oturduğu odaya geçtim. Yerime oturup sabırla gecenin bitmesini bekledim. Onlar gittikten sonra bulaşıkları toplarken annem yanıma geldi
=Zeynep konuştunuz mu?-evet anne olmaz bu iş
=neden? Faruk, çok efendi, çalışkan, iyi bir çocuk. Daha ne olsun.
- anne küstah birisi o. Olmaz. Lütfen zorlama.
+nasıl olmaz? Yarın akşam onlarda yemek için sözleştik.
-Ben gitmesem daha iyi olur .
+olmaz hep beraber gideceğiz. Babam çekti gitti kapıyı. Zaten aile hayatım sürekli kavgaydı. Şimdi istemediğim, zorba biriyle evlenip evlilik hayatımı da mahvedeceğim harika. Aslında daha önce ki görmelerim de gayet saygılı biri gibi dursa da sadece bir saat önce konuşan Faruk fazla egoist birine benziyordu.
Annem ve babam sürekli kavga ederler. O yüzden huzursuz bir evim var. Babam dediğim dedik bir insan ve genel olarak saçma sapan fikirleri olan. Şimdi bu evliliği kafasına koyduysa vay halime. Daha içten düşünmek için yatağımı beklemeliyim. Ortalığı toplayıp namazımı kıldım ve yatağıma geçtim. İşte tüm acı burda çöküyor. Daha fazla kendimi tutmaya çalışmadan saldım. Kavga gürültüyle geçen 18 yıl. Ağır geliyor hemde çok ağır. Zaten yılmışken daha kötü ne olabilir diye düşünemedim. Bu daha kötü...
Ağlarken uyuyakaldım için sabah dehşet bir baş ağrısı vardı. Telefonu alıp saate baktım. 6:30. Harika. Ezan daha okunmadı. Yatağımı toplayıp üzerimi değiştirdim. Saçlarımı da örüp baş örtüsü alıp odamdan çıktım. Sessizce tuvalet işlerini hallettiketen sonra abdest aldım. Bu sırada ezan okunmuştu. Namazımı kılıp tesbih çektikten sonra tekrar odama geçtim. İki gün sonra sınav sonucu açıklanacak. O kadar heyecanlıyım ki. Bir sene beklemek beni fazlasıyla yordu. Şöyle bir İnternete göz atıyım düşüncesiyle internete bağlandım. Wp'den gelen mesajları şaşkına okuyordum. Ellerim titreyerek siteye giriş yaptım. İşte bu ya çok şükür. Ben. Ben şimdi ne yapsam annemler kaldırayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzurum
RomanceHuzur bulmak için tek bir insanı beklemişim... Her şeyin daha da kötü olamayacağını düşünürken onunla karşılaştım. Bir anda her şey güzelleşti. Gelin bu hikayeye ortak olun... Bu hikaye kadına şiddete karşı, hayvansever.