Zeynep sabah erkenden kalkıp yine döktürmüştü. Kaynanası ve kayınbabası kalktığında bir kez daha böyle gelinleri olduğu için şükrettiler.
/kızım günaydın-günaydın annecim
:hayırlı sabahlar kızım. Döktürmüşsün maşallah
-hayırlı sabahlar baba. Sizin için hazırladım.
/ Allah razı olsun kuzum benim. Faruk kalkmadı mı?
:sabah namazını kılmıyor mu yoksa?-kılmaz olur mu baba. Kılıyor sonra yine yatıyor. Ben gidip uyandırayım.
/tamam kızım. Zeynep odalarına giderken Hatice hanım ve İsmail bey birbirlerine bakıp sessizce
/maşallah. Çok şükür böyle bir gelinimiz oldu İsmail.:Leyla' da sayısında kusur etmez, elini her işe atar. Çok şükür hem gelinlerimiz hem damadımız iyi insanlar.
Zeynep gerçekten mutluydu. Anne baba sıcaklığı hisediyordu. Yıllardır bu kahvaltıları, bu sıcaklığı bekliyordu sanki.
Odalarına girdiğinde Faruk'u Zeynep'in yastığına sarılmış bir şekilde uyurken buldu.
Zeynep önce perde ve camı açmak için harekete geçti
-Faruk hadi uyan... Faruk kocasından hiç ses yok. Yanına oturup ellerinizle saçlarını karıştırdı.
-Faruk! Hadi kahvaltı hazır bu nasıl ağır bir uyku diye düşünmeden edemedi. Eğilip kocası öptü
İşte bu Faruk bir anda açtığı gözleriyle Zeynep'i korkutup onu kolları arasına aldı.
- Faruk ne yapıyorsunGünaydın karıcım. Böyle uyndırırsan gece yarısı bile kalkarım.
-Faruk hadi annemler bekliyor.
Yaaa. Ben biraz seninle yatmak istiyorum
- insanlar bekliyor bak. Çok ayıp hadi git elini yüzü yıka hemen.
Faruk karısını dinleyip banyoya gitti. Zeynep'de hemen yatağı toplayıp mutfağa geçti./geliyor mu Faruk?
-geliyor anne.
/çayları koyalım.
-sen otur anne ben koyarım.
Günaydın
:günaydın paşa.
/Zeynep sen buna böyle yaparsan bu dönüşte 100 kilo olur kızım.
Ne demek şimdi o?
/kızın eli marifetli annecim. Seni de bu saate kadar kaldırmamış. Daha ne yapsın?
Aşk olsun anne ya gözün var demek ki
/ ah benim yakışıklı oğlum gözüm olur mu hiç
:iki gün sonra göbekte yaparsın ooo
Baba ya. Neden sabah sabah üzerime oynuyorsunuz. Bak gidiyorum özlersiniz
/ne yalan söyleyeyim gözüm arkada kalmayacak oğlum.
Kalmasın annecim. Biz şimdi gidip ev bakacağız. Büyük ihtimalle bu akşam otelde kalırız değil mi Zeynep?
-bilmem. Öyle olur herhalde. Baba çayın
: sağol kızım. Otur hadi sende. Faruk ekmeği uzat oğlum
Babası aldıktan sonra Faruk Zeynep'in tabağına da koydu.
zeynep sen uzak kaldın. Sen buraya geç- yok iyiyim böyle.
O zaman Zeynep'in erişemeyeceğini düşündüğü şeyleri Faruk bir bir Zeynep'in tabağına koydu.
-teşekkür ederim.
: afiyet olsun bakalım.
Türkmen ailesinde yemekler sessiz geçerdi. Zeynep'de alışmıştı artık buna. Kahvaltıdan sonra babası ve Faruk konserveleri almak için köy evine gitti. Kaynanası ve Zeynep mutfakta kaldı.
-anne yolda atıştırmak için kurabiye yapayım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzurum
Storie d'amoreHuzur bulmak için tek bir insanı beklemişim... Her şeyin daha da kötü olamayacağını düşünürken onunla karşılaştım. Bir anda her şey güzelleşti. Gelin bu hikayeye ortak olun... Bu hikaye kadına şiddete karşı, hayvansever.