17

6 0 0
                                    

-Faruk sen kapıyı kitle ben Fatma teyzeye hem şunları vereyim hemde son kez bir bakayım.

Sanki dönmeyecek miyiz Zeynep!?

-hadi hayatım.
Zeynep komşu teyzesine dün akşam yaptığı poçaları bırakıp vedalaştı. Bu sırada Faruk  kapıyı kitledi. Arabada yerini alan çift son kez her şeyi kontrol edip yola çıktı. Faruk bu yola çıkışta çokta memnun değildi. O karısıyla taksit geçirmek istiyordu ama Zeynep tutturmuştu gidelim diye. Çünkü Hatice annesinin Faruk'u çok özlediğini biliyordu.
-biraz neşelenir misin?

Neşeliyim ben zaten.

- tabii yüzünden gülücük akıyor.

Ya güzelim ben karımla vakit geçirmek istiyorum babamla değil.

-Faruk insalar özlüyor. Haklılarda. Kaç aydır görmediler.

Onlar gelirdi bir ara

- koca insanları ayağımıza mı çağıracağız? Hem tatil bu! Evde oturarak mı geçecek?

Sen bana evde oturmak istemiyorum desen yeterdi. Ben seni harika yerlere götürüdüm.

-annemleri bir görelim, sen nereye istersen oraya gideriz.

Hıhı Hı. Zeynep uzanıp müzik açtı ve çıkan müzikle bir kaç dans hareketi yapmaya başladı.
Zeynep düzgün dur yandan geçenler bize bakıyor.

- aman ya tamam. Kos Kos otur.
Zeynep camdan yana dönüp sustu.
Ya Zeynep bana bakar mısın?

-hayır. Yol boyunca seninle ilgilenmiyorum.

He tabi 4-5 saat böyle gideriz. Dön bakayım bana? Zeynep omuzlarını silkti. Zeynep'in tipi olan yere dokundupunda direk ona döndü. Gülmemeye çalışsa da kendini tutamıyordu

-gıcıklık yapma!

Sende kocana trip atma
Zeynep umutsuz bir yüz ifadesi takınıp başını sağ sola salladı
-sen hiç beni dinlemiyorsun

Ben seni hiç dinlemiyor muyum? Yok artık! İnsanın dili varmaz bunu söylemeye. Bunun üzerine çift kıkırdadı.
- Faruuuk

Efendim güzelim?

-düşünsene tüm finallerden tam not aldığımı

Hayır düşünmek yok. Tatil artık! Okul,  final, not. Bunları duymak istemiyorum. Sırf bu yüzden tüm işlerimi gece gündüz çalıştım bitirdim.

-daha açıklanmayanlar var. Hapacak bir şey yok.

Dönüşte bakarız.

-hıı oldu.

Oldu tabii
Zeynep'in az bir sessizlikte canı sıkılıyordu.

-Ömer'i yemeğe davet edelim ya da bir şey içmeye?
İster istemez Faruk'un kaşları çatıldı.

Neden?

- ilk haftamızda ayıp oldu.

Olmadı bir şey. Gerek yok.

-Faruk! En yakın arkadaşın o senin. Kabalık değil mi bu?

Arkadaşlar arasında olur böyle şeyler. Oda bile bile yapmasaydı.

- ya adamın evinde bile kaldık. Altı üstü bir sohbet muhabbet. Hem o kadar gideceksin de arkadaşınla görülmeyecek misin?

Ben görüşeceğim. Sen görüşmeyeceksin.

HuzurumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin