Sabah namazlarını kıldıktan sonra otelin restoranında kalvaltılarını edip yola çıktılar.
-evin yakınında bir markette ineyim ben. Temizlik için gerekli olanları alayım.Tamam güzelim. Bende işleri hallettikten sonra bir ustayla gelirim önce kapının kilidini değiştirelim. Sonra çıkar mobilya bakarız.
- dönüşte yine dönüp temizliğe devam edelim. Bir an önce evimizin hazır olmasını istiyorum.
Bende istiyorum. İnşallah en kısa zamanda geçeriz.
-inşallah.
Bak şurada bir market var. Arka sokakta da bizim ev biliyorsun değil mi?
-evet evet. Faruk müsait bir yerde durdu.
Dikkat et.
- sende. Allah'a emanet ol
Zeynep, arabadan inip markete girdi. Faruk, işlerini halletmek için gaza bastı.Genç kadın temel temizlik malzemeleri alıp evin yolunu tuttu. Faruk'un verdiği anahtarla kapıyı açıp içeri girdi. Nereden başlayacaktı?
Faruk'un elektrik ve suyu halletmesi iki saatini aldı. Sonra da bir usta bulup kapıyı halletmek için evin yolunu tuttu. Eve geldiğinde kapıyı tıklattı. Bir süre sonra Zeynep kapıyı o muhteşem gülüşüyle açtı. Karısının gülen yüzünü görünce Faruk'un anlık olarak nefesi kesilmişti sanki. Evlerinde ki ilk karşılamaydı bu.
- hoş geldinHoş buldum. Arkasını işaret edip
Usta geldi kilidi değiştirecek.- hı tamam.
Sen içeri geç. Halledince çıkarız.
- tamam.
Zeynep ellerini yıkayıp, baş örtüsünü düzeltti ve üstlüğünü giydi. Son olarakta camları kapattığında kocası ona seslendi. Birlikte mobilya bakmak için mobilyacıları gezmeye başladılar. İnternetten beğendikleri L koltuğu bulunca direk işlemleri yapıp ne zaman gönderebileceklerini konuştular. Koltukları yarın evlerine gönderilecekti.
Zeynep tamamen sade bir ev istediği için ikedan tarva luröy bir karyola ve onunla takım olacak gardolap, şifonyer gibi şeyleri şeçtiler. Faruk oradan aydınlatma almak isteyince onuda hallettiler.
Temel eşyalardan geriye halı ve mutfak eşyaları kalmıştı. Zeynep halı değilde kilim istiyordu. Bunun için biraz çarşıyı gezip zevklerine uygun kilimler aldılar.
-artık geç oldu. Gidelim mi?Mutfak eşyalarını da alalım.
- saat 5'e geliyor. Kapanır her yer artık.
Avm'den bakalım.
- öyle yerler hem pahalı olur hem de ben takım istemiyorum.
Güzelim sadece tabak çanak almayacağız ya mikser falan var ya
- hıı gidelim mi Zeynep çok yorulmuştu. O yüzden bir an önce gitmek istiyordu. Daha ev temizliği vardı.
Gidelim. Çünkü bir an önce evimize geçip senin o güzel yemeklerinden yemek istiyorum.
Zeynep kocasını bir kez daha takip edip avm'ye gittiler. İstediği her şeyi bulunca mutfak işini de tamamen hallettiklerinde artık Zeynep hem çok acıkmış hemde çok yorulmuştu ama keyfide yerindeydi. Nasıl olmaz ki?
- hadi gel mantı yiyelim. Çok açım.
Faruk'un cevap vermesini beklemeden kolundan tutup ilerledi. Masalarında yerlerini alıp siparişlerini verdikten sonra sohbete başladılar.
-aldığımız yer şey çok güzel değil mi?Gerçekten her şeyi çok beğendim. Birde evimize yerleştirsek.
- yarın erkenden eve gitmeliyiz. Gelecek olanlar var ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzurum
RomanceHuzur bulmak için tek bir insanı beklemişim... Her şeyin daha da kötü olamayacağını düşünürken onunla karşılaştım. Bir anda her şey güzelleşti. Gelin bu hikayeye ortak olun... Bu hikaye kadına şiddete karşı, hayvansever.