Faruk bir saati arkadaşlarını geçirip geleceğini söylesede muhabbet muhabbeti açmıştı ve akşam ezanı okunurken fark edip hızlayerinden kalktı.
Epey geç oldu ben kaçıyorum.
'özletme kendini.
Özle beni
diyerek arkadaşının yanından ayrıldı. Koşar adım araba ilerleyip gaza bastı. Evin kapısı açıp içeri girdiğinde yemek kokusu burnuna geldi.
*Oğlum namazını kıl. Annenler sofrayı hazırladı.
Tamam baba diyerek içeri ilerledi. Gözü Zeynep'i arıyordu. Salona geldiğinde annesiyle ikisinin namaz kıldığını gördü. Kendisi de abdest alıp namaza durdu.
Genç kadın kapının sesini duymuştu. Namazını bitirip secccadesini topadıktan sonra mutfağa ilerleyip masadaki su bardaklarını doldurdu.
/Hadi oturalım bakalım.
* Faruk gelsin başlarız Hanım.
/Gelir şimdi. Biz koyalım tabaklara.
-Sen otur anne. ben koyarım
/ tamam kızım .
Selamünaleyküm
*Aleykümselam
/ aleykümselam oğlum. Faruk yerine oturup yemek koyan karısına baktı. Yüzü normal duruyordu. 'Acaba kızmadı mı ?' diye düşündü.
*Afiyet olsun.
Yemek sesiiz geçtikten sonra Osman Bey salona geçti.
/Çay suyu koyalımda bir yorgunluk çayı içeri değil mi kızım ?
-Olur anne ben demlerim şimdi.
Zeynep masadan kalkıp tezgahın yanına gitti. Hatice hanım oğluna bakarken Faruk düşünceler alemindeydi.
/ Ee oğlum ne var ne yok ? Ömer oğlumda iyimiş mi?
Her şey aynı anne. Gayet iyi keyfi yerinde.
/Evlenmeyecekmiş mi?
Ben o sorumluluğu henüz kaldıramam diyor.
-İnsan kendini nilmeli. Altından kalkamayacaksa evlenmemeli.
Hatice hanım içinden ' vurdu gol oldu' diyerek oğlunun bozullan yüzüne baktı.
Ne demek istiyorsun?
- Evlenip, sorumluluklarını yerine getiremeyecekse, altından kalkamaycaksa niye evlensin ? Hem kendi hayatını hem başkasının hayatını zehir etmesin.
/ Haklısın kızım. Evlilik bir imzada bitmiyor ki. İyi bir eş olmak öyle kola değil.
Anne sende içeri geç hadi. Biz buralarını toparlar geliriz.
Hatice hanım biliyordu ki Faruk suçunu kabul edip oturmaz daha bu kızı yer bitirirdi.
/Yok oğlum sen bütün gün yorulmuşsundur. Hem benim Zeynep ile konuşacaklarım var.
Anne bütün gün beraberdiniz konuşmuşsunuzdur.
/Faruk! Geç içeri!
Hatice Hanım resmen bağırmıştı. Onu ilk defa böyle gören Zeynep biraz korkmuştu.
Tamam anne .Faruk somurtarak salona ilerledi.* Ne oldu bizim oğlan ? Surarın sirke satıyor.
Annem Zeynep'le aramızamesafe sokacak diye korkuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzurum
RomanceHuzur bulmak için tek bir insanı beklemişim... Her şeyin daha da kötü olamayacağını düşünürken onunla karşılaştım. Bir anda her şey güzelleşti. Gelin bu hikayeye ortak olun... Bu hikaye kadına şiddete karşı, hayvansever.