12

6 0 0
                                    

Zeynep çevresine bir bakındı. Her şey çok güzel görünüyordu.
Çöpleri de attım. Sanırım artık bitti
Zeynep güler yüzüyle başını salladı.
-çok güzel oldu.

Gerçekten harika görünüyor. Faruk kolları arasına aldı karısını. Mis gibi kokusunu içine çekip anlından öptü.
Market işini de halledelim.

-çantamı ve hırkamı alıp geliyorum.

Tamam.
Zeynep markette temel şeyleri alırken Faruk daha çok ıvır vızıra bakıyordu. Artık Faruk'un gereksiz şeylere yönelmesinden bıkan Zeynep Faruk'a son bir bakış attı.
-Faruk onlar fazlasıyla zararlı.

Tamam o zaman elmalı kurabiye istiyorum.

-tamam eve gidince yaparım.

Yanına portakal suyu?

- onu da sen sıkarsın.

Öyle olsun bakalım.

- bunları kasadan geçirelim. Ödemelerini yaptıktan sonra evlerine gittiler. Aldıklarını yerleştirdirdikten sonra Zeynep kurabiye hamurunu hazırladı. Elmalarıda rendeleyip pişirdikten sonra yaptığı hamurun içine azar azar koyup tepsiye dizdi ve fırına pişmeleri için koydu.
Onlar pişerken akşam yemeklerini pişirmeye başladı.
Faruk ise koltuğa yayılmış bir yandan bilgisayarına bakarken diğer yandan da Zeynep'i izliyordu. Yanında duran Zeynep'in telefonu çalmaya başlayınca eline alıp baktı. Hatice anne arıyordu.
Annecim nasılsın?

/oğlum. Ah iyiyim oğlum. Siz nasılsınız? Zeynep  nasıl?

İyiyiz çok şükür anne. Zeynep yemek yapıyor.

/ yerleştiniz mi?

Yerleştik yerleştik. Son olarakta market alışverişini yaptık. Başka bir şey kalmadı.

/ şükür. Eee evlilik nasıl anlat bakalım Faruk bey? Annesinin bıyık altından gülüşünü görebiliyordu  sanki

Anneee. Bak Zeynep'e veriyorum. Zeynep telefonu eline alıp ocağın başına doğru ilerledi.

-anne, nasılsın?

/iyiyim kızım çok şükür. Bir sesinizi duymak istedim. Hep yerleştiniz mi diye sorayım dedim. Sen nasılsın?

-elhamdülillah anne. Yerleştik çok şükür. Hiçbir şey kalmadı. İnşallah en kısa zamanda sizde gelirsiniz?

Daha dur kızım siz yeni evlisiniz öyle hemen gelinir mi!? Her şeyi beğendiğiniz gibi, gönlünüzce oldu değil mi kızım?

-oldu annecim. Her şeyi çok beğendik.

/iyi iyi. Aferin size kızım. Hadi bakalım keyfinize bakın

- sağol annecim babama da selam söyle. Allah'a emanet olun

/baş üstüne kızım. Sizde. görüşürüz

Telefonu kapatıp yemeğine baktı. Fırından ses gelince de sıcak kurabiye tesisini bezle tutup çıkardı.
Mis gibi koktu ya

-Faruk sıcak! Demesine kalmadan Faruk ısırdı

Ah gerçekten sıcakmış

Yanan Faruk için bardağa su doldurup uzattı Zeynep. Faruk başına diktiği suyla rahatlamış görünüyordu.

Çok sıcaktı. Zeynep kıkırdadı.

Bak ya birde gülüyor.

- kapı çalıyor. Bakar mısın?

HuzurumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin