part. 11

414 40 8
                                    

minulla, kim taehyungilla, ei ollut mitään hajua mitä mahdollisesti jeon jungkook voisi haluta minulta.

se oli selvää, ettei jungkook muutenvaan tollaista diiliä tekisi kanssani ilman taka-ajatuksia.

mutta seuraavana päivänä, kun olin menossa luokkaan, ketään ei edes katsonut minua. näin yoongin ja namjoonin, mutta eivät hekään tehneet mitään. olikohan jungkook oikeasti saaneet heidät lopettamaan?

se tarkoittaisi...

"sinipää!" kuulin jungkookin huutavan. vaikka en halunnut, silti käännyin ja tein pienen hymyn pojalle. "moi" vastasin.

"oon taikuri. ketään ei ees huomaa sua enään, ihan niiku halusitki. joten onks diili nyt ok?" jungkook kysyi.

"ihansama, olkoot sitten.." vastasin. paska, en halunnut tehdä mitään mitä jungkook sanoisi, enkä aikonutkaan.

"ok eli kirjastos nähää koulu jälkee?" hän kysyi. katsoin häntä todella tylsistyneesti, mutta vastasin kuitenkin, "okei." ja lähdin luokkaani.

"nauti yksinäisest päivästäs!" jungkook huusi perääni ja sitten myös itsekin katosi.

"yksinäisest päivästäs", joopa joo. ihankun en olisi ollut nämä kaikki muutkin päivät aina yksin. mutta ehkä tämä olisikin yksi niistä hyvistä.



koulupäivä oli ihan jees, mitään dramaattista ei tapahtunut ja sain rauhassa opiskella, niin kuin suunnitelmani olikin jo alusta saakka.

olin jo täysin valmis menemään kirjastoon viettämään aikaani läksyjen tekemiseni jälkeen, kun muistinkin jungkookin odottavan siellä. silmäni suurenivat, kun huomasin hänen tulevan kirjastosta ulos, näkien minut edessään.

"Taehyung!" hän huusi, tullen luokseni. "ai moi" vastasin normaalisti. "mikä sulla kesti? luulin et meidän piti tavata täällä jo aikoja sitten?" hän kysyi.

"sori olin tekemässä läksyjä opettajan kanssa" vastasin. "opetta- mitä vittua. okei no anyways oot nyt täällä" jungkook kertoi. "niin kai" sanoin. "okei tuu nyt äkkiä tänne ennen kun joku näkee meidät" jungkook sanoi ja veti minut mukaansa kirjastoon.

"okei eli mitä sä haluat?" kysyin. "miks oot noin kylmä mulle? mä autoin sua, älä viitti" jungkook selitti. "kerro vaan mitä haluat minun tekevän niin teen sen" kerroin varmasti. "ei se mene niin, jos mä haluun jotain millon vaan nyt tän koko kouluvuoden aikana, sä teet sen. silleen se menee, okei?" jungkook selitti.

"ainakaan mun ei tarvitse lähteä täältä" sanoin ylpeänä. "ihan miten vaan" hän totesi, ja alkoi kertomaan, "kuten varmaan tiedät, jimin selkeästi tykkää musta." "joo olen huomannut, mitä siitä?" kysyin. "nokun juttu on niin ettei mua vois vähempää kiinnosta se ja sen flirttailut. tai siis ihan hyvä se on sängyssä mut mä en oo homo" jungkook kertoi vakavana.

"miten sä aattelet et mä voisin tehdä asialle?" kysyin hämmentyneenä. "joko sä esität mun rakastajaa tai sit yrität saada jiminin rakastumaan suhun" jungkook sanoi. "mitä?!" vastasin shokissa. "miks mä haluaisin saada jiminin rakastumaan muhun?!" kysyin. "sulla on kaks vaihtoehtoa." jungkook sanoi.

katsoin jungkookkia suu auki. halusiko hän oikeasti minun esittävän hänen rakastajaansa? "sul on aikaa huomis aamuun, joten paras antaa vastaukses sillon" hän sanoi ja lähti, jättäen minut yksin ajatuksieni kanssa.



yritin vältellä jungkookkia aamusta alkaen. myöhästyin ensimmäiseltä tunniltanikin hänen takiaan.

"taehyung, miksi olet taas myöhässä?" opettajani kysyi, kun astuin luokkaan. "n-nukuin pommiin..." sanoin hiljaa ja menin paikalleni.

"no, joko oot päättäny?" kuulin jungkookin kuiskaavan korvaani. säikähdin häntä, koska en tajunnut hänen istuvan minun vierelläni. "mitä- jungkoon en mä voi esittää sun rakastajaa mitä helvettiä" sanoin hiljaa. "no teeks sä sit sen jimi-" jungkook oli sanomassa. "okei okei!" sanoin melko kovaa. jungkook virnisti ja laittoi kätensä taakseni, nojaten penkkiini. "mä tiesin et sä suostuisit" hän sanoi hymyillen.

_


öö okei eli siis tasan kuukaus nyt mennyt kun ilmotin et pidän sen tauon, mut tässä sitä jälleen ollaan uuen osan kanssa!

en lupaa et jatkaisin tätä taas jotenki aktiivisemmin mutta mä yritän!!

jotenki tähän on vaan tullu teitä lukijoita nyt mun tauon aikana ihan sikana et melkee 1k jo et mitäääähh

mut kiitos kun jaksatte vielkin lukea tätä! 😘

plus anteeks vähä lyhyemmästä osasta, halusin vaan nopeesti julkasta jotain :)

|| 𝚆𝚊𝚜𝚝𝚎 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚖𝚎 ||VKOOK|| fin || Where stories live. Discover now