Part. 10

445 40 13
                                    

Jungkookin nk.

Kävelin Yoongin ja Namjoonin luo, ketkä olivat valmiina tappamaan minut. Istuin heitä vastapäätä enkä sanonut sanaakaan. Silloin tunsin potkun pöydän alta.

"Mitä vittua, Kook?" Namjoon kysyi.

"Pidetää tänää bileet" Mä totesin.

"Ei ku miks sä olit tuolla äsken ton kanssa?" Yoongi kysyi.

"Ei kuulu sulle." Vastasin.

_

Olin menossa huoneeseeni, kun kävelin koulumme kirjaston ohitse. Pysähdyin samantien paikalleni, ja menin hiljaa kirjaston sisälle.. Kuulin laulua, puhdasta ja surullista. Ääni kuulosti aivan järkyttävän kauniilta, etten edes tajunnut äänen tulevan Taehyungista.

Kunnes hän lopetti ja menin lähemmäksi nähdäkseni hänet. Hän istui sohvalla, puhelin kädessään, muttei siitä tullut mitään valoa. Poika katsoi lattiaa silmät kiinni, hengittäen rauhallisesti.

Olin ottamassa askelta vielä lähemmäksi, paljastaen itseni, kun yhtäkkiä kuulin jonkun tytön sanovan: "Waahh Tae toi oli mahtavaa!"

Sitten näin hänen avaavan silmänsä ja hymyilevän näytölleen. "Mut oikeesti Tae.. onhan sulla kaikki hyvin..?" Se tyttö kysyi.

Tiedän, ettei minun kuuluisi jäädä tänne kuuntelemaan heitä, tai muutenkaan puuttua Taehyungin asioihin mutta-

"Tottakai mulla on Lisa! Ainoo huono asia täl hetkel on, et mul on ihan hitsin kova ikävä sua.. onneks viikonloppu tulee koht ja voidaan nähä! Eiks...?" Taehyung kysyi..

"Tae.. Mul on se koe esiintyminen yg entertainmentissa viikonloppuna..." Se tyttö, Lisa sanoi.

Olikohan tuo Lisa Taehyungin sisko vai tyttöystävä?

"Ai on vai? Wow... no.. onnee!!" Taehyung sanoi surullisella hymyllä.

"Tae älä, mä tiedän ton ilmeen. Anteeks, ettei päästä yhdessä tekemään tätä.. vaikka niin luvattiin :("

Okei okei mun todellakin kannattaa mennä, ennen kun esimerkiksi jään kiinni tästä voi vittu.

Lähdin kirjastosta ulos ja siellä törmäsinkin Jiminiin. Äkkiä hymyilin hänelle kysyvästi.

"Kookie!! Mä etinki sua!" Tuo sanoi.

"Kui?" Kysyin.

"No ku mun paska huonekaveri veti vähä överiks, ni aattelin et voisinks nukkuu sun huonees tän yön??" Jimin kysyi.

"Ok" Vastasin.

Jimin hymyili söpösti minulle ja lähdimme sitten huoneeseeni.

_


Poika istui sängylleni ja pomppi siinä hetken hämmästyneenä. "Hei tähän on joustava!"

"Jep" Vastasin.

"Tieks.." Jimin sanoi ja nousi ylös, astellen eteeni. "Pidettäiskö tänää vähän hauskaa?" Hän kysyi ja polvistui housuilleni katsoen minua virneellä, avaten vyötäni.

Ja niin siinä sitten kävi ;)

Jimin oli jo nukahtanut, kun nousin ylös pukien vaatteita päälleni. Olin täysin tietoinen, että Jimin piti minusta. Harmi vain, etten pitänyt hänestä samalla tavalla ja hän tiesi sen. Mutta silti halusi aloittaa jotain kanssani, jota en ymmärtänyt.

Poika oli ihan kiva ja suloinen, mutta ei niin minun tyyppiäni.

Lähdin huoneestani pois, haahuilemaan jonnekin käytäville. Viimeksi, kun niin tein törmäsin silloin Taehyungiin... Seurasin häntä ja päädyin katolle.

Minun mielestä hänen ei kuuluisi olla täällä. Mutta hän ei myöskään ansaitse kaikkea saamaansa vihaa. Itse yritän mahdollisimman ystävällisin keinoin karkoittaa hänen pois täältä. Onneksi minulla on Yoongi ja Namjoon, joita voin syyttää kaikesta.

_


Seuraavana koulupäivänä, olin kävelemässä luokkaani, kun huomasin Taehyungin taas olevan kohteena. Virnistin hiukan, ja menin lähemmäksi tapahtumaa.

Hitaasti tein tieni pojan eteen, työntäen muita taemmaksi. "Hei sinipää!" Sanoin, jolloin Taehyung nosti katseensa minuun.

Tein pienen hymyn tuolle, ennen kuin ojensin käteni hänelle. Tuo otti kuin ottikin sen ja nousi avustani. Oppilaat ympärilämme varmaan ihmetteli.

_

"Okei, tehään diili" Sanoin, kun olin raahannut pojan kanssani koulun varastoon.

"Diili? Miks mä sun kanssa nyt diilin haluaisin?" Tuo kysyi.

"Kuuntele nyt vaan" Kerroin.

"No.. ok" Hän vastasi.

"Okei, mä oletan että sä haluat eroon tästä kaikesta kiusaamisesta? Taino selvästikin ku itsemurhaaki yritit..." Aloin selittämään.

"Niin, mitä siitä?" Hän kysyi.

"No siis ajattelin vaan, mites ois silleen... et ketään ei enään häiritsis sua, mut sun pitäis tehä mitä ikinä mä sanon?" Ehdotin.

"Miks mä niin tekisin? Kumminki käskisit mua lähtee" Poika totesi.

"Haittaisko?" Kysyin.

"Joo." Taehyung vastasi.

"Okei okei, en sais sanoo sulle mitään mikä liittyis sun lähtöös täältä. Onks se sit hyvä?" Kysyin.

"Mitä sit ees haluisit mun tekevän?" Hän kysyi.

"Näkisit sit" Kerroin.

"Mmmm..... Ei kiitos" Taehyung sanoi.

"Cmon! Yoongi ja Namjoonki jättäis sut rauhaan!!" Selitin.

"Ihanku sä pystyisit siihen" Poika totesi.

"Tottakai mä pystyn." Kerroin.

"Niin varmaan" Hän sanoi.

"No joo joo, katotaanko?" Kysyin.

"Ok. Jos saat ne jättään mut eka rauhaan, sit uskon ja se sopii" Taehyung kertoi.

"Eli suostut?" Kysyin.

"Kai" Hän vastasi.

"JeS" Totesin. "Tai siis.. Ok"


_


Dunno man

Kiitoksia kun luit 🥺❤️

Sanamäärä: 666 ;)

|| 𝚆𝚊𝚜𝚝𝚎 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚖𝚎 ||VKOOK|| fin || Donde viven las historias. Descúbrelo ahora