part. 17

460 33 49
                                    

tähän alkuun, kiitos 3k lukijasta uwu ootte parhaita ❤️ teiän kommentitki aina piristää, kiitos ihan sikana !!!

taehyungin nk.

aamu koitti ja jungkook nukkui vielä sylissäni. hymyilin täydelliselle näylle, toivoen sen jatkuvan ikuisesti. kaikki oli hyvin vielä, kunnes lisa tuli huoneeseeni. hänen ilmeestään voi päätellä hänen olevan ei tyytyväinen näkemäänsä.

"tae mitä-", hän oli sanomassa, kun laitoin sormen huulilleni. "shh, selitän myöhemmin..", sanoin kuiskaten. lisa katsoi minua pettyneenä, ennenkuin lähti huoneestani.

vilkaisin jungkookin suloisia kasvoja, ennenkuin huomasin hänen silmiensä aukeavan. panikoiden suljin omani ja esitin vielä nukkuvani.

tunsin jungkookin jotakin touhuilevan ja nousevan istumaan. "taehyung?", kuulin hänen sanovan pienesti. "taehyung herää.."

raotin silmiäni auki, esittäen heränneeni juuri. siirsin päätäni hiukan, ja katsoin brunettea. "voinko mä käydä peseytymässä?", hän kysyi varovasti. "tottakai.", vastasin. jungkook nousi ja haki laukkunsa, ja meni suihkuun.

menin pukemaan vaatteitani, kun yhtäkkiä lisa ilmestyi jälleen huoneeseeni. "ooks sä homo?", hän heti kysyi. "hÄh?", vastasin. "no ala sitten selittämään sitä aikaisempaa, miks et vaan voi kertoo mulle. tiiän et sul on sen kans jotain, miks sun pitää koko ajan valehdella?", lisa selitti.

"okei okei! me- me ollaan yhdessä. me ollaan yhessä..", huokaisin. "tai siis, ei me oikeesti olla! me vaan esitetään olevamme koulussa", selitin äkkiä.

"esitätte? kui te niin tekisitte?", lisa kysyi. "ei ollu muuta vaihtoehtoakaan..", totesin. "oon nyt kyllä ihan pihalla.", lisa sanoi.

"no eikai sillä sit oo mitään väliä, mut ootko sä varma? ei toi aikaisempi näyttänyt hirveesti miltää esittämiseltä. ja miks tekisitte sitä edes koulun ulkopuolella?", hän selitti.

"ei mut.. me mennään treffeille tänään..", tuhahdin. "mitä?!", lisa huudahti. "miks ihmeessä?!"

"noku sillei vaan sattus nyt käymään..", sanoin. "ei se sua sinne voi pakottaa, jos et haluu.", lisa totesi. "sanot sille vaan ettet halua, osaat varmaan kieltäytyä asioista", hän selitti.

"ei lisa, mä haluan mennä.", sanoin. "sä mitä?", hän kysyi hämmentyneenä. "niin, haluan mennä jungkookin kanssa ulos.", "mut ethän sä edes tykkää siitä?"

"en oo varma mun tunteista, mut sen tiiän et pelkkä kaveri se ei ainakaan oo", kerroin. "sä siis tykkäät siitä??!!", lisa huusi. "SHh!! en mä niin sanonut!! jungkook vaan saa mut tuntemaan jotain erikoista, jota en oo ennen tuntenut. jotenka en oo varma, okei?", selitin.

"eli tykkäät siitä. wow. muuten, kuinka vanha se edes on? näyttää joltain viistoist vee junnult mut sit samaan aikaan joltain kakskymppiselt miehelt..", lisa totesi epävarmana.

"en oo itseasiassa varma, en oo koskaa kysyny, mut uskoisin et joku mun ikänen......", vastasin, nyt miettien tuota. "okei anyways pidä hauskaa treffeilläs ;)", lisa matkasi huoneen ovelleni, "ja pliis pue sit jotain hienompaa ku toi.", hän sanoi ja lähti.

"mitä vikaa muka tässä on?", kysyin itseäni katsoessa peilin kautta. "no kai mä sit vaihdan..", totesin ja menin etsimään jotakin hienompaa.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 29, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

|| 𝚆𝚊𝚜𝚝𝚎 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚖𝚎 ||VKOOK|| fin || Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang