"Hei.. Mis mä niiku nukun?" Kysyin Jungkookilta, kun hän meni sänkyynsä jo.
"No siellä nurkassa, duh." Hän vastasi.
"Ai.." Vastasin.
Poika meni sitten peittonsa alle ja näytti nukahtavan samantien. Hh, no en varmaan sitten nuku koko yönä, ajattelin.
Ei minulla ollut muutakaan tekemistä, kun lähteä huoneesta. Ajattelin, että jos menisin ulos, aika kuluisi nopeammin.
Kävelin tyhjää ja melko pimeää käytävää pitkin. Ainoa asia minkä kuulin, oli omat askeleeni.
Hetken kuljeskelun jälkeen löysin kirjaston. Menin sinne ja aloin etsimään jotain kiinnostavia kirjoja. Istuunnuin siellä olevalle pehmeälle sohvalle, ja laitoin pöydällä olevan pienen valon päälle. Otin ensimmäisen kirjan käteeni ja avasin sen. Luin kirjan ja aloitin toisen kirjan.
Noin tunnin lukemisen jälkeen tajusin, että voisin ihan hyvin nukkua täällä! Ei minua kuitenkaan häädettäisi täältä pois, vai?
_
Aamulla heräsin koulun kellon soittoon. Ei hitto, tunti alkaa!
Nousin äkkiä sohvalta ja juoksin huoneelleni. Jungkook oli jo poissa, hyvä. Otin reppuni katsomatta mitä kirjoja sieltä löytyy ja lähdin äkkiä tunnilleni. Onneksi olin vain myöhässä noin viisi minuuttia, eikä tullut mitään muuta kuin huomautus siitä.
Tunti meni hyvin, paitsi minulta puuttui kirjani. Vihko kyllä löytyi, joten otin jotain muistiinpanoja, jotta tajuaisin sitten enemmän tehdessäni kirjan tehtäviä.
Parin tunnin jälkeen oli jälleen ruokailu! Minulla oli kauhea nälkä, joten otin aika paljon ruokaa. Olin aika aikasessa ruokasalissa, joten tyhjiä pöytiä oli paljon. Menin istumaan mahdollisimman syrjäiselle.
Juuri kun olin syömässä, tämä yksi tyttö porukka kävelee pöytäni ohitse kikatellen ja katsoen minua. Minulleko he nauroivat?
Yhtäkkiä ei minun tehnytkään mieli syödä, ainoa asia mikä oli mielessäni oli vain Lisa.
Otin puhelimeni esille ja huomasin Lisan laittaneen viestiä! Hymy käväisi kasvoillani, kunnes sain luettua tytön laittamat viestit.Lisa:
Tae misä oot?
Anteeks olin tyhmä
Pliis älä lintsaa mun takia
Taee 😩😩Taehyung:
Anteeks etten kertonut aijemmin..Lisa:
Kertonut mitä Tae missä oot ihan oikeestiTaehyung:
Mä muutin isäni kanssa muualleLisa:
MitäTaehyung:
Anteeks.. 😔Lisa:
Oh..Taehyung:
Pliis jutellaanko myöhemmin tästä?Lisa:
Mm..Taehyung:
🙁Minulle tuli kauhea olo. Olin ihan kamala ystävä. Miten mä kehtasin vain jättää Lisan yksin tolleen sanomatta mitään. Ja nyt kun se on surullinen en voi edes olla siellä sen tukena...
Tunsin kyyneleen kulkevan poskellani. Miksi minun pitää olla näin heikko ja huono?
"Tae..?" Kuulin jonkun sanovan.
Nostin pääni ylös ja näin Jiminin edessäni. Pyyhin äkkiä kyyneleen poskeltani ja hymyilin.
"Ai moi!" Sanoin.
"Ehh, moi!" Jimin vastasi vähän epävarmasti.
Jimin istui alas vastapäätä minua, hänellä ei ollut mitään syömistä mukanaan. Katsoin häntä ja kysyin: "Kui et syö?"
"Mul on kuvaukset tänää, ei pysty tai näytän liian läskiltä" Hän vastasi.
"Kuvaukset?" Kysyin.
"Joo! Oon malli!" Jimin kertoi.
"AI? No wow! Ei mikään ihme kyllä.." Sanoin.
"Ai kuinniin?" Jimin kysyi.
"Noku oot niin... hyvännäköinen?" Vastasin.
"Aa, no kiitti kai emt?" Jimin sanoi naurahtaen.
"Mutta siis mites eka yö hottis kookien kaa??" Hän kysyi.
"Lopeta ennen kun alotat. Jouduin nukkuun kirjastossa." Vastasin.
"Ooff" Jimin sanoi. "No mut pehmeel sohval ainaki!"
"Mm.." Vastasin.
"Mut.." Jimin oli sanomassa. "Eiku ei mitään!"
"Mm, ok" Sanoin ja söin ruokaani.
_
Oli liikunta tuntini vuoro, josta melkein myöhästyin. Olin vaihtamassa vaatteitani muiden poikien kanssa, kun tunsin jonkun katsovan..
Kylmät väreet kulki kehoni lävitse, kun huomasin Jungkookin tölläävän minua. Vaihdoin nopeaa paitani ja lähdin pukuhuoneesta ulos. Mitä helvettiä, miettien.
Liikunta tunnilla pelasimme koripalloa. Jotain tyttöjä oli katsomassa, kun Jungkook pelaili. Olin vastakkaisessa tiimissä hänen kanssaan.
En ollut hyvä missään tällaisissa lajeissa, mutta Jungkook oli. Hän senkun vain meni ja veti ja kaikki olivat vaikuttuneita hänen taidoistaan.
Jopa minä, rehellisesti sanoen.Jungkook oli edessäni, yritin ottaa palloa pois häneltä. Hän virnisti. Hän otti askeleen vasemmalle, uskotellen minulle, että oli menossa sieltä. Olin valmis ottamaan palloa häneltä vasemmalta puolelta, kun hän kääntyikin oikealle ja kaaduin lattialle naamalteni.
Kuulin hurrausta, hän teki korin siis. No jes. Olin nousemassa ylös, kun Jungkook tuli luokseni ja ojensi kättään avuksi. Olin jo uskomassa ja ottamassa hänen kättään, kun hän veti sen pois ja nauroi minulle.
"Opettelisit pelaamaan, smurfiina." Hän sanoi ja lähti kavereidensa luokse. Tytöt kiljuivat ja jotkut nauroivat, luultavasti minulle...
ESTÁS LEYENDO
|| 𝚆𝚊𝚜𝚝𝚎 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚖𝚎 ||VKOOK|| fin ||
FanficTaehyung vain toivoi rauhaa uudelta koululta, kun kuvioihin astui koulun tunnetuin oppilas. Mutta haluiko hän sittenkään tahalleen satuttaa poikaa? Osat 500-800 sanan pituisia.