part. 16

518 40 22
                                    

jungkookin sanat jäi mun päähän kummittelemaan, sillä en ollut varma oliko hän tosissaan asiasta vai ei. jos hänellä ei tosiaan ollut mitään muuta paikkaa jonne mennä koulun sijasta, en tiedä mitä tekisin.

kuitenkin ajatellessani olimme jo saapuneet kotipihalleni, jolloin tajusin lisan olevan odottamassa ja isänikin olisi varmaan aika shokissa, kun jungkookin sinne toisin.

"jungkook, et sitten sano mitään ellei sulta kysytä erikseen ja sillonkin oo varovainen mitä suusta päästät, okei?" katsoin häntä tosissani, odottaen myöntävää vastausta. "öö ok mut kui?" hän kysyi. "kuuntele vaan mua tai muuten lupaan et sulle ei käy hyvin" sanoin ja menin avaamaan oven.

"taee!!" lisa tuli halaamaan mua, jolloin tunsin jungkookin epämukavan katseen meissä. hymyilin lisalle, kun hän irtaantui minusta ja yhtäkkiä katsoi taakseni. "toit... kaveris?" hän kysyi. "niin siis se jää meille kans täks viikonlopuks.." selitin.

"niin kuka jää?" isäni kysyi ilmestyen tyhjästä eteiseemme. hän katsoi vieressäni olevaa jungkookkia odottavaisesti hänen esittelyään. "öö oon jungkook, taen poikays-" hän oli sanomassa, kun tajusin äkkiä peittää hänen suunsa kädelläni. "niin siis mun luokkatoveri vaan!" sanoin nopeasti.

huomasin lisan katsovan minua epäilevällä katseellaan, joten tiesin tämän jälkeen tulevan monia kysymyksiä johon en todellakaan aijo vastata. annoin jungkookille kuitenkin tämän murhaavan katseen, kertoen hänelle että hän mokasi jo nyt.

"no sepä mukavaa, saatte viettää sitten kivan viikonlopun yhdessä." isäni totesi. "tosiaan!" sanoin pakotetulla hymyllä. "voin käydä kaupassa hakemassa jotain herkkuja jos haluatte vaikka katsoa jotakin elokuvaa tai jotain?" isäni kysyi, mutten vastannut. otin jungkookin käsivarresta kiinni ja raahasin hänet huoneeseeni. "juu!" lisa kuitenkin vastasi.

"no minä tästä lähdenkin sitten kauppaan nyt heti." isä sanoi, johon lisa vastasi, "hei hei!" ja lähti huoneeseeni tarviten vastauksia.

"mä sanoin et oo varovainen mitä sanot!" selitin korottaen ääntäni hiukan. "en tiiä miks teet täst näin ison jutun, kaikki koulussaki tietää meiät parina" jungkook kertoi. "nii mut toi on mun iskä! eikä me ees oikeesti olla yhessä joten mitä vittua" sanoin. "okei okei, sori" hän sanoi. "etkä kerro lisallekaan tai sano sanaakaan tästä sille tai mitään, onko selvä?" "joo joo, chillaa. en sano" jungkook sanoi ja istahti sängylleni.

silloin kuulin lisan astuvan huoneeseeni. "ok, ala selittää." hän sanoi kädet puuskassa. "ai mitä" kysyin esittäen tyhmää. kuulin jungkookin hymähtävän huvittuneena, vilkaisin häntä murhakatseellani.

"tae oikeesti, en mä haluis tehdä tästä jälleen isoo juttuu mutku etsä enää kerro mulle mitään. ja viimeks ku teit silleen ni kato mitä tapahtus, hädin tuskin edes jutellaan enään.." lisa kertoi surkeana. "voin luvata sulle että tää on kaikki ihan turhaa ei sun tarvii tietää mitään tästä, kook vaan tuli meille koska ei se voinu mennä kotiinkaan, enkä tienny et sä olisit ollu täällä joten.. mut ei se haittaa, eihän?" selitin.

__

lisa oli olohuoneemme telkkarin luona valkkaamassa jotakin hyvää elokuvaa, jota aijoimme myöhemmin katsoa, kun olin keittiössä jungkookin kanssa.

"tieks, oon aivan loistava kokki joten anna mun vaan hoitaa tää" jungkook selitteli leikellen sipulia. "et näytä kauheen varmalta." totesin hänen viereltä. nojasin työtasoa vasten ja katselin, kuinka jungkook kokkaili meille ruokaa isän ollen vielä poissa.

kun yhtäkkiä huomasin jungkookin päästävän veitsen kädestään, tiputtaen sen lattialle. "jungkook!!" kiljahdin, kun huomasin hänen puristavan sormeaan kivuissaan. "ooks sä kunnossa??" kysyin shokissa, mutta hän vain hymyili minulle.

"tottakai oon, pieni naarmu vaan varmaan" jungkook sanoi. "en usko. näytä." sanoin ottaen hänen kätensä omaani, "sähän vuodat ku mikäki putous, kook!" sanoin panikoiden.

"aahh!! ei ois pitäny antaa sun leikata niitä. tyhmä!!" sanoin ja vedin hänet mukaani vessaan. "tae mä oon ihan kunnossa ei sun tarvii-" hän alkoi selittämään, kun tungin hänen kätensä jo hanan alle. silloin jungkook näytti huutavan sisällään, puristaen silmiään kiinni, kuin yrittäen tukahduttaa kivun.

puhdistin haavan ja laitoin laastarin siihen, sellaisen pinkin söpön. jungkook katsoi mua ällöttävästi. "tosissas?" hän kysyi. naurahdin vain ja menimme takaisin keittiöön.

"mihin te katositte?" lisa kysyi, istuen ruokapöydässä. "kook leikkas sormeensa vaan" kerroin ja menin leikkaamaan loput sipulit.

_

jungkookin nk.

olin vielä vessassa, kun taehyung ja lisan olivat olohuoneen sohvalla jo, odottamassa minun tuloa. katsoisimme leffaa ja söisimme taen isän tuomia herkkuja.

laitoin äidilleni viestiä olevani yoongin luona, lähettäen koulussa ottamani kuvan hänen kanssaan. minun oli todistettavani olevani hänen luonaan tai muuten puhelimeni ja korttini otettaisiin pois.

"etkä sitten juo mitään tai mene ulos kello yhdentoista jälkeen." en tietenkään.

tulin ulos vessasta ja olin menossa takaisin olohuoneeseen, kun kuulin lisan mainivan nimeni. pysähdyin ja päätin jäämään kuuntelemaan nurkan taakse.

"kuka se jungkook oikeesti on, tae?" lisa kysyi. "öö kuinniin?" taehyung kysyi. "kyl mä huomaan että ette oo vaan kavereita.." lisa kertoi. "lisa, me hädin tuskin edes ollaan kavereita. ei me koulussakaan edes hengailla, oon aina yksin. ei mulla oo kavereita, ja kook nyt sattumoisin välil tulee syömään mun kanssa ja on mun huonekaveri ei muuta. se tuli meille tänää koska ei sil oo muutakaan yöpaikkaa kun koulu,, ja se vaan käyttää mua hyväks et pääsist yhes tyypist eroon, emmä muuten edes olis lähelläkään sitä" taehyung selitti ja jatkoi poppareiden syömistään.

lisa oli sanomassa jotain, kun päätin astua esiin. "kattokaa te vaan jo sitä ni mä meen jo nukkuun.." sanoin ja lähdin jo matkaani taen huoneelle.

tottakai mä vaan oon yks häiriö täälläkin, ajattelin ja menin makaamaan hänen sängylleen. luulinko mä oikeasti, että taehyung haluis olla mun kanssa. mähän sen tähän pakotin, ja se vaan tottelee mua koska ei haluu tulla kiusatuks enää.. ois pitäny tajuta aikasemmin.

kului varmaan pari tunia, kun vaan makasin pimeässä huoneessa. yritin nukkua, mutta en saanut unta. kuulin välillä taehyungin ja lisan naurua, joka ehkä piti mut hereillä.

kuitenkin hetken päästä olin juuri nukahtamaisillani, kun yhtäkkiä tunsin kädet ympärilläni, halaavan minua takaatapäin. säikähdin hiukan, kunnes kuulin taehyungin matalan äänen sanovan: "unoha kaikki mitä sanoin lisalle.. emmä tarkottanut.."

__

sori korjailin tätä osaa julkasun jälkeen vähän joten sen takii jotai outoi kohtii emt voi olla siellä so don't mind them yritän korjailla niitä

|| 𝚆𝚊𝚜𝚝𝚎 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚖𝚎 ||VKOOK|| fin || Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt