חלק 3

423 21 4
                                    

מיקום: סמטה בפריז

לילה היתה כל כך שמחה שסוף סוף מיורה הראתה את עצמה וברגע שראתה שנטלי הפסיקה להיות מיורה, היא התחילה לצחקק. היא קפצה מאחורי הבניין, ישר אל סיכת הטווס ולקחה אותה עם חיוך מרושע וגדול. היא ענדה את הסיכה על חולצתה ועם חיוך ענק ומרושע הרימה את ידה, באה לומר את המשפט שישנה אותה אך נתקעה, היא אינה יודעת מה משפט השינוי ושנאה שהיא תלויה באחרים. היא הסתכלה על נטלי בתקווה שאולי היא תענה לה.

נטלי אכן היתה חלשה, זאת לא אשמתה שסיכת הטווס שגבריאל הביא לה היתה פגומה. רק אם היא יכלה היא היתה לוקחת כל קוואמי אחר ומשתמשת בו בשביל לעזור לעש לילה. כשלילה התגנבה מאחוריה ולקחה לה את הסיכה שענדה באזור החזה, נטלי הסתובבה שקול פליאה יצאה מפיה.  נעתקה נשמתה לרגע, לילה לא בצד של גבריאל?.

"לילה, מה את עושה?" היא שאלה כשראשה היה שפוך מעט, היא נשענה על הקיר בשביל שתוכל להמשיך לעמוד. דוסו כמובן לא היתה. כאשר לילה לקחה לה את הסיכה דוסו נכנסה בחזרה למופלא. "זה מסוכן, אל תשתמשי בה" אמרה ללילה בעודה מרימה את ראשה מעט לעברה בכדי להסתכל לה בעניים. היא דאגה לה כי היא ידעה כמה מסוכן כוחה של הסיכה השבורה. זה רק מסביר כמה סיכון היא לוקחת כאשר היא משתמשת בה בשביל גבריאל. היא יודעת את ההשלכות והיא עושה זאת בכל מקרה.

דוסו הופיעה כשלילה שמה את הסיכה עליה. "מה קורה כאן?" שאלה והסתכלה סביב. היא הבינה שהיא 'בבעלותה' של לילה. דוסו הסתכלה על לילה "אני לא רוצה שתפגעי" דוסו אכן היתה רגשנית ודאגנית יתר על המידה. היא החלה כמעט לבכות, מעדיפה שלא ישתמשו בכוחותיה.

"אוי נטלי, דוסו, אתם חושבים שאני לא יודעת? אתם באמת חושבים שאני נגדכם?" לילה הסתכלה על שניהם במבט מופתע עם טון דיבורה המתוק והסרקסטי. היא ידעה שגבריאל לא אמר להם כלום על תוכנית ב' אבל היא חשבה שהם קצת יותר חכמים מזה. "פשוט תגידו לי כבר מה צריך לומר כדי שאני אצטרך להשתנות. אני אצליח לקחת מהם את המופלאים כמו שצריך" לילה אמרה להם את המשפט הזה בשנאה שנשמע בקולה. היא באמת אהבה את נאמנותה של נטלי לגבריאל אך לא הבינה למה הוא פשוט לא מביא לה את הסיכה, לזו שבאמת שונאת אותם ותעשה כל דבר כדי לנצח אותם. חוץ מזה, נטלי ידעה שהיא משקרת, היא לא תיקח מהם את המופלאים, היא תעשה משהו יותר חמור מזה, יותר כואב מזה, משהו שהם לעולם לא יצליחו להתגבר ממנו. היא הסתכלה על שניהם מחכה לתשובה עם מבט רציני, היא היתה נחושה להשיג את מטרה לא משנה מה.

נטלי סידרה את משקפיה, אם גבריאל היה מוצא תוכנית ב' הוא בוודאי היה אומר לה לא?. היא הרי בת בריתו הקרובה ביותר. יכול להיות שהוא לא אמר לה בגלל שידע שהיא תשתמש בסיכה והוא לא רוצה לסכן אותה? ונתן ללילה את הרשות להשתמש בסיכה ובכך למנוע כל נזק אפשרי לנטלי, זאת שהוא כל כך אוהב?. היא ידעה שלילה ערמומית ומתחוכמת אבל מה יש לה להפסיד?, היא בעד בגבריאל ובעדם ואם גבריאל ירצה בכך,  נטלי תעשה הכל למענו.

miraculous laybug - Lila's revange Where stories live. Discover now