חלק 13

163 8 0
                                    

מיקום: בבית של אדריאן

לילה נכנסה הביתה והתחילה ללכת לכיוון חדרו של אדריאן כאשר השקית השחורה בידה. "אזז, איך זה היה? כמו תמיד או יותר קשוח?" לילה כמובן התייחסה לתגובה של גבריאל למסיבה שאדריאן ערך, אחרי הכל הם חברים טובים והם מספרים אחד לשני הכל.
"בואי נגיד שהוא היה מאוד מאוכזב לגלות את זה. יותר מפעמים אחרות..." אדריאן השיב לשאלתה.

"אוי יותר מבדרך כלל? זה... זה מעניין" לילה חשבה שזה מאוד מוזר ולא הגיוני שגבריאל היה אתמול כל כך עצבני על אדריאן, הרי הוא ידע שהיום הוא הולך לנצח את אויביו המושבעים אז למה... טוב זה לא משנה, לילה חייבת להתפקס במשימה "טוב, בכל מקרה, ארגנתי לך הפתעה אבל אתה צריך להיות בחדר בזמן שאני אארגן אותה" לילה הקימה את השקית השחורה תוך כדי שדיברה, היא כל כך חיכתה לרגע הזה.... ואז אדריאן יהיה שלה, רק שלה לנצחחח.
"אוקיי...." אדריאן אמר במעט היסוס אך בכל זאת נכנס לחדרו.

לילה וודאה שאדריאן נכנס לחדרו והלכה למעלית של גבריאל שמובילה אותו לקומה של הקבר של אשתו ולקומה שבו הוא שולח את האקומות. היא התחילה לשחק עם הכפתורים עד שהצליחה לוודא שלא משנה מה, יהיה אפשר להגיע אך ורק לקומה שבו עש לילה שולח את האקומות. לאחר מכן היא הלכה לחדר האוכל, לקחה משם כיסא והורידה אותו דרך המעלית לחדר של עש לילה ומיקמה אותו בצד אחד של החדר. את השקית היא שמה ליד ולקחה את הבנדנה שהיתה איתה. לילה החלה לחזור חזרה לאדריאן בקפיצות ובדילוגים מרוב אושר. היא נכנסה לחדר של אדריאן, ניפנפה את ידה האוחזת בבנדנה ואמרה "רק אולי כדי שתלך עם כיסוי עיניים".

כשלילה חזרה אל אדריאן, אדריאן עיוות פרצופו למראה לילה שחזרה בדילוגים לעברו. "הכל בסדר לילה?" אדריאן שאל אותה למען הסר ספק. היא נראתה יותר מדי מאושרת... מה קורה פה?
"הכל נהדר אדריאן" לילה אמרה בשמחה "אני פשוט.... ממש מתרגשת מתגובתך להפתעה" לילה באמת התרגשה מכך, היא עבדה כל כך קשה להשיג את הרגע הזה "ועכשיו, בבקשה תן לי לקשור לך את הבנדנה על העיניים"

אדריאן היה מסוקרן ומבולבל בו זמנית, מצד אחד הוא היה ממש מסוקרן לדעת מה ההפתעה שיש ללילה להביא לו, חוץ מזה שהיא באה לבית שלו בזמן שאסור לו ללכת לבית ספר, שזה דבר מאוד מתחשב. אך בצד שני זאת לילה והוא לא יודע מה לילה עלולה לזמום. במחשבותיו הוא חשב שהכל יהיה טוב, לילה אוהבת אותו אז כוונותיה אליו יהיו טובות. אחרי כמה דקות של היסוס הוא משך בכתפיו, לקח את כיסוי העניים ושם עליו.

לילה הובילה את אדריאן למעלית של גבריאל, והורידה אותו לקומה של עש לילה. היא הורידה לו את הבנדנה מהעיניים "נו, מה אתה אומר?" לפתע הבחינה שהיא שכחה משהו קטן "זוכר את זה?" לילה שאלה תוך כדי שנגעה בסיכת הטווס

בעודו הולך מבלי להבין או לדעת לאן הוא הולך עלו לו כל מיני מחשבות כמו האם הוא עדין בבית שלו? ובעיקר מה ההפתעה תהיה. אדריאן יכל לנחש שפלאג יהיה מאוד להוט כי יש פלאג את אפשרות להציץ מתוך הג'קט שלו ולדעת מה ההפתעה לפני שלילה תוריד לאדריאן את כיסוי העניים. כשהם הגיעו אל מקום ההפתעה כשלילה הורידה את כיסוי העניים, אדריאן שיפשף עיניו בכדי שיוכל לראות טוב יותר איפה הוא נמצא?. "המקום הזה לא מוכר לי" אדריאן מילמל לעצמו כשהוא בוחן את חדר מכל זוויות ראייה אפשריות.

הוא הסתכל על לילה אשר לא היססה להראות את סיכת הטווס שעליה. "אז מה ההפתעה? מה זה המקום הזה?" אדריאן שאל בבילבול. לא עלה לו האסימון המקשר בין סיכת הטווס שעל לילה לבין המחבוא של עש לילה שבכל זאת הוא יודע שהוא נמצא במעורת האויב הכי מושבע שלו שבמקרה גם אביו.

לילה חייכה חיוך זדוני "אממ עוד מעט תדע, אבל יש לי שאלה אליך- כבר הכרת את החברה שלי?" לפתע לילה פנתה למישהי אחרת "דוסו, צאי בבקשה מהמחבוא. יש לי פה מישהו שאת תרצי לראות"

miraculous laybug - Lila's revange Where stories live. Discover now