מיקום: מעורתו של עש לילה
סוף כל סוף, בית הספר הסתיים, כמה שמרינט כבר חיכתה לזה.. ראו שלילה לא בשיעור, זה כבר היה חשוד, מרינט מיהרה ככל שיכלה, אם לילה כבר התחילה את תוכניתה... זה לא טוב!.
הצלצול נשמע ומרינט רצה בשיא המהירות, ממש ראו את כל האבק שנשאר מהריצה שלה.
"אין זמן לבזבז טיקי" מרינט עמדה מאחורי עץ וישר אמרה את מילות ההשתנות: "טיקי, נקודות!." מרינט השתנתה מיד והשליחה את היויו שלה ישר אל עבר ביתו של אדריאן.היא נכנסה דרך חלון חדרו הפתוח של אדריאן וראתה שהוא אינו בחדרו!
זה יהיה קצת מסובך שלילה מחביאה אותו במקום מסתור. "אדריאן? אדריאן? איפה אתה אדריאן?" ליידיבאג התחילה לקרוא כשידיה על לחיה כמגפון. היא דפקה בדלת מקלחו של אדריאן "אדריאן אתה שם?". שום רחש ורעש, ליידיבאג פתחה את הדלת טיפה ואז ראתה שהוא גם לא שם!. איפה אדריאן יכול להיות... לילה כתבה בפירוש בבית של אדריאן וביתו כל כך עצום! אסור שידעו שהיא פה כי זה חשוד! אסור שמר אגרסט ידע שהבן שלו בצרה...
"אדריאן?" ליידיבאג המשיכה לקרוא בדאגה.לאדריאן יש בית ענקי, הוא חייב להיות איפשהו שם בבית. ליידיבאג יצאה מחדרו של אדריאן, חיפשה באזורים, מהסלון עד למטבח, ממש סיור עצמי בביתו של אהוב ליבך. ליידיבאג בסופו של דבר הגיעה למשרדו של גבריאל אגרסט.
זה מוכר, היא כבר היתה שם פעם, בסימון אומר! שם הם הסתגרו כדי שסימון אומר לא יגיע אל גבריאל. שם יש את התמונות המדהימות של אדריאן והמחשב שבו גבריאל עובד על העיצובים שלו! וגם הציור של אמו של אדריאן.
"ואווו.. הם ממש דומים.." אמרה ליידיבאג לעצמה כשהסתכלה על הציור והוקסמה מיופיו.
ליידיבאג איבדה לרגע ריכוז וממש החלה לגעת בציור מתוך סקרנות ממה זה עשוי, זאת אמא של אדריאן.אבל כמובן שמרינט נשארת מרינט בכל מצב, כולל הכלאמזיות שלה. היא ממש החלה להשען על הציור כך שגופה נשען על הכפתורים המוסווים שבציור מה שגרם לציור להפתח כמו דלת.
"ואאאא! מה קורה פה זה נפתח?!" ליידיבאג השמיעה קולות של בהלה, ליידיבאג הכשרונית ממש נשענה על הכפתורים שפותחים את המעלית וזה הוריד אותה במעלית למעורה של עש לילה!.
"וואאאאווווו מה קורה פה?!"
המעלית בסופו של דבר הפסיקה והורידה אותה המעורה של עש לילה."זה פה?... מה? מה זה המקום הזה ו.. פה לילה חטפה את אדריאן?!" ליידיבאג אמרה לעצמה בבילבול מכל מה שקרה בשניה האחרונה. ליידיבאג אשכרה מצאה את המקום?! ואוו! איזה מזל!.
לפני שדוסו הספיקה לצאת ולילה הספיקה לעשות משהו, ישר חוט קשר אותה צמוד והפיל אותה.
זה היה היויו של ליידיבאג.
"אדריאן, אתה חייב לצאת מפה! לילה מכינה לך מלכודת! אתה לא בטוח כאן!"עוד לפני שאדריאן יכל להגיב למילותיה של לילה ליידיבאג הופיעה וקשרה את לילה עם היויו והפילה אותה אל הרצפה. אדריאן היה ממש מופתע, למה שליידיבאג תתנהג בכזאת גסות ללילה. "ליידיבאג?!" אמר אדריאן בהפתעה. "מה את עושה ללילה, זה לא יפה, תשחררי אותה" הוא אמר קצת בדורשניות כמו שהיה מדבר כקאט נואר. הוא מיד שינה את גישת בחזרה אל אדריאן, זה קורה לו לפעמים כשהוא ליד מישהו שהוא מכיר כקאט נואר וכך הוא היה מגיב. זה קרה גם שליידיבאג היתה מאוד גסת רוח ללילה בפעם הראשונה שלילה והוא היו בפארק ולילה הראתה לו את שרשרת השועל. גם שם אדריאן קצת תקף את ליידיבאג על התנהגותה.
"לילה הכינה לי הפתעה" הוא אמר לליידיבאג בכדי שתבין שאין ללילה כוונות רעות. אדריאן היה בכלל מופתע שהיא הגיעה לכן. הוא שמח שהיא פה אבל היה מבולבל גם כן. בקטע הזה הוא היה בצד של לילה, אהובה או לא, ככה לא מתנהגים, לילה חפה מפשע. "תוכלי לשחרר את לילה בבקשה?" אדריאן ביקש יפה וגירד מאחוריי ראשו.כשלילה נפלה על הרצפה דוסו יצאה מתוך לג'קט של לילה ועברה דרך היויו, קוואמים יכולים לעבור דרך חפצים. היא הרגישה שהיא נמצאת בתוך המחבוא של עש לילה, המקום בו לרוב שהתה, המקום בו עש לילה ומיורה היו רוקמים את התוכניות שלהם ויוצרים את הנבלים. התגובה הראשונה שהיתה לה היא למה היא פה בכלל?. מה לילה רצתה להראות לה?. "מה אני עושה פה?" דוסו שאלה מבלי לשים לב שיש עוד מישהו במחבוא. רק לאחר כמה שניות שהיא מתעופפת לה עם הגב אל לילה שהיתה על הרצפה ופנים אל אדריאן, דוסו קלטה שיש פה מישהו 'לא רצוי'. היא נזכרה שהתוכנית של לילה היתה לחטוף את אדריאן והיא לא חשבה בכלל שהחטיפה תהיה במקום הזה. "פה זה מקום החטיפה?!" דוסו שאלה את לילה כשהסבה את גופה אליה. רק לאחר שאמרה זאת היא בכלל קלטה שהיא חשופה אל אדריאן, לקוואמים אסור להיות גלויים כלפי אנשים אחרים שהם לא המאסטר והבעלים או קוואמים אחרים.
היא הסתכלה בחזרה אל אדריאן וגיחוח קל יצא מפיה "אופסי דייזי". עכשיו זה אופי דייזי כפול, ליידיבאג גם פה.. דוסו מה גרמת?. דוסו הרגישה ממש בצרה, צרה שהיא יצרה ובכלל לא התכוונה. היא השפילה מבטה וחיכתה להוראות של לילה, האם לילה תצליח להוציא אותן מהצרה?. רק עוד הוכחה שדוסו ולילה לא הזוג המתאים, כמו שקרה עם סאס ואדריאן. אז מה ההפתעה שלילה רצתה להראות לה?. את הבלאגן הזה?.
אדריאן היה מאוד מופתע, מה שלא בדיוק היה צריך לקרות, לילה לבשה את הסיכה במסיבה את מרינט אז זה היה אמור להיות די ברור. אך מצד שני לילה הראתה לו את שרשרת השועל שהתגלתה כמזוייפת. אדריאן נזכר שלילה ענדה את הסיכה הזאת גם במסיבה.. הסיכה ששייכת למיורה, אבל למה שלילה תחשוף את הזהות שלה, החלק מלהיות גיבור זה להסתיר את הזהות. עכשיו שהוא וליידיבאג יודעים שהיא מיורה, יהיה להם יותר קל להביסה ולדעת את חולשותיה.
"את ..מיורה" אדריאן פלט בתדהמה. זה די מפתיע שאדריאן יודע מי זאת, כי בתור אזרח רגיל הוא לא אמור לדעת או להיות קשור לנושא, אך בגלל שליידיבאג וקאט נואר הם הדבר בפריז, נדיה מפרסמת גם את שמות הנבלים.
"אבל, למה את מספרת לי את זה?" הוא שאל בטון של 'מבין למה אסור לספר'. הוא די שכח שליידיבאג נמצאת שם באותו הרגע, הרגע הזה שדוסו יצאה יצרה רגע בין לילה ואדריאן .אדריאן מיד גירד מאחורי ראשו וקולו נשמע יותר עדין ותמים "זאת אומרת, אמרת לי שאת גיבורת העל וולפינה." אדריאן ידע שהמופלאה של השועל שיש ללילה היא מזוייפת, כי לרנה רוג' יש את המופלאה האמיתי. אדריאן שיחק אותה תמים כמו שהוא יודע, לילה נתנה לו את המידע הזה, לילה תמיד מציגה את עצמה כלא שקרנית אז שהשקר הזה יתפוצץ בפרצוף.
YOU ARE READING
miraculous laybug - Lila's revange
Fanfictionסטטוס: ✔ הושלם 👍 פאנפיק ליידיבאג. מקווה שתהנו. קרדיט לכל מי שעזרה לי לכתוב את הסיפור (אלו ששיחקו איתי ברולפליי ). קרדיט @tomtoma1 שכתבה איתי את הפאנפיק בזמן שמיורה נלחמת נגד ליידיבאג וקאט נואר, לילה, שותפו של עש לילה, יש תוכנית איך לנקום לתפוס...