לאחר שקאט נואר הרים את האווירה, כמו שהוא תמיד עושה, הגיע הזמן להגיע אל החלק המרכזי שבשבילם הם התכנסו. פרצופו הפך לרציני, מה שלא תראו הרבה אצלו. "אני מצטער שלא יכולתי לעזור לך כשהיית צריכה אותי, היה לי... " הוא ניסה לחשב על תירוץ טוב "דברים מאוד חשובים.. את יודעת דברים חתוליים כאלה" הוא הוסיף וגירד מאחורי ראשו קרוב לאוזניים שלו. הוא הניח שליידיבאג לא תיכנס אל הנושא ותתעמק לדעת מה הוא עשה. "אז מה פיספתי?, איזה קרב טוב?" קאט נואר שאל בנימה מסוקרנת וכל הוסיף לאווירה הרצינית קצת שמחה ואקשן, הוא לא אוהב סיטואציות רציניות כי הוא מוצא הרבה כאלה בביתו, כשהוא אדריאן. בתור קאט נואר אדריאן יכול ליצור סיטואציות שהוא באמת רוצה לחוות. סיטואציות של חופשיות, צחוקים, פרעות. כמובן שקאט נואר יודע מה הוא פיספס, הוא היה שם בשידור חיי ויותר מזה הוא היה חלק משמעותי מזה. הוא שאל בשביל שלא יעורר בליידיבאג חשד.
ליידיבאג הסתכלה עליו במבט ציני.
"באמת קאט? כלומר זה התירוץ הכי טוב שלך?" היא חשבה לעצמה בלב, ליידיבאג מצפה לסיבה יותר רצינית שבשבילה הוא לא היה מגיע ומפספס קרב כזה חשוב שיסכן את ליידיבאג ברמות שלא יתוארו. ליידיבאג יצאה משם במזל.
"פספסת מלחמה...נגד לילה ועש לילה עצמו" מבטה של ליידיבאג הפך לשחצן ומתנשא.
הריי קאט נואר אוהב אקשן ופעולות, וליידיבאג נלחמה מול עש לילה עצמו לבד!.
זה האקשן שאנחנו מחפשים הלא כך?, שהנערה השקרנית הנקראת לילה עושה ברית עם עש לילה ורוצה לחסל, בעיקר את ליידיבאג והיא צריכה להתמודד עם זה לבד.מבטו של קאט נואר נראה מבואס, לא מבואס באמת, הוא רק שיחק אותה מבואס "באמת?, איזה באסה שלא הייתי שם, הייתי מראה לעש לילה מה זה" הוא הגיב בשעשוע קל. "זה הכל?, בשביל זה היית צריכה אותי? ברור שכן, הרי שלא היית יכולה להביס אותו בלעדיי. הוא בטח ברח כי הוא פחדן, הוא בקושי יוצא מהמחבוא שלו" הוא הוסיף וגרם לעצמו להשמיע ממש חיוני, מה שנכון. הוא הוריד מערכו של עש לילה העצום רק לשם העלאת האווירה שהוא משרה והביטחון שלהם ביחד, הרי זה ידוע שעש לילה ממש חזק והוא ממש מצטער שהוא לא יכל לעזור לליידיבאג להילחם באוייב הכי גדול שלהם.
"ברור שהייתי צריכה אותך קאט, אנחנו צוות." ליידיבאג חייכה אל קאט נואר והוסיפה לו עוד משהו שגם הוא צריך לדעת, היא הרי יודעת שהוא שונא סודות, בעיקר אחרי כל הקטע עם מאסטר פו ומחזיקי המופלאים האחרים שהוא לא יודע את זהותם חוץ מליידיבאג חוץ מריוקו וקווין בי, לכן החליטה לספר לו את זה, זה פרט חשוב.
"אל תדאג, יש לנו יתרון" ליידיבאג התקרבה אל קאט ולחשה לו באוזן.
"אני יודעת איפה המחבוא של עש לילה"
ליידיבאג אמרה זאת והתרחקה חזרה, מבטה הפך לרציני כי זה נושא רציני ביותר.
"זה בביתו של מעצב האופנה גבריאל אגרסט, לשם לילה חטפה את אדריאן וגיליתי את המקום הזה במקרה כשחיפשתי בביתו של אדריאן איפה לילה יכולה להחביא אותו...קאט זה מידע חשוב! אני צריכה לספר את זה למאסטר פו ולברר מה נוכל לעשות עם זה...לעש לילה כנראה יש איזה קשר עם אדריאן אם המחבוא שלו בביתו..." ליידיבאג שמה את אצבעותיה על סנטרה כחשיבה.
YOU ARE READING
miraculous laybug - Lila's revange
Fanfictionסטטוס: ✔ הושלם 👍 פאנפיק ליידיבאג. מקווה שתהנו. קרדיט לכל מי שעזרה לי לכתוב את הסיפור (אלו ששיחקו איתי ברולפליי ). קרדיט @tomtoma1 שכתבה איתי את הפאנפיק בזמן שמיורה נלחמת נגד ליידיבאג וקאט נואר, לילה, שותפו של עש לילה, יש תוכנית איך לנקום לתפוס...