חלק 18

158 9 2
                                    

לילה התחילה לחייך אבל עצרה את עצמה, היא לא יכולה להראות לליידיבאג שהיא מודעת לניצחונה.
"מה אני רוצה? אני לנצח אותך! אני רוצה שפעם אחת בחיים שלך תרגישי מה שאני מרגישה בגללך!" לילה אמרה זאת בעצבים ובכעס ונימת שלה פתאום השתנתה למשהו כנה אבל בו זמנית גם לועג "ואני בחיים לא אשחרר את אדריאן!  בחיים לא! הוא שלי ולא שלך, הוא אף לא היה שלך וגם לא יהיה שלך!"

החיוך של עש לילה רק עלה ועלה, התעצם בכל שניה שעברה, אך כשלילה אמרה לליידיבאג שאדריאן, הבן שלו, שהוא כל כך אוהב למרות שהוא לא מודה בכך- שלה, הוא התעצבן, כמה שהוא התעצבן. הוא דחף את לילה והפיל אותה לרצפה בכל מקרה, הגיע הזמן לבגוד בה כמו מה שבהתחלה רצה והתכוון. "שלך?! שלך?!" עש לילה צעק בעצבים על לילה "אדריאן בחיים לא שלך.... חוץ מזה, גיבורת העל הקטנה שלנו פה עומדת לשנות צורה ואז אקבל את כל מה שרציתי" עש לילה חייך חיוך ענקי, מרוצה כי המצב עומד לצידו אך רשע ומרושע כי הרי הוא עש לילה ואין אף אחד בכל פריז שיותר מרושע ומפחיד ממנו. "את תפקידך סיימת חצופה קטנה" הוא הוסיף ולקח את סיכת הטווס בחזרה וסגר את ידו לאגרוף.

לילה נפלה לרצפה, הנפילה הכאיבה לה ומה שיש לילה עשה אפילו יותר. "אתה.... אתה... אתה עוזב אותי? ככה? אתה הבטחת! בוגד מסריח...." לילה קיללה וקיללה את עש לילה- גבריאל ותוך כדי התחילה לבכות ונשימתה נאנקה עד שלא הצליחה יותר לדבר.
זהו, היא הגיעה לתחתית, עש לילה- גבריאל בגד בה, ליידיבאג נגדה ואדריאן לעולם לא יאהב אותה אחרי שראה את טיבעה האמיתי.
כל מה שנשאר לה זה להתחנן לרחמים. אם הם בכלל קיימים.

עש לילה בגד בלילה, ניצל אותה, לילה חסרת אונים וגם ליידיבאג...שעומדת להשתנות עוד דקות ספורות, עש לילה עומד לקבל מה שהוא רוצה!. "לילה?" ליידיבאג ירדה לישבת צפרדע ליד לילה לראות אם היא בסדר.

לילה המשיכה לבכות מדבריו של על לילה, הבגידה נוראית שאליה לא ציפתה. לפתע מרינט ירדה אליה לראות אם היא בסדר, היא ניגבה את עיניה והתיישרה קצת שמחה שקיבלה בסוף רחמים מליידיבאג, אבל בו זמנית הרגישה ממש רע ששום דבר לא הצליח לה.

ליידיבאג לא יכולה לוותר ככה לעש לילה, קאט נואר לא זמין. זה נכון, ליידיבאג באמת חסרת אונים בלי קאט נואר, הרי הם צוות והצוות והחברות בניהם זה מה שעושה אותם בלתי מנוצחים!. ליידיבאג נזכרה בפעם בו הם נלחמו בקלואי שהיתה אנטי-באג אשר ירדה על ליידיבאג שהיא שווה כלום בלי החתול שלה, קאט נואר. "זהו זה! לרדת!" לליידיבאג עלה רעיון.

ליידיבאג הסתכלה בראיית-על שלה, זה שאין לה את קמע המזל יותר זה לא אומר שאין לה את ראיית-על. היא השתמשה בה והיא ראתה את עש לילה ואת המעלית ממנו נכנסו למעלית מסומנים בצבע אדום עם נקודות שחורות.
ליידיבאג הבינה מה ראיית העל מנסה לרמוז לה לעשות. היא ישר פתחה את היויו שלה לטלפון, נכנסה להודעות ושלחה הודעה קטנטנה למקס שידוע שהוא מומחה לכל דבר טכנולוגי.
"עכשיו רק מה שנשאר לעשות..."ליידיבאג קמה, הלכה והתקרבה אל עש לילה בצורה מחשידה, ההתקרבות המפתיעה הזאת הרחיקה את עש לילה וליידיבאג עצרה בדיוק איפה שרצתה שיעצור, בחור המעלית.

miraculous laybug - Lila's revange Where stories live. Discover now