מיקום: בבית של אדריאן
נטלי הגיעה הבית וירדה אל המחבוא הסודי, בטח גבריאל יהיה שם מסתפק בתנחומיו בציפייה באהובתו אמלי. "אדוני" אמרה בשביל לקטוע את מעשיו בכדי לקבל תשומת לב "למה לא סיפרת לי על תוכנית ב' שלך עם הבחורה הצעירה?" שאלה, היא היתה מסוקרנת מאוד לדעת. האם יש עוד דברים שהוא מסתיר ממנה?. אם כן אז למה..
גבריאל עמד מול הקפסולה שבה מוחזקת אהובתו, שם הוא חשב על המזימה הבאה או על אישתו שהוא רק רצה שתחזור אל זרועותיו. אך כל זה נקטע כאשר נטלי נכנסה אל המקום הסודי שלו שם הוא מוציא את כל מזימותיו לפועל. הוא הסתובב אל נטלי כאשר אמרה את המילה 'אדוני' והקשיב לדבריה. "נטלי היקרה, אני מצטער שלא סיפרתי לך על התכנית החלופית אבל זה היה כאשר כבר יצאת למשימה שלך ולא היה לי זמן לספר לך. תכננתי לספר לך כשתחזרי" הוא התקרב אליה. "את בסדר?" הוא שאל אותה ודאגה נראתה על פניו, הוא ידע בביטחון שהיא ניזוקה ממופלא הטווס ששאב את כוחותיה גם במשימה הזאת.
נטלי כמובן לא היתה לגמרי בסדר, שימוש במופלאת הטווס גורם לה רק להחלש עוד יותר, אך למה הוא נתן ללילה את המופלאה? זה כי הוא לא רצה שנטלי תפגע עוד? כי לא אכפת לו שלילה תפגע?. כל כך הרבה שאלות ללא מענה. נטלי הניחה ידה על כתפו של גבריאל שישמש לה כמשענת קלה כשגופה הוטה לכיוונו, חוסר משקלה הוסר ממנה מה שעזר לה לעמוד זאת כי היא היתה חלשה בכדי לשאת את משקלה. "אני אהיה בסדר" היא ענתה לו והמשיכה "בוא נשב ותספר לי הכל" היא ביקשה ממנה. היא רצתה לדעת את המענה לתשובות.
גבריאל הנהן באנחה. "אני חושב שכדאי שתנוחי קודם." גבריאל אחז בידיה והוביל אותה בחזרה אל המעלית, שתוכל לנוח בסלון.
איך נטלי יכולה לסרב אליו? אל האיש אשר מאז ומתמיד דואג לה, האיש שהיא נהנת לשרת בכבוד. היא הנהנה והלכה איתו בזהירות אל המעלית שהעלתה אותם בחזרה לביתם. היא התיישבה על הכורסה בסלון. מר גורילה שמר על החדר של אדריאן כך שהוא לא יצא או ישמע את השיחה של השניים. נטלי חיכתה רק לו, לגבריאל שיתן את האות ויתחיל לספר, כמו שעת סיפור.
גבריאל הלך לרגע וחזר כאשר כוס מים בידו. "תשתי קצת נטלי." הוא הושיט לה את כוס המים ואז מיהר לצאת מהחדר, השאיר אותה קצת לבדה. הוא ישב בחדר אחר, הוא רצה לתת לה קצת להרגע לבד, ולא ללחוץ עליה.
נטלי התכבדה בכוס מים ושתתה לאט לאט את המים מהכוס. היא כמובן הודתה לו לפני שהלך בשביל לתת לה זמן לנוח. היא שמה את הכוס בשולחן הנמוך שליד הכורסה ונאנחה כשנתנה לגב שלה להשכב לאחור שהוא נשען על משענת הכורסה. כעבור כמה דקות היא עברה למצב שכיבה בספה, זה עוזר לכל הגוף להרגע כי אף שריר לא מופעל במצב זה, או לפחות הם במצב של הרפייה ופחול משקל מופעל עליהם. היא סגרה עינייה ונתנה לעצמה להירגע, שקועה במחשבות כמו אכזבה וכל מיני רגשות מעורבבים הקשורים לגבריאל. למה היא לא מצליחה להביא לו את המופלאים? מה גרם לו לבחור בלילה בסופו של דבר?. כל אלו העסיקו אותה מאוד.
YOU ARE READING
miraculous laybug - Lila's revange
Fanficסטטוס: ✔ הושלם 👍 פאנפיק ליידיבאג. מקווה שתהנו. קרדיט לכל מי שעזרה לי לכתוב את הסיפור (אלו ששיחקו איתי ברולפליי ). קרדיט @tomtoma1 שכתבה איתי את הפאנפיק בזמן שמיורה נלחמת נגד ליידיבאג וקאט נואר, לילה, שותפו של עש לילה, יש תוכנית איך לנקום לתפוס...