חלק 17

149 9 2
                                    

"לילה תשחררי את אדריאן! הוא לא חלק מהקרב הזה, אל תערבי אותו בזה! אם יש לך קלפים אחרים בשרוול תשתמשי בהם, אבל לא באדריאן! חשבתי שאת אוהבת אותו גם! אבל מסתבר שבאמת אין בך אהבה באמת בתוך הלב הקפוא שלך.." ליידיבאג החזירה ללילה באותה מטבע מתנשא. ליידיבאג נאנחה, זה לא יגמר ככה לעולם! לילה תוציא עוד ועוד תוכניות.. אבל ל-מה?
"מה את רוצה לילה? בשביל מה את עושה את כל זה?". זה לא נשמע כל כך שהיא רוצה את העגילים שלה, אולי כמו משהו אחר.. אבל מה באמת המטרה שלה פה?.

"הלב... הלב שלי קפוא?" לילה היתה המומה "ברור שאני אוהבת אותו אבל לא השארת לי שום ברירה אחרת" לילה הגנה על אדריאן מליידיבאג. רק שלא תתקרב וככה לא תוכל להצילו. "וחוץ מזה" לילה חזרה לקולה המתנשא הרגיל "אני רוצה שאת תביני, תביני מזה להפגע כל כך ממך!" לילה היתה קצת עצבנית אך נרגעה ואמרה "וכמובן, גם את המופלא שלך אם אפשר" היא חייכה חיוך מרושע ומתוק כי נקמה היא הדבר הכי מתוק בעולם. לילה הסתובבה לאדריאן, דאגה שלא יוכל להזיז את ידיו ולחשה לו משהו באוזן. לאחר מכן נישקה את לחיו והסתכלה על ליידיבאג בהתגרות מחכה למהלכה הבא.

כמו תמיד, אדריאן היה מאוד מבולבל, למה שלילה תנסה להגן עליו מפני ליידיבאג?. ליידיבאג לא תעשה לאדריאן כלום. "אפשר לפתור כל ריב בשיחה, תקשיבו אחת לשניה" הוא אמר לשתיי הבנות חמומות המוח, הן היו ממש יריבות ושום שיחה עם כוס תה ועוגייה תפתור את היריבות שהתפתחה, היריבות על אדריאן. כשלילה באה ולחשה לאוזנו, אדריאן הבין שהיא לא תפגע בו, היא פשוט משתמשת בו. את זאת הוא לא כזה הבין אבל עדיין מה שהיה חשוב לו שהן יפסיקו לריב, הוא לא צריך להיות קשור לריב של הבנות. הוא חף מפשע.. תנו לו להשתנות לקאט נואר, לפחות שיהיה מועיל.

"מצטערת לילה, אבל לא אתן לתוכנית שלך לפעול ולהצליח" ליידיבאג אמרה. היא חייבת כבר להתחיל לסיים את זה! זה לא יגמר לעולם ככה! כמו שליידיבאג לא תוותר, ברור שגם לילה לא תוותר, זה ימשך ככה לנצח! צריך לעשות משהו כדי לגמור את זה אחת ולתמיד!
"קמע המזל!"
ליידיבאג אמרה זאת ויצא לה בקבוק ליטר וחצי של מים?, מה היא תעשה איתו?, תשפריץ על לילה מים??. ליידיבאג ניסתה לראות בראיית-העל שלה מה זה יכול לעשות ולא מצאה שום דבר! זה השלב שליידיבאג התחילה לדאוג.
אם קאט נואר היה פה הוא בטח היה מוצא בדיחה טובה. בדיחה כמו "היי ליידיבאג, עכשיו תוכלי לקרר ללילה את העשן שיוצא לה מהאוזניים" .. כמו שהוא אמר לסטורמי וואדר .

"בקבוק מים?" לילה התחילה לצחוק "אני עד כדי כך לוהטת?" לילה שאלה בלעג ועדיין צחקה. היא התחילה ללטף בעדינות את פניו של אדריאן. "הוא כל כך נעים ורך ו... לא! אני צריכה להתאפס על עצמי!" לילה אמרה לעצמה במחשבות ושבה אל ליידיבאג "הוא לא יהיה שלך את יודעת את זה נכון? טוב לא, לא בצורתך הרגילה" לילה חייכה חיוך מתוק עם רוע קטן בעיניה והמשיכה "בשבילו" לילה אמרה והסתכלה על אדריאן "בשבילו את רק חב...."
"לילה מה קורה פה?!" קול גברי נשמע בפתח המעלית. זה היה עש לילה שנכנס בפתאומיות.

miraculous laybug - Lila's revange Where stories live. Discover now