חלק 19

161 8 0
                                    

מיקום: בית הספר
יום: חמישי

הבוקר הגיע ואדריאן היה ער בחדרו, מוכן ללכת לארוחת הבוקר. הוא לא היה בטוח אם הוא ילך לבית ספר היום מכיוון שהיה מרותק אתמול.
"אתה כל כך אהוב שהבנות צריכות לחטוף אותך לעצמן" פלאג אמר בעודו יושב על המקלדת של המחשב ואוכל לו קממבר לארוחת בוקר. פלאג תמיד יודע מה להגיד, גם אם זה לא במקום, ממש כמו קאט נואר. "כנראה"  אדריאן אמר בחצי אדישות, לא היה לו מצב רוח כל כך כי הדבר היחיד שחשב היה העובדה שהוא לא יכול ללכת לבית ספר ולפגוש את חבריו.

הוא נאנח והלך לחדר אוכל. הוא תהה האם לספר לאביו שהוא נחטף אתמול בלילה, הוא ידע שאם יספר לו אביו יתחיל להיות יותר שמרני כלפיו ולא יתן לו בכלל לצאת מהבית, אף על פי שהוא עדיין בריתוק, בנוסף זה לא יפה להסתיר מאביך דברים, גם את מה שקרה אתמול וגם את המופלא. אדריאן החליט לא לספר לו, אביו לא יודע עליו הרבה דברים ויש דברים שהוא גם לא צריך לדעת. הוא הסתכל על הצלחת שנטלי הגישה לו והחל לאכול.

גבריאל התעורר בבוקר ונאנח, הוא ידע טוב מאוד מה קרה אתמול, הוא הרי היה נוכח, אומנם לא בכל מה שקרה אך גבריאל ידע על התוכנית הזאת כי הוא זה שתיכנן אותה. הוא היה בטוח שאדריאן ממש מותש לאחר החטיפה. הוא קם מהמיטה, התארגן והתחיל לרדת למטה לאכול ארוחת בוקר לפני שיצטרך ללכת שוב לעבודה. אך בגרם המדרגות הוא הבחין באדריאן יושב בחדר האוכל ואוכל. הוא נשם נשימה עמוקה ונכנס לחדר כשמבט אטום בפניו. "בוקר טוב אדריאן, קרה משהו מעניין אתמול?" גבריאל ניסה שלא לרמוז על כך שהוא יודע מה קרה אתמול אך ללא הצלחה, בנימת הטון שלו היה ברור שהוא יודע שקרה לאדריאן משהו מעניין אתמול.

אדריאן הרים את ראשו למשמע קולו של אביו שנכנס לחדר. הוא הופתע לשמוע שהוא שואל מה שלומו, כיאילו הוא יודע מה באמת קרה אתמול, אבל מה הסיכוי שזה יקרה?, גבריאל לא יודע כלום על אדריאן, אין לו אפילו זמן לדבר עם אדריאן שיחה כמו שצריך. "שום דבר מעניין" אדריאן אמר בפשטות והמשיך לאכול כשהוא הוריד את מבטו אל עבר האוכל. אדריאן החליט שלא לספר לאביו מה קרה, ככה המערכת יחסית ביניהם מתנהלת, לא הדבר הכי אידיאלי שיש, אדריאן רוצה שזה יהיה אחרת, שגבריאל ישים לב אליו, יבוא לתחרויות סייף איתו, יתנהג כמו אבא שיודע ותומך. כל עוד זה לא ככה, אין סיבה שאדריאן ישתף את חייו הפרטיים בפניו.

גבריאל היה מופתע. הוא ידע שהוא מקשה על בנו, אבל לא ידע שמערכת היחסים שלהם נוראית עד כדי כך שהוא לא מספר לו שנחטף. הוא הרגיש צביטה בלב שלו על כך אבל לא הראה זאת, במקום זאת החליט קצת לשמח את בנו, להביא לו משהו שהוא יודע שישמח למרות שאדריאן לא ידע שזו המטרה. "טוב, אני רואה שלא קרה דבר אתמול" גבריאל אמר בקול אדיש, הוא פלט אנחה וסימן עם ראשו לכיוון הדלת "לך לבית הספר, מהר לפני שאני מתחרט".

miraculous laybug - Lila's revange Where stories live. Discover now