Augusztus 31-e, vasárnap van, ami azt jelenti, hogy holnap megkezdődik az új tanév. Én pedig már nagyon várom, ami elég fura lehet, mert alapjáraton senki nem várja az iskolát, de még év elején lesz egy hatalmas lehetőségem, (pontosabban jövő hétvégén) amivel közelebb kerülhetek az álmom megvalósításához.
Mindenkinek el kell végezni egy gyakorlati feladatot az interjú készítéssel kapcsolatban. Két kategória közül lehetett választani: filmpremier és sportesemény. Az első lehetőségnél egy új film bemutatójára mennek el azok, akik ezt választották, és ott pár perces interjút kell készíteni az egyik színésszel. A sportnál pedig ugyanez a feladat csak értelemszerűen egy sportolóval.
A film kategória rengeteg embert vonz, mert nagyon sokan ezzel töltik a szabadidejüket.
Én természetesen a sportot választottam Emilyvel, az én drága barátnőmmel, valamint az osztályunkban lévő 6 fiúból 5-tel együtt. Ketten focira mennek, 1 kosármeccsre, ketten pedig velünk együtt a Forma-1-es Olasz nagydíjra. Név szerint Emily, Lucas, Alex és én.
Eddig egyszer láttam élőben futamot azon a bizonyos Magyar nagydíjon, amire a nagymamám vitt el. Ferrari szurkolóként az Olasz nagydíjon, ráadásul riporterként egy igazi álom! Nagyon remélem, hogy sikerül összefutnom Charles-al és ha még vele készíthetném el a riportot, akkor elképzelhetően boldog lennék. Csak az a baj, hogy ezt nem mi döntjük el, hanem a tanárok, akik szervezik ezt a programot. Mivel egy top pilótával egy egyszerű interjút is nehéz összehozni, nemhogy egy gyakornoknak, így nagy valószínűséggel ez nem fog összejönni. De a remény hal meg utoljára! Mindenesetre akkor is hatalmas élmény lesz ott lenni! De visszatérve a mai naphoz, egy elég mozgalmas délelőttöm és délutánom volt.
Reggel elég korán keltem, mert elmentünk Emilyvel és Edinával füzeteket és más iskolai kellékeket, meg ruhákat vásárolni. Valamiért ezt mindig szerettem az utolsó pillanatra hagyni. Ez tartott egész délelőtt, de sietnünk kellett, mert 1 órára oda kellett érnünk a helyszínre, ahol az az esküvő lesz majd, amit Edi szervez. Gyakran elmegyünk segíteni neki a designt megtervezni, díszíteni, teríteni és ehhez hasonló dolgok. Ma néztük meg először a helyszínt a párral együtt. Ők elmondták, hogy mit hogy képzelnek el, és Edina ötleteket adott, megnézegették együtt a képeket, amiken a pár tervei szerepelnek, és kiválasztották a legfontosabb díszítő elemeket. Mi pedig Emilyvel szorgalmasan jegyzeteltünk. Nagyon szerettem segíteni a nővéremnek ebben, egyrészt azért, mert ő is rengeteg mindent tesz értem, másrészt én is imádok dizájnt tervezni és programokat szervezni. A kedvenceim az esküvők. Elég hamar végeztünk a munkával, ezért még elmentünk fagyizni a lányokkal. Ez az egyik kedvenc időtöltésem. Ilyenkor csak sétálgatunk, és teljesen önfeledten beszélgetünk mindenről. Meg őszintén, ki ne szeretné az olasz fagyit? Ezután már csak hazakísértük Emilyt, és mi is hazamentünk.
Most együtt csináljuk a vacsorát a nővéremmel és Antonioval. Imádunk főzni és nagyon jókat szoktunk beszélgetni közben. Most éppen sajtos-brokkolis raviolit készítünk. Szerencsére nagyon jól kijövünk Edi barátjával. Ő is imádja a Forma-1-et. Igazi olasz Ferrari drukker. Órákat szoktunk beszélgetni róla és szegény Edinának sokszor az agyára megyünk. Ő is megnézi a futamokat de ő leginkább azért, mert nem nagyon van más választása. Ez egy kihagyhatatlan program szombat és vasárnap délután. Mindig bekészítjük a nasit, meg az innivalókat, és nem mozdulunk a kanapéról. Emily is át szokott jönni, mert neki is jobb együtt nézni, mint egyedül, mivel a családjából csak ő szereti. Egy idegen őrültnek nézne minket, ha látna olyankor. Magunkba tömünk egy csomó édességet, és popcornt, közben pedig felháborodottan kiabálunk, ha valami nem úgy történik, ahogy szeretnénk. Ha meg minden jó, akkor ujjongunk és visítozunk. Kicsit sem gáz... Á dehogy! Most is éppen erről beszélgettünk.
- Emlékszel, hogy Hamilton milyen szabálytalanul előzte meg Vettelt? Teljesen leterelte a pályáról! Szegény meg majdnem nekiment a falnak.
- Fhuu igen! És ezért csak fekete-fehér zászlót kapott! Más ezért kap öt vagy tíz másodperces időbüntetést!
- De ő nem! Ő Lewis Hamilton őfelsége hatszoros világbajnok, aki mindjárt beállítja Michael Schumacher rekordját, és jó esélye van rá, hogy meg is döntse, és ezzel ő lenne minden idők legsikeresebb Forma-1-es pilótája.-daráltam le egy szuszra ezt a mondatot.
- Te már most tisztára olyan vagy, mint a kommentátorok. Ha kihagyod az őfelségét a mondatból, akkor akár a TV-ben is elmondhattad volna! - szállt be a beszélgetésbe most már Edina is.
- Ezt azért már hallottam elég sokszor, úgyhogy volt időm megjegyezni. De azon még dolgoznom kell, hogy, ha róla beszélek akkor ne süssön belőlem az utálat, ha meg Charlesról, akkor ne olvadjak a padlóra. Magunk között ez így oké, de gondolj bele milyen kommentátor lennék így, ennyire elfogultan.
- Bármi történjen, nekem akkor is te leszel a legjobb!- jött oda hozzám Edi és megölelt. Annyira imádom, hogy ő mindig biztat és támogat! De azért sokszor túlságosan elfogult velem szemben.
- Ahjj te vagy a világ legjobb nővére!- mosolyogtam rá.-Imádlak!
- Én is téged Borsó- mondta nekem.Imádom ezt a becenevet. Egyedül ő hív így, amit még kiskorában talált ki. Először "gúnynévnek" használta mert régen nem szerettem a borsót aztán rajtam ragadt és most már nagyon szeretem, ha így szólít. Régen persze ki nem állhattam...
Közben kész lett a vacsora és leültünk megenni. Még elég sokat beszélgettünk, de aztán már késő lett, így muszáj volt elkezdeni készülődni. Holnap fogunk tájékoztatást kapni a hétvégéről, amire már nagyon kíváncsi vagyok! Még agyaltam ezen egy kicsit, aztán elnyomott az álom.
Sziasztok!
Remélem tetszett nektek ez a rész, és nem volt túl unalmas. Ígérem, hogy ettől sokkal hosszabbak és izgalmasabbak lesznek, csak muszáj valahogy elkezdeni.😅
Vasárnap érkezik a következő, és ezentúl mindig szerdán és vasárnap lesznek részek. Aztán, ha megkezdődik a nyári szünet akkor meglátjuk.😉Addig is legyen szép hetetek:
Hanna❤️
ESTÁS LEYENDO
Veled minden - Charles Leclerc Fanfiction
FanficLehetséges az, amire régen, azt hittük, hogy lehetetlen? Charlotte Gréta Hamilton hatalmas Forma-1 rajongó lány, álma, hogy ő lehessen egy nap a Forma-1 kommentátora. Charles Leclerc a kedvenc versenyzője, aki talán egy kicsit többet jelent neki, úg...