Hoofdstuk 1

371 12 16
                                    

- Einde Past Precies -

Jeremy pov

Ik lig naast don op bed. Het is half 6 in de ochtend. We zijn net een half uur thuis. De lucht is roze van het kleine beetje zon die al is opgekomen. De lampen naast ons bed staan aan. Don had toen ik me even aan het afspoelen was zachtjes muziek op gezet. Ik lig op don zijn buik. Hij gaat met zijn handen door mijn haar. Ik sluit mijn ogen. Ik heb nog nooit me zo lang achter elkaar elk moment me zo gelukkig gevoelt. Er waren wat kleine terugvalletjes, maar die was ik al snel weer vergeten. Mijn leven is perfect. Ik had nooit gedacht dat ik dit allemaal zou bereiken. Maar ik ben er zo blij mee. Ik open mijn ogen en kijk even naar don. Hij heeft zijn ogen gesloten. Ik ga zitten en geeft hem zacht een kus. Hij opent zijn ogen en glimlacht. Ik geeft hem nog een keer een kus en glimlach ook. Hij legt zijn hand in mijn nek en druk me tegen zich aan. Hii zoent me en ik zoen hem terug. Hij draait me om en zoent verder. Ik geniet van zijn aanrakingen. Ik weet het heel zeker. Don en ik horen bij elkaar. We zijn voor elkaar gemaakt. Dit past precies.

Pascal pov

We zijn bij ronald thuis. Het is al heel laat en ronald pakt nog wat drinken voor ons voor we gaan slapen. Hij komt naar me toe lopen en gaat naast me zitten. Hij geeft me drinken en een kusje op mijn kaaklijn. Ik glimlach en bloos. Ik drink het op terwijl we nog even tv kijken. Daarna gaan we naar boven naar de badkamer. We poetsen onze tanden en ik gooi waterdruppels op ronald. We moeten allebij keihard lachen om een gilletje van ronald maar we mogen eigenlijk geen geluid maken anders worden zijn ouders wakker. We lopen naar zijn kamer en ronald kleedzich uit. Ik staar even naar hem. Hij is zo knap. Hij glimlacht naar me waardoor ik wegkijk. Ik kleed me ook uit. Hij knuffelt me even. Zijn armen om me heen voelt zo goed. Ik ga in bed liggen en hij komt naast me liggen. Hij gaat met zijn hoofd op mijn borst liggen en geeft me een kusje daar. Dan sluit hij zijn ogen. Ik ga met mijn hand door zijn haar. Dit voelt zi perfect. Het klopt gewoon. Ronald en ik horen bij elkaar. We zijn voor elkaar gemaakt. Dit past precies.

Link pov

Na dat iedereen weg is gaan joost en ik ook weg. Als we bij joost binnen komen drukt hij me tegen de muur. Ik glimlach. 'Nu wil ik alle aandacht van jou' zegt hij en hij glimlacht. Hij komt dichterbij en zoent me. Ik zoen hem terug. Hij tilt me op en al zoenend brengt hij me naar de slaapkamer. Hij legt me op bed. Ik rol over hem heen tot ik boven op hem zit. Ik zoen hem. Ik stop en kijk hem aan. Hij glimlacht. Ik glimlacht ook. Hii trekt me tegen zich aan. Ik ga naast hem liggen. Zo knuffelen we een tijdje met elkaar. We poetsen even onze tanden en kleden ons uit. Ik ben al uit gekleed en ga in bed liggen. Joost kijkt me blij aan. 'Wat?' Zeg ik. 'Je bent knap' zegt hij. Ik voel me warm worden. Hij komt naast me liggen en gaat dicht tegen me aan liggen. Hij geeft me overal kusjes en ik giegel zachtjes. Dan gaat hij recht liggen en trekt me dicht tegen zich aan. Ik ga op zijn borst liggen en sluit mijn ogen. Elke dag weet ik het nog zekerder. Joost en ik horen bij elkaar.
We zijn voor elkaar gemaakt. Dit past precies.

Harm pov

Milan en ik zijn bij mij thuis. Ik lig al op mijn bed. We hebben op de bruiloft gezoent in het openbaar. Ik weet niet wie het allemaal hebben gezien maar dat maakt me niet uit. Ik hou van milan. Milan komt de kamer binnen gelopen. Hij glimlacht verlegen naar me. Hij is zo schattig als hij verlegen is. Hij kleed zich uit en gaat ook in bed liggen. Ik ga rechtop zitten. 'Milan?' Zeg ik verlegen. Milan gaat rechtop zitten en kijkt me aan. 'Ik euh... ik ben echt verliefd op je... en uh... wil je wat met mij beginnen? Beter gezegd als... wil je verkering met mij?' Zeg ik. Milan kijkt me aan en glimlacht. 'Jaa Harm, ik wil dat heel graag' zegt hij blij. Ik glimlach. Milan komt dichterbij met zijn hoofd. Ik sliit mijn ogen. Dan voel ik zijn zachte lippen op die van mij. Ik ga liggen en milan ligt boven op mij. De zoen word intenser. Dan draai ik milan op zodat hij onderop ligt. Milan aait me zacht over mijn nek en schouder. Ondanks dat we nog niet zo lang iets hebben weet ik het nu al zeker. Milan en ik horen bij elkaar. We zijn voor elkaar gemaakt. Dit past precies.

- Begin Everything I Wanted -

Duncan pov

Ik kom thuis van de bruiloft van Don en Jeremy. Het was geweldig. Ze zijn echt lief samen. Joost en Link ook. Ronald en Pascal ook. Maar... ik zag nog iets, tijdens een rustig liefdesliedje zoenden Harm en Milan.
Ik heb nooit gehoord dat zij gay waren, laat staan dat ze bij elkaar waren. Van het drama van roos wist ik ool niks. Ik mis vanalles. Ik ben er nooit echt bij. Als er iets is ben ik altijd een beetje buiten gesloten. Ik zucht. Ik mis alissa... ik ben hier alleen helaas... joost heeft een nieuw huis waar hij al een paar maand samen met Link woont. Ik woon nu in m'n eentje in een appartement. Natuurlijk is alissa er vaak. Maar na de bruiloft ging ze naar haar eigen huis. Helaas...

Ik pak mijn telefoon en ga op de bank liggen. Ik open Whatsapp en zie wat berichten in een groepsapp. Fotos van het feest. Ik ben redelijk nuchter maar dat was niet iedereen. Ik grinnik in mezelf. Dan zie ik een appje van rudi. 2 minuten geleden. Ik open hem.

Rudi: Hey duncann, zin om morgen een video samen op te nemen?

Rudi: of een andere dag als dat beter uit komt... ? :)

Ik voel me weer iets beter. Ik ben niet helemaal alleen.

Duncan: Ja morgen is goed, kom je hier? 2 uur ofzo?

Rudi leest het direct.

Rudi: Jaa Prima, zie ik je morgen

Duncan: Jooo

Rudi: Slaaplekker nog :)

Duncan: Haha jij ook

Ik sluit blij mijn telefoon af. Gezellig morgen met rudi opnemen. Daar heb ik echt zin in. Iedereen doet dingen met elkaar. Nu ga ik ook weer eens wat leuks met een van mijn vrienden doen. Ik poets mijn tanden en ga in bed liggen. Het is al half 5 en al heel snel val ik in slaap.

DUNCAN POV? WHAT? Jaaa dit is het begin van deel 3 van de serie. Ik hoop dat jullie allemaal weer lekker gaan genieten en het weer net zo leuk word als deel 1 en deel 2. So have fun in deel 3 xxxx

Everything I Wanted - DYFF 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu