(jaja, roedie heet geen roedie, hij heet rudi i know maar ik vind roedie zegmaar typisch voor hem, heel unieke naam)
Roedie pov
Ik word wakker met een ongemotiveerd gevoel. Vandaag word weer een saaie dag. Editen, wat opnemen, misschien nog iets regelen voor de theater show. Zo'n dag als elke dag. Een drukke dag. Ik heb niet zoveel om naar uit te kijken. Eerst had ik nog de bruiloft enzo. Maar op dit moment is er even niks. Ik pak mijn telefoon en ontgrendel hem. Ik kom bij een gesprekmet duncan. Huh heb ik een gesprek gehad met duncan? Ik lees het korte gesprek. Wacht... ik heb vandaag met duncan af gesproken! Ik pak snel wat kleren en spoel mezelf af onder de douche. Ik kleed me om en doe mijn haar ritueel, aangezien ik al veel te lang elke dag een pet op doe. Dan loop ik naar de keuken en pak wat havermout. Ik zet de waterkoker aan en maak thee. Even later ruikt de keuken naar de heerlijke geur van thee. Ik zet muziek aan op mijn muziekinstallatie en ga met mijn havermout en thee op de bank zitten. Ik scroll wat door instagram en twitter.
Dan krijg ik een appje van duncan;
D: hey je was er rond 2 uur toch?
U: jaa ik ga zo weg, nog even eten
D: Okee nice, je weet mn adres toch?
U: Ja en anders bel ik gewoon bij edn random huis aan hehe😏
D: 😂
* Tot zo roewdU: tot zo duwnc
Grijnzend leg ik mijn telefoon weg. Ik eet snel mijn havermout op en loop met mijn koffie naar mijn bureau. Ik pak al mijn spullen in die ik denk nodig te hebben. Ik drink ondertussen mijn thee op. Als ik die op heb poets ik mijn tanden nog en doe wat deo en aftershave op. Ik kijk in de spiegel. Niet perfect, maar ik kan er mee door. Op naar duncan.
Ik stap in de auto en rijdt weg. Ik toets ondertussen de adresgegevens in op mijn navigatie. Ik zet muziek aan. Er komt een lekker liedje op en ik zing en dans mee. Ik zie een paar meisjes in de auto naast me gek kijken en lachen. Ik lach naar ze en ga door. Vandaag is toch niet zo'n slechte dag als ik dacht. Eigenlijk is vandaag een topdag. De zon schijnt en de wolken trekken weg. Het is mooi weer. Nog mooier dan gister. Ik voel me zo goed. Er zijn niet veel dagen dat ik me echt in mezelf zo goed voel als vandaag. Vaak zijm de dagen lang maar wel druk. En altijd hetzelfde. Ik probeer altijd het beste en positieve uit de dag te halen, maar dat is moeilijk als je elke dag zoveel moeite moet doen om het positief te zien. Heel stiekem in mezelf weet ik dan ook dat ik me eigenlijk helemaal niet zo goed voel als ik me voordoe. Eigenlijk hou ik mezelf voor de gek. Maar vandaag niet. Vandaag voel ik me nog beter dan dat ik me zou kunnen voorstellen. Gister was al een goede dag en deze dag is nog beter.
Na een uurtje of 2 ben ik bij duncan. Ik bwn nog bezig met uitstappen als hij de deur al open doet. 'Hey rudieeee' zegt hij blij. Ik pak mijn tas en loop naar hem toe. 'Hey duncieeee' zeg ik net zo blij. Duncan loopt naar binnen en ik loop achter hem aan.
Don pov
Ik word wakker van het felle zonlicht. Ik draai me en sla mijn arm om wat er naast me ligt. Ik open mijn ogen en zie jeremy vredig slapen op zijn zij. Ik ga achter hem liggen en sla mijn arm om zijn middel. Met mijn andere hand ga ik zachtjes door zijn haar en sluit mijn ogen weer. Na een tijdje beweegt jeremy. Hij fraait zich en rekt zich uit. Hij gaapt en kijkt me met slaperige oogjes aan. 'Goedemorgen don' zegt hij. 'Goedemorgen echtgenoot' zeg ik voor de grap. Jeremys ogen worden groot en er komt ineens een big smile op zijn gezicht. 'Dooonnnn, we zijn gewoon getrouwd' zegt hij enthousiast. Ik grinnik. 'ja jer we zijm getrouwd' zeg ik. Jeremy knuffelt me.
Dan gaat hij rechtop in bed zitten. 'Ahh' zwgt hij kreunend en hij gaat weer liggen. Hij wrijft over zijn hoofd. 'Gaat het jer?' Vraag ik ongerust. 'Nee... hoofdpijn' zegt jeremy. 'Kater' vraag ik verder. 'Ja 100%' zegt jeremy en hij kijkt me extreem zielig aan. Ik zucht en kan het niet laten om even te grinniken. Jeremy kijkt me weer even zielig aan en sluit dan zijn ogen weer. 'Zal ik wat thee en paracetamol halem voor je schatje?' vraag ik dan lief. 'Jeremt knikt en slaat zijn armen om me heen. 'Zullen we vandaag even lekker niks doen?' Vraagt jeremy. 'Dat is een goed idee' zeg ik. Jeremy kijkt me dankbaar aan. 'Wacht ik ben zo terug' zeg ik. Jeremy knikt.
Ik loop naar beneden en zie bij de deur een hele hoop met kaarten liggen. Ik pak ze allemaal en neem ze mee. Ik bak 2 eitjes, zet thee en koffie en pak een doosje paracetamol en wat water. Ik leg alles op een dienblad em neem die mee naar boven. Jeremy ligt, alsof hij bewusteloos is, op bed. Zijn armen en benen zijn gespreid en hij heeft zijn ogen dicht en zijn mond een beetje open. 'Jer' fluister ik. Jeremys wenkbrauwen gaan omhoog en ik moet moeite doen om niet keihard in de lach te schieten door die actie. 'Jer ik heb paracetamol, thee en een eigje voor je' zeg ik zacht. Jeremy opend zijn ogen een beetje en schuift naar achtwr waardoor hij iets rechter op zit tegen de bedrand aan. Ik zet het dienblad neer en neem een slok van mijn koffie. Jeremy pakt mijn kin vast en geeft me een paar kusjes. 'Dankje donnie, ik hou van je. Stap: "er voor elkaar zijn in goede en slechte tijden" is tot nu toe voltooid' zegt hij. Oh damn... je kan verliefd blijven op iemand, ookal ken je diegene al 5 jaar en heb je al heel lang een relatie... je kan verliefd blijven... en ik ben daar het levende bewijs van.
JE LEEST
Everything I Wanted - DYFF 3
Fanfiction'I will fight for what belongs to me... because that's were I live for... this is that life I thought I would never make it real, this is everything I wanted' Hoe perfecter kan het leven nog... Je hebt de liefde van je leven gevonden, je hebt een b...