Hoofdstuk 4

212 6 14
                                    

Ronald pov

Het dagelijks leven gaat weer verder. Elke dag sta ik in mijn studio op te nemen, te editen of nieuwe concepten te bedenken. Het is beter dan eerst. Ik voel me goed. Veel beter dan eerst. Dan 2 jaar geleden. Dat komt mede door pascal. Ja... elke dag sta ik in mijn studio. Maar elke dag is er een moment dat pascal of ik vraagt of we wat zullen doen. En elke dag doen we dat. Elke dag doen we iets leuks. Al is het een film kijken en ijs eten. Elke dag gaaf een van ons naar de ander toe. Meestal is dat pascal, want ik heb nogsteeds geen rijbewijs, maar toch... elke dag.

De trouwerij was een korte break voor mij. Toen hebben we 5 dagen lang bij elkaar gelogeerd. Dat had ik even nodig. Eigenlijk zorgt pascal er voor dat ik het vol houd. Niet dat ik youtube niet leuk vind. Het is juist de beste baan ooit. Maar pascal houd me uit de sleur van het dagelijks leven. We doen elke dag iets anders. Iets wat die dag weer een speciale dag maakt. En dat doet me zo goed.

Vandaag gaan we naar joost en link. Pascal komt me over een half uur ophalen. Ik loop naar mijn kast, trek een schoon t-shirt aan en neem een trui mee voor de zekerheid. Ik fris me even op in de badkamer. Ik kijk in de spiegel. Soms snap ik niet wat pascal in me ziet. Maar ik ben er heel blij mee dat hij me leuk vind. Want ik vind hem leuk. Heel leuk zelfs. Nogsteeds. Ronscal is al zo oud als... als bijna mijn youtube carrière. Geen idee hoe en waarom het ineens echt werd, maar die dag is de mooiste dag uit mijn leven.

Ik pak mijn tas in en hoor een deur. 'Ronald, pascal is er' roept mijn moeder naar boven. 'Ik kom dr aan' roep ik terug. Als ik beneden kom zit mijn moeder met pascal op de bank. Ze zijn aan het praten en kijken allebij om als ik binnen kom lopen. Pascal staat op. Hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel. 'Heyy roon' zegt hij. 'Hey schat' zeg ik en ik geef heb een kusje op zijn voorhoofd. Pascal kijkt me aan. Hii is echt een kop kleiner dan ik. Maar dat maakt hem zo schattig. Ik geef hem dan een kus op zijn lippen. Ik wil meer pascal... maar ik laat het hierbij aangezien we nogsteeds in de woonkamer zijn en mijn moeder nogsteeds gewoon op de bank zit.

Pascal drinkt zijn drinken op en pakt zijn tas. 'Doeg schatten' zegt mijn moeder. 'Dag mam' zeg ik. 'Komen jullie hier vandaag nog weer of niet?' Vraagt ze. Ik kijk pascal aan. Hij haalt zijn schouders op. 'Dat laten we nog wel even weten' zeg ik dan. Mijn moeder knikt. We lopen naar de deur en mijn moeder loopt achter ons aan. Ze gaat bij de deur staan en zwaait ons uit. We stappen in de auto, zwaaien nog even naar mijn moeder en rijden dan weg.

Joost pov

Link en ik hebben sinds gister niks meer gedaan. Of nou... netflixen en eten en knuffelen op de bank... maar niks aan werk. Maar vandaag komen ronald en pascal. Link wil een video met ons alle 4 opnemen en ik kan vloggen. Ik heb net gedouched en ben bezig met een ontbijtje klaarmaken. Link komt ook gedouched en wel de kamer binnen gelopen. 'Hey jonesie' zegt hij. Ik glimlach. 'Kom we gaan eten' zeg ik. Link knikt en kijkt blij naar het eten. We eten het op en bedenken wat leuke dingem die we vandaag kunnen doen.

Link pov

Ik heb net een video opgenomen en mezelf opgefrist. Ik loop naar beneden en spring half op joost. Joost moet lachen en geeft me een kusje. 'Alles goed gegaan?' Zegt Joost dan. Ik knik. 'Jaa alles ging top'. 'Mooizo schat' zegt joost. Ik bloos van het woord 'schat'. Ik geef joost een kusje. Hii geeft mij een kusje terug en kijkt me diep in mijn ogen aan en zoent me dan. Damn... elke keer ontploft mijn hart weer. Elke keer als ik zijn lippen voel ben ik weer opnieuw verliefd. Elke keer voelt het weer als de aller eerste keer. Die keer die zo goed voelde en waarbij ik de hele wereld om me heen vergat. Dan gaat ineens de deurbel. Joost stopt de kus. 'Ronald en pascallll' roept hij. Ik grinnik.

Joost rent naar de deur en doet hem open. 'Heeyy mankers' zegt hij vrolijk. Ik hoor pascal en ronald enthousiast terug reageren. Ze lopen naar binnen en gaan bij mij op de bamk zitten. 'Heeyy ronscallll' roep ik blij. 'Ronald en pascal moeten allebij lachen en ronald slaat een arm om pascal heen. Ze zijn echt heel schattig samen. Als ik naar hun kijk mis ik joost alweer. Hij was net zo dicht tegen me aan. Zo raar dat je dan iemand mist terwijl diegene gewoon bij je is. Maar ik mis zijn armen om me heen en zijn lippen op die van mij. Ik kan echt niet wachten tot vanavond, totdat ik joost weer voor mezelf heb.

Joost haalt me uit mijn gedachten. 'Kom laten we even naar de supermarkt gaan voor het eten voor vanavond' zegt joost. Ronald en pascal knikken. Ik sta ook op en loop achter iedereen aan. Joost en ronald praten over wat er allemaal gehaald moet worden en pascal roept soms even ja of nee er doorheen. We stappen in joost zijn auto. Joost gaat achter het stuur zitten en we rijden naar de winkel.

Als we in de winkel zijn pakt pascal een kar en hij duwt hem heel hard en gaat dan er op staan waardoor hij heel hard rijdt en vervolgens tegen een paal aan knalt. Pascal maakt een pijnlijk kreun geluid en ronald moet heel hard lachen, en rent vervolgens naar pascal om hem te knuffelen en aan pascal te vragen of het pijn doet alsof hij een peuter is. Joost grinnikt. Dan voel ik zijn hand in de mijne. Hij pakt mijn hand en sluit zijn vingers in mijn vingers. Ik begin te blozen. In het openbaar is het toch wel weer anders dan thuis. Joost is zelfverzekerd en wil laten zien aan iedereen dat ik zijn vriendje ben. Een beetje eng maar het is zo schattig dat dat de overhand heeft, en ik ervan geniet. We lopen verder door de winkel. 'Kijk eens aan wie we nou tegen komen' hoor ik opeens achter me. Ik kijk naar joost en hij staart verschrikt naar achter. En als ik me omdraai snap ik waarom.

Spannund. Ik schreef zo dat ze hand in hand door de winkel liepen... MET 1 KAR. DAT KAN DUS NIET EENS MEER TEGENWOORDIG WANT ALS JE MET ZN 4EN IN DE WINKEL GAAT DAN MOET JE 4 KARREN MEE!

KUT CORONA IK HOOP DAT JE STERFT!

Everything I Wanted - DYFF 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu