Hoofdstuk 8

87 7 8
                                    

Nikki pov

Ik stap de auto in. Ik voel me rot. Alles wat ik heb gezegd tegen joost was gelogen. Ik was hier niet toevallig. Ik ben hier naartoe gekomen in de hoop dat ik joost zou zien. Al de hele dag stond ik op de parkeerplaats. Hopend dat joost vandaag hier naar de supermarkt zou gaan. En ja dat was zo. Op het moment dat ik hem en link zag lopen werd ik nog bozer dan ik al was. Ik kwam hier heen om joost te zien, hopend dat ik hem zou confronteren. Dat ik schuld en verdriet bij hem zou zien. Dat hij er aan herinnerd zou worden hoe erg hij is. En ik zag het. Ik zag verdriet en schuld in zijn ogen. Maar het voelt helemaal niet goed. Ik voel me er alleen maar slechter door. Ik hou nogsteeds van joost en ik wil helemaal niet dat hij zich zo voelt.

Ik wil... ik weet eigenlijk niet eens wat ik wil. Oh joost... we hadden het zo leuk samen. Waarom moest je nou weg gaan... was ik niet goer genoeg? Was je al lang verliefd op hem? Heb je eigenlijk ooit wel van me gehouden? Oke nikki stop. Stop met zo denken. Je mag niet dingen gaan denken die je slecht doen voelen als je niet eens zeker weet of het echt zo is.

Ik hoop gewoon dat joost weet dat ik van hem houd en dat hij op een dag misschien sorry komt zeggen. Dat hij aan mij denkt en contact met mij wil. Ik wil niet de gene zijn die het gontact begint. Dat is niet aan mij. Ik heb genoeg gedaan. Genoeg ingeleverd. 'Als joost contact met me zoekt weet ik dat het hem spijt. En zo niet, dan is hij mij niet waard', dat heeft roos me duidelijk gemaakt. Hoewel ze niet hetzelfde heeft meegemaakt, begrijpt ze me wel. Zij had alleen het geluk dat haar ex wel loyaal was. Hij ging niet stiekem vreemd. Hij legde het eerst uit en roos zag echt dat hij het moeilijk vond. Nu nogsteeds... na alles wat ze hem aan heeft gedaan, geeft jeremy nogsteeds om haar.

Zou joost ergens nog om mij geven? Ik heb hem er aan herinnerd dat ik nog leef. Ik besta nog. En ik ken hem nog. Dan is het nu zijn beurt. We gaan zien of ik hem nog iets kan schelen. Ik zag schuld in zijn ogen, maar is hij dapper genoeg om dat tegen me te zeggen? Om met me te praten? Ik weet het niet. Ik start de auto en rijdt naar huis.

Duncan pov

Ik open mijn ogen half. Ik voel een arm om me heen. Ik denk even na. Alissas arm voelt niet zo groog en stevig? Ik moet een beetje wakker worden tot ik me bedenk dat roedie gister bleef slapen. Ik kijk onder de deken en zie een arm om me heen die inderdaad op roedies arm lijkt. Dit zou echt niet moeten, ookal kan ik niet ontkennen dat het best goed voelt. Maar... nee... nee duncan... dit kan niet. Voorzichtig leg ik roedies arm van me af. Ik kijk op de klok. 11:39. Ik heb lang genoeg geslapen. Voorzichtig stap ik uit bed. Ik loop naar beneden en maak een broodje voor mezelf. Ik heb wel zin in thee dus ik zet de waterkoker aan.

Ik loop naar mijn PC en zet hem alvast aan. De gewoontes die je jezelf aanleert als je elke dag het zelfde doet. Ik weet nog niet eens wat ik vandaag allemaal af moet hebben maar het zal vast wel iets zijn. Ik hoor wat gerommel boven en een minuutje later komt een slaperige roedie de kamer in gelopen. Hij wrijft even in zijn gezicht en schud even met zijn hoofd en dan kijkt hij me aan.

'Goedemorgen duncan' zegt hij met een glimlach. Ik staar hem even aan en grinnik dan. 'Goedemorgen roedie' zeg ik. Roedie zucht. 'Ah ik had echt eerder op willen staan, mn ritme is zo verpest de laatste dagen maarja ik was gewoon heel moe'. Ik moet lachen. 'Nah als je moe was, was het misschien wel even goed om wat langer te slapen toch?' Zeg ik om hem op te vrolijken. Roedie knikt. 'Dat is wel waar ja' zegt hij en we lopen naar de keuken.

'Heb je ook havermoud?' Vraagt roedie. Ik zoek in wat kastjes en vind na een tijdje een half pak havermoud. 'Hier, uit een supermarkt pakket van een tijdje geleden. Ik houd niet zo van havermoud dus ik eet het niet.' Zeg ik. 'Nou, dan heb je het in ieder geval in huis als ik weer eens blijf slapen' zegt roedie lachend. Nog eens? Zei roedie nou dat hij vaker wilde komen en blijven slapen? En wat bedoelt hij daar mee? Heeft hij er een bedoeling mee? Ik denk echt teveel na. Dit gaat echt dd verkeerde kant op. Maar ik weet echt niet of ik het wel erg vind om de verkeerde kant op te gaan.

Ooofff shiiiittt ik zie een roencan achtig iets. Wat zijn andere combindaties? I forgot... en sjiii roos is still in de game boiz... maar dit keer via nikki. Wel sad nikki :((

maar...

Wat ik dus wilde vertellen even is dat ik nog van plan ben dit boek af te schrijven. Ik weet alleen niet precies wanneer ik ga schrijven en uploaden enzo. Het kan zijn dat er soms een paar week/maand tussen gaat zitten (want ik heb dus echt geen idee) maar... het komt allemaal nog wel. Stay tuned <3

Ik ben btw wel van plan om een beetje regular te gaan schrijven aan mn nieuwe boek: Too perfect for me. Het heeft dezelfde soort schrijfstijl als deze boeken. Het is een Drarry Fanfic dus ja... I Like...
Dus als je nog iets anders leuks wil lezen van mij dan ja... daar schrijf ik atm wel actief aan :)))

Btw ik wil ook nog zeggen... ik uploade gister een nieuw hoofstuk en het is zo leuk dat mensen massaal terug komen om dit boek te lezen, ik hou van jullie <3

Joeeeee xxxxxxxxxx

Everything I Wanted - DYFF 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu