6. Krchálek

1K 49 17
                                    

Musela si to ověřit. Musela to vidět na vlastní oči. Běžela jak nejrychleji to šlo, pár metrů vedle sebe měla Newta, který trhavě, přesto poměrně rychle běžel taky. Naopak za sebou cítila Chuckův nepravidelný dech. Funěl, přesto běžel dál.

Jak běželi, přiváděli rozruch. Placeři, kteří ještě nevěděli o příchodu zbylých tří chlapců, se na ně otáčeli. Několik z nich se s otázkami rozeběhli za nimi.

U brány už stálo několik placerů, kteří sem přiběhli dříve. Tvořili jakousi řadu z obou stran. Ashley se procpala nejvíc dopředu jak to šlo, aby něco viděla. Výšky moc nepobrala a přes Placery, kteří byly i o hlavu vyšší, nic neviděla.

A opravdu, uličkou, kterou chlapci víceméně vytvořili, procházeli Thomas s Minhem a každý z jedné strany podpírali Albyho, který na tom nebyl vůbec dobře.

Všude na kůži měl žluté a zelené bubliny, žíly křečovitě vystouplé, nezdravě fialové. Celý se třásl, oči měl přivřené, na nohách stál jen z důvodu, že ho Minho s Thomasem podpírali. Vypadal hrozně, jako by byl na okraji života.

Dva chlapci k nim přistoupili a zaujali místa předchozích dvou. Clint s Jeffem, jak se jmenovali, vzali Albyho pod podpaždím a pomalu se s ním otočili k odchodu do dvora. Bylo vidět, že jim to dává zabrat - Alby nebyl nejlehčí.

Minho se vyčerpáním ohnul a ruce si opřel o pokrčená kolena. Oba dva měli několik škrábanců a šrámů. Minho měl roztržený ret a Thomas kulhal na pravou nohu. Oba dva měli trička promáčené potem a rozcuchané vlasy.

„Jak sakra-" Newt vystoupil z řady.

„Nezáleží na tom jak, hlavně že jsou zpátky ne?" ozvalo se z hloučku placerů. Newt se otočil za zvukem, ale žádnou svojí poznámku neřekl. Buď to bylo z toho důvodu, že nechtěl situaci vyhrotit ještě víc, nebo kvůli tomu, že Ashley zastoupila místo vedle něho a on stočil pozornost na ní.

Bez rozmyšlení se vydala k Thomasovi. Aniž by chlapec věděl, co se bude dít, už málem ležel na zemi. Ashley k němu přidupala a silou mu vrazila do hrudi. Thomas udělal pár kroků dozadu, ale rovnováhu udržel.

„Co si o sobě myslíš, ty podělanej čóne!?" vyjela na něho. Samotnou ji překvapilo, že řekla jedno slovo z placeského slangu. Neměla však možnost o tom přemýšlet, neb svou pozornost stočila zpátky na Thomase.

Ten by se radši rozbrečel, kdyby mohl. Z očí ji byla vidět vražda, tvářila se, jako by ho chtěla každou chvíli zamordovat. On byl jezdec mávájící červenou barvou, zatímco Ashley je býk, která ho brzy roznese v zubech.

„Nejsi normální, prostě nejsi!" zakřičela na něj.

„Kam jsi dal mozek, když jsi tam vběhl?" zakřičela znovu a opětovně k němu udělala pár kroků. Thomas však reagoval tak, že on udělal kroky dozadu. To však Ashley nezabránilo, aby svého kamaráda objala. „Však jsi mohl umřít," povzdechla si.

Thomas trošičku zaskočený tím, že se mu na hruď lepí jeho kamarádka, se zarazil, ale potom však svoje ruce rozpačitě obmotal kolem jejich ramen. „Ale jsem tady, ne?" zazubil se ní, když se od něj odtáhla.

„Neviděla mě přes dvacet čtyři hodin, ale jakoby bych byl vosk." zamumlal Minho s dávkou sarkasmu v hlase.

„Copak, chceš se snad vyválet támhle v blátě?" zazubila se na něj Ashley, ale i jeho šla obejmout. Minho ji objetí opětoval a Ashley ho rázně chytla za ruku, když s ní sjel níž, než bylo potřeba. Vrátila ji na místo, kde byla původně.

„Jen sranda," pověděl Minho,aby nedošlo k omylu. Tohle na něm měla ráda. Jejich vztah byl položený vlastně jen na ironii a sarkasmu.

Newt se z neznámého důvodu mračil a ruce měl složené na hrudi. „Běžte do dvora,nechte se zkontrolovat od meďochů." nařídil jim Newt. „Pak za vámi přijdu, chci přesně vědět, co se tam stalo." dopověděl rázně a místo opustil.

Neohlížej se, prostě běž! (TMR Fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat