18. Kód

714 31 11
                                    

„Naposled ti říkám, že jsem naprosto v pořádku, Thomasi." vyštěkla na něj Ashley, když společně mířili k jejímu oblíbenému stromu.

„Kdybys byla naprosto v pořádku, tak bys se neskácela předemnou na zem." odporoval.

Hned totiž jak upadla do bezvědomí ji vzal Thomas do náruče a odnesl na ošetřovnu. Strávila tam noc. O to víc ji to štvalo.

„Koho včera vlastně odnesli?" zeptala se ze zájmem.

„Abys věděla, včera se o tebe Newt zajímal. Proseděl u tebe skoro celou noc." ignoroval její otázku a mrkl na ni.

Odfrkla si. „Ten určitě." zamumlala. „Tak koho?"

„Mikea," odpověděl. „a teď mi řekni, co se stalo. Spadla si jako jablko ze stromu."

„Říkáš, že máš určité schopnosti jak komunikovat s Teresou v hlavě a já -" zmkla, když uviděla Newta s Minhem a Jeffem jak se blíží k nim.

„Frase jak?!" vyjekl Minho když k nim přišli. Ashley se zásadně snažila vyhnout pohledu Newta. „Jeff říká, že jsi jednu chvíli byla na ošetřovně a další chvíli už ne."

Ashley se ušklíbla. „To určitě zapomněl dodat, že jsem ho kopla do rozkroku a vylezla oknem."

Minho se zasmál. „Bravo Jeffe, jsi první čón, který dostal nakopáno od holky." řekl a meďoch nabral bervu rajského jablíčka.

***

„Takže říkáš, že tys to být nemohla?" zeptala se Ashley. Seděla a Teresou v trávě. Vysvětlila Newtovi, k jejímu nevelké radosti, jak se věci mají a on souhlasil s tím, že Teresu konečně propustí z lochu.

„S Thomasem se spojit můžu, ale s tebou ne... Říkáš, že to byla holka?" upřela na ni své oči a následně se podívala na Thomase, který seděl s Minhem a Newtem několik metrů od nich. Ashley si totiž chtěla promluvit jen s Teresou.

„Jo."

„Hm... To je divný. Neznáš někoho, kdo by to mohl být?"

„Ne." odpověděla jednoslovně. „Myslíš, že to může být někdo ze Zlosinu?" zeptala se.

„Hm, je to možný. Ale stejně toho moc nevymyslíme." odpověděla ji a Ashley zamračeně přikývla, protože ji došlo, že má pravdu.

Thomas je hezký, že?" zeptala se Teresa a otočila hlavu na ni. Ashley nadzvedla obočí na změnou tématu.

„Jo, je." odpověděla stručně.

„A určitě taky chytrý."

„To ano." pokrčila rameny.

„Líbí se ti?" zeptala se Teresa a mrkla na ni.

„Ne." řekla přidušeně Ashley, jak se snažila nevyprsknout smíchy. Ano, Thomas byl hezký a chytrý, ale tímto způsobem by se ho nedotkla ani dvoumetrovým klackem.

„Takže je volný." Teresa se šibalsky usmála.

„Tereso." okřikla ji Ashley. „Tady není čas na lásku a zamilovávání se." řekla ji. Však ona je jasným důkazem. Newt ji to dal jasně najevo. „Už vůbec ne tady a v téhle době. Máme důležitější věci na práci." zvedla se a zamířila ke chlapcům.

Neohlížej se, prostě běž! (TMR Fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat